8t kellene. Mert azért vannak sokszor érdekes (ághelyes) darabok. Csak ahhoz meg kellene a 3 fázis az meg nincs itthon. Mand jövőre talán. Addig meg csak fejszenyél kell.
No kezdjük előröl.
GS egyik alkatrésze sem jó kivéve az egyen tacskókormányt.Az a bandittól a gsr-en át az sv-ig de talán még a sxs1000 blabla kinemtommondani a nevét féle ezres ig is szereti a suzuki mert van belőle egy hajórakomány.
Na szóval a kormány megfelel.
Többfelé ágazik a történet.Ha csak gyári tüv megoldás érdekle és fétised hogy gyári legyen namr nincs kézügyesség,akarat,szakértelem stb akkor csak egyféle megoldás van.
LSL,abm stb szett.Mindent adnak csak elviszed szerelőhöz és 100+beszerelésért van egy pofásankényelmes 650S-ed.
Ha nincs píz de előbbiekből van némi akkor nekiállhatsz.
Elsőkör villahíd.Én nem faragnám szét hanem vennék egyet ebay,bontó,jófogás stb S-es villahidat.Felfordítod és van benne két bemarás,vagyis gyárilag úgy öntötte az a szemét japo hogy két naggyából vese alakú könnyítés van benne.
Na ide kézügyességgel faragsz egy-egy beleillő megfelelően vastag alu,acél lapot és fémragaccsal beragasztod.Valami jó minőségű epoxi cuccal.
Majd 10-es fúróval szépen pontosan úgy hogy a kormány le legyen ferde,szimmetrikusan legyenek a lukak stb. megfúrod.
Ez azért kell mert a legtöbb ugy-kormány befogó 10-es átmenő csavarral operál.Na ezt beszerezve,bontott,utángyártott cross (bár azok csúnyák) minőségibb cucc ect. fel tudod fogatni a kormányt.
Ezután jön a fék,itt nincs mese cserélni kell.Ittis van olcsóbb csavarozható csináldmagad vagy drágább gyári cucc rádbízom,vehetsz bontottat is csak jól nézd meg a fittingek állását mert be lehet szopni ha nem jó.
Gázkar.Elvileg ha a váznyaknál átrendezed el fog férni de ez kormány,kormánybefogó,ezek pozíciója függő.Én meghosszabbítattam egy bowdenessel.
Kuplung,ez is bowdenes és átrendezéssel jó lesz egy ideig,de az S-N relációban más a felső fém fordítója az N-S-nek így feszülni fog bármit csinálsz és előbbutóbb elszakad.Cserélni kéne N-esére előtte.
Vezetékek,ez is elvileg elfér ha átrendezed,bár én megtoldottam mert nem tetszik a kifeszített kábelezés.Nem muszáj.
Esetleg más kapcsolószektor N-ről hosszabb vezetékkel.
Igen, jó kemény sajnos. Annyiból "szeretem", hogy bár nem tapad sokat, de kiszámítható. Azt a kevés tapadását megtartja esőben, hidegben, melegben, mindig, és kanyarban is jól érződik, meddig lehet elmenni vele.
Inkább kicsit óvatosabban megyek vele, de sajnálom kidobni, amilyen gumi árak vannak, inkább eltankolom a gumi árát.
Majd ha elfogy vagy elöregszik, rakok rá egy Pilot Road 4-et, vagy Pilot Power 3-at, azzal már remélem nem lesz gond a majrécsíkkal.
hát,nem akarok gagyi munkát,de azért ne is kerüljön 100ezrekbe.
ugygondoltam,h gyári N alkatrészeket kerítenék.
kormány meg villahid van bontóból,gyári N-es sv-röl.
Anno engem is le akartatok beszélni a toldóról. Akkor sem értettem, hiszen ez gyárilag alkalmazott technika. És így bármikor visszaalakítható S-esre. Ha eladásnál esetleg szükséges lenne. Dög fáradt vagyok, már 2 órája fát hasogatok. :)
1000-650 más átmérőben.
N-S közt az óratartó a difi,nem tuti hogy elfér az óra felett az idomban,ha el is nem e takarja az órát,meg minek az a nyulvány az s-esbe?
Azt is számold bele, hogy olyan kemény ez a gyári Dunlop D220 keverék, hogy 9K km után van ilyen állapotban a gumi.
A Tátrában érdesebbnek tűnt az aszfalt, mint itthon, egyből tudtam kicsit jobban dönteni, jobban tapadt, hiába volt csak 10 fok körül a hőmérséklet. Ha ennél tovább döntöm, már megy ki főleg a segge alólam, főleg az itthoni aszfalton.
N-es kormányt nem vennék magamnak, kicsit keskeny. Persze ez egyén függő. Nem tudom passzol-e az n-es híd az s-esbe! Úgy rémlik más átmérőjű a szár. A gyári hidat is meg lehet fúrni. Az az ebayen 10 körül megy. Ha nem akarod a sajátod "elbaszni". Befogót meg 28as kormányhoz 5000 körül lehet kapni. És akkor már csak egy darab fékcső kell meg egy toldó. Vagy (ez a drágább verzó) veszel 2 csövet le a féknyeregig. Kuplung, gáz beér de okosan kell elvezetni.
egy részletes listát tudnál irni,h mi kell pontosan és mennyibe kerül kb?
2005ös sv N kormányt tudok venni 5ezerért,villahidat 7ért.
többit passzolom,nemtom mik kellenek.
2007es gs500 kormány és villahid nemjó ehhez a manőverhez?
Teny,hogy nem voltam hozzaszokva,de gyorsan alkalmazkodom.
Igazabol a hatulja volt feszes az eleje meg epp kidolgozta az uthibakat.
A felkoppanas ellen mar egy progressziv rugo is segitene,ezt a bandit is csinalja,plane ket szemellyel.
GS egyik alkatrésze sem jó kivéve az egyen tacskókormányt.Az a bandittól a gsr-en át az sv-ig de talán még a sxs1000 blabla kinemtommondani a nevét féle ezres ig is szereti a suzuki mert van belőle egy hajórakomány.
Na szóval a kormány megfelel.
Többfelé ágazik a történet.Ha csak gyári tüv megoldás érdekle és fétised hogy gyári legyen namr nincs kézügyesség,akarat,szakértelem stb akkor csak egyféle megoldás van.
LSL,abm stb szett.Mindent adnak csak elviszed szerelőhöz és 100+beszerelésért van egy pofásankényelmes 650S-ed.
Ha nincs píz de előbbiekből van némi akkor nekiállhatsz.
Elsőkör villahíd.Én nem faragnám szét hanem vennék egyet ebay,bontó,jófogás stb S-es villahidat.Felfordítod és van benne két bemarás,vagyis gyárilag úgy öntötte az a szemét japo hogy két naggyából vese alakú könnyítés van benne.
Na ide kézügyességgel faragsz egy-egy beleillő megfelelően vastag alu,acél lapot és fémragaccsal beragasztod.Valami jó minőségű epoxi cuccal.
Majd 10-es fúróval szépen pontosan úgy hogy a kormány le legyen ferde,szimmetrikusan legyenek a lukak stb. megfúrod.
Ez azért kell mert a legtöbb ugy-kormány befogó 10-es átmenő csavarral operál.Na ezt beszerezve,bontott,utángyártott cross (bár azok csúnyák) minőségibb cucc ect. fel tudod fogatni a kormányt.
Ezután jön a fék,itt nincs mese cserélni kell.Ittis van olcsóbb csavarozható csináldmagad vagy drágább gyári cucc rádbízom,vehetsz bontottat is csak jól nézd meg a fittingek állását mert be lehet szopni ha nem jó.
Gázkar.Elvileg ha a váznyaknál átrendezed el fog férni de ez kormány,kormánybefogó,ezek pozíciója függő.Én meghosszabbítattam egy bowdenessel.
Kuplung,ez is bowdenes és átrendezéssel jó lesz egy ideig,de az S-N relációban más a felső fém fordítója az N-S-nek így feszülni fog bármit csinálsz és előbbutóbb elszakad.Cserélni kéne N-esére előtte.
Vezetékek,ez is elvileg elfér ha átrendezed,bár én megtoldottam mert nem tetszik a kifeszített kábelezés.Nem muszáj.
Esetleg más kapcsolószektor N-ről hosszabb vezetékkel.
Ha mindez kész össuerakhatod az elejét és engoy.
Inkább kicsit óvatosabban megyek vele, de sajnálom kidobni, amilyen gumi árak vannak, inkább eltankolom a gumi árát.
Majd ha elfogy vagy elöregszik, rakok rá egy Pilot Road 4-et, vagy Pilot Power 3-at, azzal már remélem nem lesz gond a majrécsíkkal.
jó nekem a toldós dolog is.
mondom, bontóból volna villahid meg kormány.
ugygondoltam,h gyári N alkatrészeket kerítenék.
kormány meg villahid van bontóból,gyári N-es sv-röl.
N-S közt az óratartó a difi,nem tuti hogy elfér az óra felett az idomban,ha el is nem e takarja az órát,meg minek az a nyulvány az s-esbe?
Azt is számold bele, hogy olyan kemény ez a gyári Dunlop D220 keverék, hogy 9K km után van ilyen állapotban a gumi.
A Tátrában érdesebbnek tűnt az aszfalt, mint itthon, egyből tudtam kicsit jobban dönteni, jobban tapadt, hiába volt csak 10 fok körül a hőmérséklet. Ha ennél tovább döntöm, már megy ki főleg a segge alólam, főleg az itthoni aszfalton.
De 650-es átalakítása.
Hogy szeretnéd?
Olcsón vagy nem bízol csak a gyári megoldásban?
Picit félek elmondani mit hogy mert berágnak rám feleslegesen.
SV650 S-es?
vagy a kettö nem ugyanaz?
2005ös sv N kormányt tudok venni 5ezerért,villahidat 7ért.
többit passzolom,nemtom mik kellenek.
2007es gs500 kormány és villahid nemjó ehhez a manőverhez?
Igazabol a hatulja volt feszes az eleje meg epp kidolgozta az uthibakat.
A felkoppanas ellen mar egy progressziv rugo is segitene,ezt a bandit is csinalja,plane ket szemellyel.