Ez nagyon jó, de csak egy játékszer, elkeskenyedik az ülés az ember feneke alatt mint egy cross motoron, nem kell negyed óra és már kellemetlen, futóműve pedig ideges természetű, a motor elég magas építésű nagy sebességnél vitorlázik a szélben mint egy enduro, tehát a nagy sebesség inkább csak opció.
Ha már ütős háromhengeres, ami tényleg zseniálisan használható, akkor az a speed triple, csakis az, nem lehet kérdés.
Áhh jelenleg erre,erre,és erre vagyxok ráizgulva.
De még folyamatosan kedv,hanguat kérdése.
Lehet marad a narancs még egy-két évig az is lehet nem.
Mittomén.
Nulla rászánni való pénzel elég sokat nem lehet ugrálni.
Igen, ahogy mondtam, sunyi kanyar, az a végén beszűkülős fajta, így már szépen látszik a műholdképen. Ráadásul pont a megdobálós úthibákon kéne meredekebbre venni a döntést. Igazából nem csoda, hogy ott olyan sokan eldobják. Ez ilyen igazi szelektálós kanyar.
Elég sunyi az a kanyar, ahol szinte mindegyik eldobja. Ha megnézed a lassításokat látszik, hogy a külső íven tele van pici huplikkal, amik marhára nem látszanak, csak a lassított visszajátszásból látni, hogy a futómű dolgozik, mint az őrült, aztán előbb utóbb elmegy a pilóta alól és meg is van a baj.
Évek óta fent vannak hasonló vidik erről a területről, de sosem értettem, hogy miért esnek el? Nincs tempó, nem is dőlnek mélyre akkor miért? Lehet, hogy nehezítésként fellocsolják olajjal?
Igen. Az olajhűtő-fétis... Nem tehetek róla, nekem ez amolyan méltatlan "középkori" dolog, hogy takargatni a hűtőt 2015-ben...
Nem véletlen, hogy az új Gladius/DL650/DL1000 már mind máshogy van megoldva. Amúgy ez is igaz, láttam is ebay-en 85 fokon operáló olaj-termosztátot, az teljesen jó lenne, de sajnálom rá az 50 rugót+barkácsolást/gányolást a felszereléssel. De beletörődtem, marad a takargatás.
Amúgy jelenleg úgy néz ki, a 650 fog maradni az alap, és leginkább egy SV1000 elejét tenném bele, hogy megmaradjon a gyárias kinézet, és árban is az a legkedvezőbb fejlesztés az áhított jobb futóműre.
A hengerlekapcsolós SV1000-hez tartok tőle, még sokat kéne tanulnom, hogy megcsináljam.
Ha már ütős háromhengeres, ami tényleg zseniálisan használható, akkor az a speed triple, csakis az, nem lehet kérdés.