Biztos velem van a baj, de nekem úgy tűnik mintha egy beszólásodra reagáltam volna
Ahhoz meg, hogy Te engem bárhova elküldjél hiper kevés vagy
Igazán leszokhatnál már arról, hogy folyton könyörögsz, hogy a száddal érinthess ágyéktájon
" Amúgy elüthetne már a troli legalább a haveroddal nyomhatnátok mankóversenyt."
Amikor ilyeneket írogatsz, gondolom rendkívül elégedett vagy magaddal.......döbbenet
Akkor hozzál jó de csak a lom árát fizetem.
Remélem így jó.
Amúgy elüthetne már a troli legalább a haveroddal nyomhatnátok mankóversenyt.
Ugyis öregedtek cefetül.
Érdekes, mi? Én is meglepődtem rajta, hogy a síkút és abszolút nagypapa tempóhoz képest csak 3 decivel kért többet. Ez ilyen. Mondjuk cseppet sem bánom.
Annyi igaz, hogy 90nél 6.ban csak akkor megyek ha nem akarok előzni, mert akkor 1-et vagy 2őt visszadobok. Ja pont most hétvégén motoroztunk egy jót a Leviékkel és hidd el nem kell őket félteni. Elég jó tempót sikerült menni Csesznek felé. Ilyen téren engem sem kell "félteni". Napraforgó tábla meg a közelben nem volt, úgyhogy......
motorozott mar velem a srac, igy tudja hogy engem nem zavar meg a ritmusomban ha elozes kozben kell valtani, vagy ha szar uton kell gyorsan menni mert elol valaki huzza mint a meszes.
mar csak azt nem ertem, ha te 2.ban szoktal elozni 90rol, hogy a francba eszik csak 4litert az svd? lehet azert mert csak mesedelutant tartasz?
Egyedül még elmegy 3.-ban, utassal már gáz. De végre valaki tudja hogy kell használni a váltót az ezresen!
Csak ezt próbáld elmagyarázni Levinek, aki már 90-nél a 6.-ban húzza neki.
Jobbat tudok. Az egyik hengert kompresszorként használva turbózod vele a másik hengert. Kurva jól fog menni, csak hamar kidöglik. :) Amúgy mintha régen valahol láttam volna ilyesmit. Megépítve.
A váltás általában nem gond, de jártam már úgy, hogy épp egy nagyobb úthibára jött ki a váltás, és az nem lett épp egy sikertörténet. Plusz a figyelmedből is elvesz, hogy jókor válts.
A táblázatom még nem tud ilyet, de az ötlet jó, ha lesz kis időm, megpróbálom megcsinálni. Bár úgy rémlik, ehhez már integrálni is kell, azt meg nem tudom, tud-e az excel. Bár legrosszabb esetben kiszámolom pár motorra papíron a táblázatom alapján.
Egy váltás.. pláne felfelé, az töredék másodperc alatt megvan. Ha ez számít utcán, akkor ott nem álltak fent például az előzés feltételei.
A táblázatodból ki tudod számolni, hány méter és mennyi idő alatt tudsz megelőzni, 90-es kezdősebességről egy fix 90-nel haladó járművet.. ha 2.-ban indítod és váltasz, vagy ha 3.-ban vagy 4.-ben csinálod ugyan ezt?
Én meg sokszor beragadok, főleg kanyargós utakon, ahol nem annyira ismerem a járást. Ez van.
Amúgy nem az előzés közben váltással van a baj (bár az is időveszteség) hanem hogy 3.-ban má nincs olyan kellemes erő a technikában, mint 2-esben.
Aki itt hülye dolgokhoz az Te vagy. És mellette rendkívül tapintatlan is. Különösen, hogy össze-vissza kiforgatod amit korábban írtam.
Köszönöm a kedvességet, de visszautasítom, nem kell megvárni, tudok egyedül is motorozni.
Untat mélységesen.És elegem is van belőle.
De majd megoldom máshogy.