Lehet azért locsolrák be hogy jobb legyen az aszfalt kenése ne kopjon olyan gyorsan Találkapontként a fagyizó is jó lehet csak Zolit nehéz onnan kirángatni
Szerintem találkozzunk inkább Héregen, az árnyékosban.
Tatabányai szerpentin még mindig elég maszatos, valaki faszán telelocsolta gázolajjal, amúgy is kezdett erősen kopni a 3-4 éves aszfalt...
Elektromos hiba miatt egyszer rohadtam le. Majdnem átment rajtam a mögöttem jövő busz, amíg kikecmeregtem a buszsávból.
Egyáltalán nem volt vicces. Pedig csak a főbiztosíték rázta ki magát valahogy a robogómban...
Amúgy igen, szoktam méregetni a generátorom, mert elég drága móka megégetni. Egy ideig arra is gondoltam, hogy teszek bele soros regulátort, mivel negyed az ára, és sokak szerint kíméli a generátort, de aztán mégsem nyúltam hozzá, mivel nem igazán vannak kellően meggyőző mérési eredmények, anélkül meg nem akartam sötétben tapogatózni.
Az 50A ne tévesszen meg, lehet azért raktak oda feleslegesen nagy szabályzót, mivel azokon gyárilag nagyobb a borda, jóval nagyobb áramot bírnak el hűtés nélkül. Ugyanis az 50A az rendesen szellőztetett esetben érvényes csak, és a motorodon amennyire emlékszem, eléggé eldugták a rákba a lengővilla legsötétebb árnyékába.
Amúgy más típusoknál is sokszor előfordul ez a generátor-égetés, és ott is meg lehetett figyelni, hogy évről évre javítgattak a betegesebb típusok generátor-szigetelésén. Amúgy sokak szerint a fő gond a hűtés, azaz ha nem kap elég olajat az egység, ami hűtené.
Érdekes, a régebbi DL650-eken sokaknak volt gondjuk vele, míg SV650-nél nem igazán lehetett ilyenekről olvasni. Nálam is eléggé fixen szoktott lenni a hőfoka, 70-80 fok, sosem több, pedig ugye én részben takarom az olajhűtőm.
A 2004-05 Fireblade is tudta égetni, ha alacsony fordulaton használtad. Az is kapott módosított lendkereket és tekercset. Akinek gondja volt vele, annak gariban cserélték.
Amúgy érdekes evolúciós dolog van benne.
Ez a gen. egy 600-asé de az enyém és a régebbi daytona 675-ösöké mind így néz ki és pontosan itt égnek meg.Nem nagy számban csak mint a k7-8-as gixxereknek.
Alapvetően első körben a gyár visszahívta őket és egy másik szabályzót tett fel ez egy plusz adapter csatoló kábelen keresztül.
Elég komolyak ezek a shindengenek csak R1-é ilyen teljesítményű ahogy kitúrtam neten.
Mondjuk iszonyat szar helyen van mert semmi hűtést nem kap és ráadásul 50A-es max teljesítményfelvételre képes.
Egy kínait ami ugyanígy nézett ki 700 méter alatt szétégetett.
A következő évjáratok már más kinézetű generátorral szereltek.
Itt már közvetlen a generátor 3 váltófesz vezetékére van téve a furukawa csatlakozó.És a szigetelése is jóval komolyabb műgyanataszerű izé nem csak egy lakkozott vezeték.
Bár csak spekulálok,teóriákat gyártok nulla tudással.
Amúgy a Motobees-es sráccal beszélve ő mondta elmebeteg nagy teljesítményű a triumph generátorai.Feleslegesen nagyok.
Soha nem néztem meg hogy milyen melegek azok a vezetékek, szaladgál rajta vagy hány amper úgyhogy biztos meleg. De őszintén, le is szarom és így nyugodtan motorozok
Ismerek olyat aki nem indul el statiku aramlevezeto nelkul barmilyen kocsiba is ul
Ha nincs csinal ra.
Szerinted milyen skalan mozog ez?
Bocs hogy nem szeretnek szetegett cuccot megegyszer kiszedni.
Valamiert csak a gyari alkatreszeket szereti.
Amugy most full gyari minden,igaz bontott.
14,2-13,9 kozt megy a toltes,a kabelre ra van dugva egy homero.
Igaz 800 forintos kinai de tendenciaka latok.
Lassu varosiban felment nekem 75-78 fokra,Laci tesztelte o 80 fokra tudta melegiteni.
Nekem mikor fouton meghajtottam a levego jobban jart a tank alatt igy le is ment 75 rol 54 re.
Vasarnap megyek egy tati kort ha ott nem mrgy fel 80-90 nel tobbre nem lesz gond.
Vakondtúrásba ha bedugod a töltőt, nem sokra mész.
Egyébként úgy kell ahogy mondtad! Ha már végképp nem tudod hogy hol vagy akkor meg lehet nézni, amúgy meg tájékozódni kell, nekem az plussz élmény. Utálom ha nem tudom hogy épp hol vagyok.
Tatabányai szerpentin még mindig elég maszatos, valaki faszán telelocsolta gázolajjal, amúgy is kezdett erősen kopni a 3-4 éves aszfalt...
Egyáltalán nem volt vicces. Pedig csak a főbiztosíték rázta ki magát valahogy a robogómban...
Amúgy igen, szoktam méregetni a generátorom, mert elég drága móka megégetni. Egy ideig arra is gondoltam, hogy teszek bele soros regulátort, mivel negyed az ára, és sokak szerint kíméli a generátort, de aztán mégsem nyúltam hozzá, mivel nem igazán vannak kellően meggyőző mérési eredmények, anélkül meg nem akartam sötétben tapogatózni.
Amúgy más típusoknál is sokszor előfordul ez a generátor-égetés, és ott is meg lehetett figyelni, hogy évről évre javítgattak a betegesebb típusok generátor-szigetelésén. Amúgy sokak szerint a fő gond a hűtés, azaz ha nem kap elég olajat az egység, ami hűtené.
Érdekes, a régebbi DL650-eken sokaknak volt gondjuk vele, míg SV650-nél nem igazán lehetett ilyenekről olvasni. Nálam is eléggé fixen szoktott lenni a hőfoka, 70-80 fok, sosem több, pedig ugye én részben takarom az olajhűtőm.
Ez a gen. egy 600-asé de az enyém és a régebbi daytona 675-ösöké mind így néz ki és pontosan itt égnek meg.Nem nagy számban csak mint a k7-8-as gixxereknek.
Alapvetően első körben a gyár visszahívta őket és egy másik szabályzót tett fel ez egy plusz adapter csatoló kábelen keresztül.
Elég komolyak ezek a shindengenek csak R1-é ilyen teljesítményű ahogy kitúrtam neten.
Mondjuk iszonyat szar helyen van mert semmi hűtést nem kap és ráadásul 50A-es max teljesítményfelvételre képes.
Egy kínait ami ugyanígy nézett ki 700 méter alatt szétégetett.
A következő évjáratok már más kinézetű generátorral szereltek.
Itt már közvetlen a generátor 3 váltófesz vezetékére van téve a furukawa csatlakozó.És a szigetelése is jóval komolyabb műgyanataszerű izé nem csak egy lakkozott vezeték.
Bár csak spekulálok,teóriákat gyártok nulla tudással.
Amúgy a Motobees-es sráccal beszélve ő mondta elmebeteg nagy teljesítményű a triumph generátorai.Feleslegesen nagyok.
A képek nem az enyémek.
Netes talált.
Jobbára a triumphrat.net ideillő fórumairól.
Több mint valószínű hogy én reagálom túl.
Főleg ilyenektől.
Ha nincs csinal ra.
Szerinted milyen skalan mozog ez?
Bocs hogy nem szeretnek szetegett cuccot megegyszer kiszedni.
Valamiert csak a gyari alkatreszeket szereti.
Amugy most full gyari minden,igaz bontott.
14,2-13,9 kozt megy a toltes,a kabelre ra van dugva egy homero.
Igaz 800 forintos kinai de tendenciaka latok.
Lassu varosiban felment nekem 75-78 fokra,Laci tesztelte o 80 fokra tudta melegiteni.
Nekem mikor fouton meghajtottam a levego jobban jart a tank alatt igy le is ment 75 rol 54 re.
Vasarnap megyek egy tati kort ha ott nem mrgy fel 80-90 nel tobbre nem lesz gond.
Egyébként úgy kell ahogy mondtad! Ha már végképp nem tudod hogy hol vagy akkor meg lehet nézni, amúgy meg tájékozódni kell, nekem az plussz élmény. Utálom ha nem tudom hogy épp hol vagyok.
Telo nemsokat használós.
Kamera annál többet.Sony AS20-as.
Amúgy elég hulladék mindenki hasra van esve tőle hogy wifi meg sony de szerintem az 5 éves 960-as gopro jobb felvételeket készít.