Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyáltalán nem érdekel.
Untat mélységesen.És elegem is van belőle.
De majd megoldom máshogy.
Ez nem volt szép, Zoli!
Biztos velem van a baj, de nekem úgy tűnik mintha egy beszólásodra reagáltam volna
Ahhoz meg, hogy Te engem bárhova elküldjél hiper kevés vagy
Igazán leszokhatnál már arról, hogy folyton könyörögsz, hogy a száddal érinthess ágyéktájon
Tényleg el kell küldenem téged a vérbe hogy haggyál már békén?
Komolyan?
Látom tudod még fokozni a saját magad égetését
Egen.
A remény éltet hogy esetleg ettől leakadsz rólam és inkább nyljátok egymást.
" Amúgy elüthetne már a troli legalább a haveroddal nyomhatnátok mankóversenyt."
Amikor ilyeneket írogatsz, gondolom rendkívül elégedett vagy magaddal.......döbbenet
Akkor hozzál jó de csak a lom árát fizetem.
Remélem így jó.
Amúgy elüthetne már a troli legalább a haveroddal nyomhatnátok mankóversenyt.
Ugyis öregedtek cefetül.
felrakasban segítek szívesen, de embert nem tudok aki csinal minosegi összekötőt
Csak jó motorokat szoktam hozni, a lom kategóriára meg csak Te lennél vevő, de benned sincs potencia
Sziasztok!
Tud valaki Baja, Szekszárd környékén valakit aki csinál összekötő csöveket, ill. tud segíteni a felrakásban?
Érdekes, mi? Én is meglepődtem rajta, hogy a síkút és abszolút nagypapa tempóhoz képest csak 3 decivel kért többet. Ez ilyen. Mondjuk cseppet sem bánom.
Annyi igaz, hogy 90nél 6.ban csak akkor megyek ha nem akarok előzni, mert akkor 1-et vagy 2őt visszadobok. Ja pont most hétvégén motoroztunk egy jót a Leviékkel és hidd el nem kell őket félteni. Elég jó tempót sikerült menni Csesznek felé. Ilyen téren engem sem kell "félteni". Napraforgó tábla meg a közelben nem volt, úgyhogy......
motorozott mar velem a srac, igy tudja hogy engem nem zavar meg a ritmusomban ha elozes kozben kell valtani, vagy ha szar uton kell gyorsan menni mert elol valaki huzza mint a meszes.

mar csak azt nem ertem, ha te 2.ban szoktal elozni 90rol, hogy a francba eszik csak 4litert az svd? lehet azert mert csak mesedelutant tartasz?
Egyedül még elmegy 3.-ban, utassal már gáz. De végre valaki tudja hogy kell használni a váltót az ezresen!
Csak ezt próbáld elmagyarázni Levinek, aki már 90-nél a 6.-ban húzza neki.
Naaa. Azért a 650 nem megy rosszul 3.-ban még. 4-ben kicsit már gyengusz, de 3ban még szerintem fasza. Az ezresnél meg 195 körül kapcsolsz 4et.
Tuti hoz valami lomot amivel nagydumával hasbaakaszthat valami gyanútlan ipsét.
De akkor csak egy kompresszoros 500-as géped lesz.
Jobbat tudok. Az egyik hengert kompresszorként használva turbózod vele a másik hengert. Kurva jól fog menni, csak hamar kidöglik. :) Amúgy mintha régen valahol láttam volna ilyesmit. Megépítve.
A váltás általában nem gond, de jártam már úgy, hogy épp egy nagyobb úthibára jött ki a váltás, és az nem lett épp egy sikertörténet. Plusz a figyelmedből is elvesz, hogy jókor válts.

A táblázatom még nem tud ilyet, de az ötlet jó, ha lesz kis időm, megpróbálom megcsinálni. Bár úgy rémlik, ehhez már integrálni is kell, azt meg nem tudom, tud-e az excel. Bár legrosszabb esetben kiszámolom pár motorra papíron a táblázatom alapján.
Egy váltás.. pláne felfelé, az töredék másodperc alatt megvan. Ha ez számít utcán, akkor ott nem álltak fent például az előzés feltételei.

A táblázatodból ki tudod számolni, hány méter és mennyi idő alatt tudsz megelőzni, 90-es kezdősebességről egy fix 90-nel haladó járművet.. ha 2.-ban indítod és váltasz, vagy ha 3.-ban vagy 4.-ben csinálod ugyan ezt?
Én meg sokszor beragadok, főleg kanyargós utakon, ahol nem annyira ismerem a járást. Ez van.
Amúgy nem az előzés közben váltással van a baj (bár az is időveszteség) hanem hogy 3.-ban má nincs olyan kellemes erő a technikában, mint 2-esben.
Ez most egy érv akart lenni?
Aki itt hülye dolgokhoz az Te vagy. És mellette rendkívül tapintatlan is. Különösen, hogy össze-vissza kiforgatod amit korábban írtam.
Köszönöm a kedvességet, de visszautasítom, nem kell megvárni, tudok egyedül is motorozni.
Nem tudom mi van kedvenc boxer-meghajtású télapónkkal, napok óta nem ír semmit...