Akkor már a legjobb belőle egyből a 2003 SMC 660 kis olajkörös full rendszerrel, na az megy úgy ahogy kell.
Ott mindig van rendelkezésre álló tartalék, és ahogy írod, futómű és fékek is vannak alatta.
Az SV-k közül bármelyik örülne ezeknek a dolgoknak.
Nem tudom elképzelni magam egy supermoto-n, sorry. Ha KTM, akkor RC8, de az meg olyan randa, mint a bűn.
A sor4 sem annyira barátom, alul nem valami harapós, amelyik felül erős, azt annyira nem csipázom. Azért tetszik pl. az SV1000, mert annak kis fordulaton is van nagy ereje, de felül sem fogy el túl hamar.
Amúgy írhattam volna MT09 motorját is, az a blokk is tetszik, de abból még nem építettek olyan motort, ami akár kicsit is közelítené az igényeim.
Szerintem az egy henger nem neki való.. túl kicsi a használható fordulatszám tartománya, állandóan váltogatni kell.
Na de egy literes s4 sportmotor, a gyárinál kicsit hosszabb áttéttétellel, és használhatná folyamatosan 1-es fokozatban
Nekem nem kel, hogy 5.-ben toljon. Toljon 2-ben vagy 3-ban, vagy amiben akar, de toljon, és nagyjából 150-ig. Ha addig tol, mint a hülye, engem megvett.
Mint írtam, egy SV1000S tökéletes lenne az igényeimnek az étvágyát leszámítva. Meg is fordult a fejemben a fejlesztés, de sok lenne nekem azt tankolni, és ritkán tudnám kihasználni, amivel többet tud.
Én ezt remekül értem, és el is fogadom. Szerintem Ti nem értetek... Én mocskosul ÉLVEZNÉK egy erősebb gépet. Ennyi. Leírtam miért. Nem kell túlgondolni.
Épp ez a bánatom nekem is... 110-nél vége a kettesnek (addig viszont tisztességel húz ám!), a 3-as meg már annyira nem présel az ülésbe, mint szeretném.
Erről beszéltem. Az ezres SV-n húzhatom a kettest 140-ig, ráadásul azon még így is nagyobb az erő 3-asban, mint a 650-en. Az lenne ám a nekem való.
A témához annyit, kell venni egy normális motort aminél nem kell össze-vissza váltogatnod hogy legyen erőd!
Neked az SV650 nem megfelelő mert állandóan csak panaszkodsz rá hogy kevés több szituban is 3.sebességtől.
Akkor kell venni egy GSX1400-et és minden megoldódott.
Annál 90nél is olyan tolóerő lesz 5. és akár 6.ban is hogy felesleges bármilyen váltogatás.
Szerintem azt nem érted amit a többiek magyaráznak. A táblázat és szanaszét számolósdi tök jó dolog.........akkor ha megtérülésről, haszonról meg ilyenekről beszélünk, tehát egy kamionnál vagy annál aki melóra használja a motorját valóban releváns a hatékonyság. De vazz, itt ezen a fórumon ezt gyakorlatilag leszarjuk....a békát anno volt, hogy úgy hajtottam, hogy 6.-ban 60-ig leengedtem egész túrán (ott volt alapjárat) és úgy kanyarogtam és volt, hogy szinte 1.-3.-ben toltam végig (1-ben 130, 2.-ben 190 körül tiltott) egy másik túrát mert ahhoz volt kedvem sőt a végén volt 2 hét amit bizonyításképp melóba járáskor az m6-on csak 1-es tiltáson mentem minden nap mert leszartam ha szétmegy.......a mai napig van, hogy csak szórakozásból 2-3.-ban tiltom a gépet mert akkor és ott nem érdekel bármi baja is lenne......máskor meg tötymörgök 6.-ban 3000-es fordulat körül. Ez egy hobbi és itt szinte mindenki így kezeli még hosszabb túrán is.
..és még az első nap a bihar hegységben tönkre ment a kilométer csigám, így még azt se tudtam mennyi az annyi. Így utólag belegondolva, jobb lett volna már ott visszafordulni
Ja, és 100-nál el is fogy mint a bot... szóval nettó baromság 90-nél így előzni, mert a visszaváltás kettesig, gázráhúzás újra váltás már rég több ideig tartott mintha 3. vagy 4. fokozatban ment volna az előzési manőver
Nyilván nem arról az esetről beszéltem, ahol lendületből elmész, mert épp jó helyen érted utol a mozgó akadályt... Ha meg beragadtam mögé van idő váltani és felkészülni.
Ott mindig van rendelkezésre álló tartalék, és ahogy írod, futómű és fékek is vannak alatta.
Az SV-k közül bármelyik örülne ezeknek a dolgoknak.
A sor4 sem annyira barátom, alul nem valami harapós, amelyik felül erős, azt annyira nem csipázom. Azért tetszik pl. az SV1000, mert annak kis fordulaton is van nagy ereje, de felül sem fogy el túl hamar.
Amúgy írhattam volna MT09 motorját is, az a blokk is tetszik, de abból még nem építettek olyan motort, ami akár kicsit is közelítené az igényeim.
Na de egy literes s4 sportmotor, a gyárinál kicsit hosszabb áttéttétellel, és használhatná folyamatosan 1-es fokozatban
1200 Bandit megy úgy 4.ben mint ahogy az GSX 1400 6.ban.
Mint írtam, egy SV1000S tökéletes lenne az igényeimnek az étvágyát leszámítva. Meg is fordult a fejemben a fejlesztés, de sok lenne nekem azt tankolni, és ritkán tudnám kihasználni, amivel többet tud.
Erről beszéltem. Az ezres SV-n húzhatom a kettest 140-ig, ráadásul azon még így is nagyobb az erő 3-asban, mint a 650-en. Az lenne ám a nekem való.
Neked az SV650 nem megfelelő mert állandóan csak panaszkodsz rá hogy kevés több szituban is 3.sebességtől.
Akkor kell venni egy GSX1400-et és minden megoldódott.
Annál 90nél is olyan tolóerő lesz 5. és akár 6.ban is hogy felesleges bármilyen váltogatás.
KO. hogy ez is OKJ-s szakma lesz.
Soha nem tudod meg mit tudhat a vasad.
Van egy Password 250 a családban,az ott megy ahol kell.
Százig veri a HSM 650-et.
Nyilván nem arról az esetről beszéltem, ahol lendületből elmész, mert épp jó helyen érted utol a mozgó akadályt... Ha meg beragadtam mögé van idő váltani és felkészülni.