Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

8t kellene. Mert azért vannak sokszor érdekes (ághelyes) darabok. Csak ahhoz meg kellene a 3 fázis az meg nincs itthon. Mand jövőre talán. Addig meg csak fejszenyél kell.
No kezdjük előröl.
GS egyik alkatrésze sem jó kivéve az egyen tacskókormányt.Az a bandittól a gsr-en át az sv-ig de talán még a sxs1000 blabla kinemtommondani a nevét féle ezres ig is szereti a suzuki mert van belőle egy hajórakomány.
Na szóval a kormány megfelel.

Többfelé ágazik a történet.Ha csak gyári tüv megoldás érdekle és fétised hogy gyári legyen namr nincs kézügyesség,akarat,szakértelem stb akkor csak egyféle megoldás van.
LSL,abm stb szett.Mindent adnak csak elviszed szerelőhöz és 100+beszerelésért van egy pofásankényelmes 650S-ed.

Ha nincs píz de előbbiekből van némi akkor nekiállhatsz.

Elsőkör villahíd.Én nem faragnám szét hanem vennék egyet ebay,bontó,jófogás stb S-es villahidat.Felfordítod és van benne két bemarás,vagyis gyárilag úgy öntötte az a szemét japo hogy két naggyából vese alakú könnyítés van benne.
Na ide kézügyességgel faragsz egy-egy beleillő megfelelően vastag alu,acél lapot és fémragaccsal beragasztod.Valami jó minőségű epoxi cuccal.
Majd 10-es fúróval szépen pontosan úgy hogy a kormány le legyen ferde,szimmetrikusan legyenek a lukak stb. megfúrod.
Ez azért kell mert a legtöbb ugy-kormány befogó 10-es átmenő csavarral operál.Na ezt beszerezve,bontott,utángyártott cross (bár azok csúnyák) minőségibb cucc ect. fel tudod fogatni a kormányt.
Ezután jön a fék,itt nincs mese cserélni kell.Ittis van olcsóbb csavarozható csináldmagad vagy drágább gyári cucc rádbízom,vehetsz bontottat is csak jól nézd meg a fittingek állását mert be lehet szopni ha nem jó.
Gázkar.Elvileg ha a váznyaknál átrendezed el fog férni de ez kormány,kormánybefogó,ezek pozíciója függő.Én meghosszabbítattam egy bowdenessel.
Kuplung,ez is bowdenes és átrendezéssel jó lesz egy ideig,de az S-N relációban más a felső fém fordítója az N-S-nek így feszülni fog bármit csinálsz és előbbutóbb elszakad.Cserélni kéne N-esére előtte.
Vezetékek,ez is elvileg elfér ha átrendezed,bár én megtoldottam mert nem tetszik a kifeszített kábelezés.Nem muszáj.
Esetleg más kapcsolószektor N-ről hosszabb vezetékkel.

Ha mindez kész össuerakhatod az elejét és engoy.
Pilot road széria tökéletes. És szinte csak azt veszem.
Igen, jó kemény sajnos. Annyiból "szeretem", hogy bár nem tapad sokat, de kiszámítható. Azt a kevés tapadását megtartja esőben, hidegben, melegben, mindig, és kanyarban is jól érződik, meddig lehet elmenni vele.
Inkább kicsit óvatosabban megyek vele, de sajnálom kidobni, amilyen gumi árak vannak, inkább eltankolom a gumi árát.

Majd ha elfogy vagy elöregszik, rakok rá egy Pilot Road 4-et, vagy Pilot Power 3-at, azzal már remélem nem lesz gond a majrécsíkkal.
Szigorúan addig, míg kikecmergek az utcára.
én is ugy csinálnám meg,h bármikor visszaépíthetö legyen.
mind1,melyik megoldás,ha jól megoldható,akkor nem számít.
jó nekem a toldós dolog is.
mondom, bontóból volna villahid meg kormány.
hát,nem akarok gagyi munkát,de azért ne is kerüljön 100ezrekbe.
ugygondoltam,h gyári N alkatrészeket kerítenék.
kormány meg villahid van bontóból,gyári N-es sv-röl.
5 t hidraulikus hasító.Asszem alko és nincs fáradság.
ja,azt kérdezem,h a gs500 kormánya meg villahid jó e az svSböl Nkormányos átalakitásra?
Uh bazdmeg. 9ekm és ilyen? Azonnal dobd el. Ez nem tapad semmit. Nem is csodálkozom, a majrécsíkon.
Anno engem is le akartatok beszélni a toldóról. Akkor sem értettem, hiszen ez gyárilag alkalmazott technika. És így bármikor visszaalakítható S-esre. Ha eladásnál esetleg szükséges lenne. Dög fáradt vagyok, már 2 órája fát hasogatok. :)
Basszus. Leszállsz és tolod?
1000-650 más átmérőben.
N-S közt az óratartó a difi,nem tuti hogy elfér az óra felett az idomban,ha el is nem e takarja az órát,meg minek az a nyulvány az s-esbe?
Így áll a majrécsíkom: (kép lenn)

Azt is számold bele, hogy olyan kemény ez a gyári Dunlop D220 keverék, hogy 9K km után van ilyen állapotban a gumi.
A Tátrában érdesebbnek tűnt az aszfalt, mint itthon, egyből tudtam kicsit jobban dönteni, jobban tapadt, hiába volt csak 10 fok körül a hőmérséklet. Ha ennél tovább döntöm, már megy ki főleg a segge alólam, főleg az itthoni aszfalton.
N-es kormányt nem vennék magamnak, kicsit keskeny. Persze ez egyén függő. Nem tudom passzol-e az n-es híd az s-esbe! Úgy rémlik más átmérőjű a szár. A gyári hidat is meg lehet fúrni. Az az ebayen 10 körül megy. Ha nem akarod a sajátod "elbaszni". Befogót meg 28as kormányhoz 5000 körül lehet kapni. És akkor már csak egy darab fékcső kell meg egy toldó. Vagy (ez a drágább verzó) veszel 2 csövet le a féknyeregig. Kuplung, gáz beér de okosan kell elvezetni.
Egen.

De 650-es átalakítása.
Hogy szeretnéd?
Olcsón vagy nem bízol csak a gyári megoldásban?
Picit félek elmondani mit hogy mert berágnak rám feleslegesen.
Mire?
SV650 S-es?
vagyis toldó?
vagy a kettö nem ugyanaz?
egy részletes listát tudnál irni,h mi kell pontosan és mennyibe kerül kb?
2005ös sv N kormányt tudok venni 5ezerért,villahidat 7ért.
többit passzolom,nemtom mik kellenek.

2007es gs500 kormány és villahid nemjó ehhez a manőverhez?
Fékcső elosztó.
a 3.képen mi van lefotózva alulról?
Hát pedig.....ahhoz képest, hogy menni sem akartam igen jól esett.
amúgy, gumi szelen mennyire jársz? 1-2centi majre megvan?
Teny,hogy nem voltam hozzaszokva,de gyorsan alkalmazkodom.
Igazabol a hatulja volt feszes az eleje meg epp kidolgozta az uthibakat.
A felkoppanas ellen mar egy progressziv rugo is segitene,ezt a bandit is csinalja,plane ket szemellyel.