Tévedsz. Ez a dakar kinézet a kiegészítő gyártóknak és a motorgyáraknak kell. Az így árult cuccok jelentős része csak marketingtermék, jó drágán.
Nézd meg hogy a Sulyiéknál mennyi cucc volt amikor megkerült DRZ-kkel egész Afrikát. Jó, mondjuk a Sulyinál annyira nem volt kevés, de az András az olyan kevés cuccal ment, hogy olyan kevéssel sokan az Adriára se mernének elindulni.
hát azért nem fogok 3 motort tartani... Biztos hogy nem veszek ilyen öreg xt-t mint te. Nem országon belül akarok motorozni vele. Egyhengeres könnyed motort belövöm 140-es utazóra, szétesik. Olyan kell ami könnyedén gyorsul 140ig, van normális futóműve meg féke. Azért egy xt-xr nem ezekről híres.
Földutas sátras túrára konkrétan nem kell semmi ami ezen a motoron van.
Mert mi kell egy földutas sátras túrához.
Kell egy:
könnyed motor, amit nem gáz akkor sem emelgetni ha negyed óra alatt 10-szer kell felállítani.
Minimál szerszám szett, gumiszerelő vassakkal, folttal (ha a csapatban van pár pótbelső, az nem árt, de mindenkinél felesleges)
Kell egy sátor-polifoam-hálózsák szett
A motoros ruhán kívül egy szett civil.. de ha kényelmes a motoros nadrág akkor bőven elég 2-3 póló, meg egy-két pulover is. cipő se kell feltétlen másik.
Szóval mégis mi a francot akarnál te ekkora böhöm nagy aludobozokba pakolni? Meg minek a szélvédelem, amikor tempó meg nincs is.
Az összes cucc ami kell, az egyrészt elfér az ember zsebében és egy könnyű hátizsákban és max két kisebb henger formájában a motor hátuljára felspaniferezve.
Ezeket a háromdobozos túramotorokat két okból találhatták fel, egyrészt így el lehet vinni az asszonyt is a fél háztartással, másrészt pedig olyanhúdekomolyan tudunk vele kinézni a parkolóban, hogy a hétköznapi halandó bármit elhinne rólunk, már ami a hátunk mögött és az előttünk lévő távokat illeti.
Szóval egy ilyen kis lom egyhengeres kijön mindennel együtt nagyon max 500 pénzből, éves költsége meg majdnem nulla, mert az adó meg a biztosítás van együtt max évi 10, kétévente meg bő 4ezerért levizsgázik.
Ha meg keresed a köztes megoldásokat, és valami allroundert akarsz tartani, az vagy nagyon drága lesz, vagy sehol se és semmikor lesz az igazi.
Inkább arról legyen szó hogy SZOMBATON ki mit csinál? Kéne menni egyet mondjuk Csesznek felé! Ataa kipróbálja az új motorját, Zoli a generátort, Sanyi csak jön. Vagy most lesz ez a svájci karika ?
Megmondta... Az új motorok szarok, nézed a kanyart és befordul. Bezzeg a gizi, nézed a kanyart, fordítod a kormányt, leteszed a lábad, megállsz arrébb teszed az elejét, DE ő akkor is csak egyenesen meg az árok felé. Tuti, szenvedni kell vele az a fíííling
Miért nem veszel egy olcsó célszerszámot? Egy filléres öreg egyhengeres terepmotornál nincs is jobb ilyen célra... a 100-as utazó meg simán szokható, mert az még nem vállalhatatlanul kevés.
Csak ne áttételezd le, mert a 80-85ös utazó az már útakadály jelleget ad a gépnek közúton
A mágnes a másik oldalon van. Egyedüli hátránya hogy a telót ha a tetejére rakod az átlátszó részhez (ami egyébként kesztyű nélkül veszi az érintéseket is) akkor nagyon felmelegszik a telefon (ugye süti a nap). Nekem a combos nem tetszett, szerintem kicsit meleg
Mágnes nem húzza meg a telót? Most úgy vagyok vele hogy nem akarom kézben cipelni, ezért nézem a combtáskát. Bár ma megtaláltam a régi bőr övtáskámat is, csak félek hogy elhagyom kiló fölött, az meg nem hiszem az okos telefon kijelzőjének jót tenne
Az alján összetapadnak a mágnesek. Bár van hozzá hosszabb szíj, én nem szoktam hordani. Ha leveszem akkor vagy beteszem a sisakba vagy fogom kézben. Amúgy kb 100ftos nagyságú mágnesek vannak benne 4db.nem nehéz
Viszont tart rendesen.
Nézd meg hogy a Sulyiéknál mennyi cucc volt amikor megkerült DRZ-kkel egész Afrikát. Jó, mondjuk a Sulyinál annyira nem volt kevés, de az András az olyan kevés cuccal ment, hogy olyan kevéssel sokan az Adriára se mernének elindulni.