Képzeld ma szinte minden pihenőben állítottam a futóművön.
A végén majdnem a legerősebbre állítottam a csillapítást, az előfeszítés maradt a gyári, és egész jó lett a végeredmény. Feszes lett, jól nyalta a kanyarokat, csak akkor volt baj amikor zötykölődős szakaszra értünk. majdnem lepattogtam az útról, aztán volt egy kis kormánycsapkodás is, de nem erősödött be, meg tudtam fogni.
Mondjuk minden a retek futúművön és az olcsó levegős olajhűtőn kívül?
Bár igazából nem túl nagy meló, hidegben kap egy kis papítakarót, és csoki. Majd ha gazdag leszek, veszek magamnak egy R1-et, aztán azon nem kell majd a futóműre/fékre/hűtésre morgolódjak.
Ennyire azért nem siettünk. Én jobban szeretem a 90-130 közötti átlagos tempót. 150-et már nem annyira szereti a kis SV kanyargós részen, ott már azért nem annyira virgonc. De végig lassítás/gyorsítás volt, mivel kanyar kanyar hátán volt. Nagyon jó kis utak vannak arrafelé.
Persze, Szotyi futóműve sem jobb, de ő azért nálam jóval rutinosabb pilóta. Mondjuk kényelmesebb ettől neki sem lesz.
Mikor a GSXR1000-et teszteltem, annak sokkal kényelmesebbnek tűnt a futóműve. Az nem büntetett egyből a nagyobb úthibákért tempóban.
egyszer gyere el velunk, az sv-d fogyasztasa fel fog menni 8literre es rajossz hogy kurvamindegy milyen futomuved van mert pl a Szotyi futomuve szerintem semmivel sem komolyabb mint a tiede megis komoly tempot tud a szerpentinen... olajad is beallna eleg jora a 150es atlagnal
Mi múlthéten mentünk egy 600km-t a Tátrában, nekem 4,4L/100km-re. 616km-re tankoltam 27,03L-t. Pedig azért lendületes túratempót mentünk.
Az olajhőfokom nekem is jó volt, hogy a 3/4-ét letakartam a hűtőjének. Anélkül nem tudom, mit kezdett volna magával a motor, mert a vizem is csak a termosztátnak köszönhetően nem ment 70 fok alá, maga a radiátor ilyen 35 fok körül volt. Nem volt meleg arrafelé, na.
Teleszkóból sem ártott volna valami jobb, mert volt pár gyengébb minőségű aszfaltú szakasz, és ott a vesémet majd lerázta, és ott a féken is érződött, hogy nem ura a helyzetnek a technika.
Kb 600 a vége.
Jó volt,szép volt idő is kegyes colt,a tempó "néhol" nem volt valami civilizált de ez van a baracskai fixtrafit odafelé lehet benéztem remélem még tesztelik.
Vissza sándor szólt így tudom mire kellett volna reggel figyelnem.
Fogyasztásom felment nagypapástúrásból normál állásba 6/100.
A teleszkópot és az olajhűfokot a tököm tudja csak loholtam a tömeg után,most picit jobban esett és nem is maradtam le nagyon.
A mecsekburger ja,nyögtem is tőle pláne a turmixnak is beillő utvonal miatt a multkoriból.
A végén majdnem a legerősebbre állítottam a csillapítást, az előfeszítés maradt a gyári, és egész jó lett a végeredmény. Feszes lett, jól nyalta a kanyarokat, csak akkor volt baj amikor zötykölődős szakaszra értünk. majdnem lepattogtam az útról, aztán volt egy kis kormánycsapkodás is, de nem erősödött be, meg tudtam fogni.
Bár igazából nem túl nagy meló, hidegben kap egy kis papítakarót, és csoki. Majd ha gazdag leszek, veszek magamnak egy R1-et, aztán azon nem kell majd a futóműre/fékre/hűtésre morgolódjak.
mar mas is jart igy ciki volt amikor a shel kuttol 100meterre fogyott ki.
De talan Zoli tudna meselni jo tologatos sztorit
Persze, Szotyi futóműve sem jobb, de ő azért nálam jóval rutinosabb pilóta. Mondjuk kényelmesebb ettől neki sem lesz.
Mikor a GSXR1000-et teszteltem, annak sokkal kényelmesebbnek tűnt a futóműve. Az nem büntetett egyből a nagyobb úthibákért tempóban.
egyebkent en sem siettem volna ennyire
Az olajhőfokom nekem is jó volt, hogy a 3/4-ét letakartam a hűtőjének. Anélkül nem tudom, mit kezdett volna magával a motor, mert a vizem is csak a termosztátnak köszönhetően nem ment 70 fok alá, maga a radiátor ilyen 35 fok körül volt. Nem volt meleg arrafelé, na.
Teleszkóból sem ártott volna valami jobb, mert volt pár gyengébb minőségű aszfaltú szakasz, és ott a vesémet majd lerázta, és ott a féken is érződött, hogy nem ura a helyzetnek a technika.
remélem még lesz idén ilyen jóidő
Jó volt,szép volt idő is kegyes colt,a tempó "néhol" nem volt valami civilizált de ez van a baracskai fixtrafit odafelé lehet benéztem remélem még tesztelik.
Vissza sándor szólt így tudom mire kellett volna reggel figyelnem.
Fogyasztásom felment nagypapástúrásból normál állásba 6/100.
A teleszkópot és az olajhűfokot a tököm tudja csak loholtam a tömeg után,most picit jobban esett és nem is maradtam le nagyon.
A mecsekburger ja,nyögtem is tőle pláne a turmixnak is beillő utvonal miatt a multkoriból.