Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tévedsz. Ez a dakar kinézet a kiegészítő gyártóknak és a motorgyáraknak kell. Az így árult cuccok jelentős része csak marketingtermék, jó drágán.

Nézd meg hogy a Sulyiéknál mennyi cucc volt amikor megkerült DRZ-kkel egész Afrikát. Jó, mondjuk a Sulyinál annyira nem volt kevés, de az András az olyan kevés cuccal ment, hogy olyan kevéssel sokan az Adriára se mernének elindulni.
hát azért nem fogok 3 motort tartani... Biztos hogy nem veszek ilyen öreg xt-t mint te. Nem országon belül akarok motorozni vele. Egyhengeres könnyed motort belövöm 140-es utazóra, szétesik. Olyan kell ami könnyedén gyorsul 140ig, van normális futóműve meg féke. Azért egy xt-xr nem ezekről híres.
A suhl-t simán a hátamravettem és elvittem.

Jólenne az nekem?

Amúgy ez a dakarkinézet a világutazónak kell aki 50000 mérföldön át cipeli a fullfelszerelést.

Persze szívás az obivan féle 3 méterenként feldőlés vele de ez van ha belsőmongólia az uticél.
Felesleges.

Földutas sátras túrára konkrétan nem kell semmi ami ezen a motoron van.
Mert mi kell egy földutas sátras túrához.
Kell egy:
könnyed motor, amit nem gáz akkor sem emelgetni ha negyed óra alatt 10-szer kell felállítani.
Minimál szerszám szett, gumiszerelő vassakkal, folttal (ha a csapatban van pár pótbelső, az nem árt, de mindenkinél felesleges)
Kell egy sátor-polifoam-hálózsák szett
A motoros ruhán kívül egy szett civil.. de ha kényelmes a motoros nadrág akkor bőven elég 2-3 póló, meg egy-két pulover is. cipő se kell feltétlen másik.

Szóval mégis mi a francot akarnál te ekkora böhöm nagy aludobozokba pakolni? Meg minek a szélvédelem, amikor tempó meg nincs is.

Az összes cucc ami kell, az egyrészt elfér az ember zsebében és egy könnyű hátizsákban és max két kisebb henger formájában a motor hátuljára felspaniferezve.

Ezeket a háromdobozos túramotorokat két okból találhatták fel, egyrészt így el lehet vinni az asszonyt is a fél háztartással, másrészt pedig olyanhúdekomolyan tudunk vele kinézni a parkolóban, hogy a hétköznapi halandó bármit elhinne rólunk, már ami a hátunk mögött és az előttünk lévő távokat illeti.

Szóval egy ilyen kis lom egyhengeres kijön mindennel együtt nagyon max 500 pénzből, éves költsége meg majdnem nulla, mert az adó meg a biztosítás van együtt max évi 10, kétévente meg bő 4ezerért levizsgázik.

Ha meg keresed a köztes megoldásokat, és valami allroundert akarsz tartani, az vagy nagyon drága lesz, vagy sehol se és semmikor lesz az igazi.
ilyet vagy hasonlót kéne összelegózni
Jah és vidd a kupecet.
Zoli szombaton hörög vidékre a friss vizsgás rozsdással pénzt keresni.
Mer állítólag szerelőre sincs.

Amúgy motor talán lesz,csak én hulla.
Ő dolga, nem tudok szerelni

Inkább arról legyen szó hogy SZOMBATON ki mit csinál? Kéne menni egyet mondjuk Csesznek felé! Ataa kipróbálja az új motorját, Zoli a generátort, Sanyi csak jön. Vagy most lesz ez a svájci karika ?
Na ja.
Meg a csiszoljuk a kuplungot,köszörüljük a főtengelyt.
Megmondta... Az új motorok szarok, nézed a kanyart és befordul. Bezzeg a gizi, nézed a kanyart, fordítod a kormányt, leteszed a lábad, megállsz arrébb teszed az elejét, DE ő akkor is csak egyenesen meg az árok felé. Tuti, szenvedni kell vele az a fíííling
Miért nem veszel egy olcsó célszerszámot? Egy filléres öreg egyhengeres terepmotornál nincs is jobb ilyen célra... a 100-as utazó meg simán szokható, mert az még nem vállalhatatlanul kevés.

Csak ne áttételezd le, mert a 80-85ös utazó az már útakadály jelleget ad a gépnek közúton
Pedig az az igazi mikor küzdesz mint az öreghalász.
Na meg egy ember akivel lehet menni túrázni és nem ijed meg a sátrazástól meg a sáros földes úttól
Olyat vegyenek a mazochisták Kéne egy túra gép meg egy cross vagy sm
Francot , inkább cowboyos
Ne szarrágóskodj.

Vegyél gizit.

A többire meg :

http://youtu.be/Hbh9na3Xg2w
Szigorúan magánvélemény
Nincs hasznalt, meg nem adok erte 3m-t. 1,5et sem akarok, en nem fogom nezni hogy valaki mas hibajabol megserul.
Hát nem tudom, mindjárt jönnek a többiek akinek van és megmondják a frankót
A meleget úgy értettem hogy buzis
Com-Tank 1-1 melegít-teló megsül benne alakulnak az érvek, még a végén nem veszek semmit, marad a régi bőr övtáskám ha nem hagyom el
A mágnes a másik oldalon van. Egyedüli hátránya hogy a telót ha a tetejére rakod az átlátszó részhez (ami egyébként kesztyű nélkül veszi az érintéseket is) akkor nagyon felmelegszik a telefon (ugye süti a nap). Nekem a combos nem tetszett, szerintem kicsit meleg
Mágnes nem húzza meg a telót? Most úgy vagyok vele hogy nem akarom kézben cipelni, ezért nézem a combtáskát. Bár ma megtaláltam a régi bőr övtáskámat is, csak félek hogy elhagyom kiló fölött, az meg nem hiszem az okos telefon kijelzőjének jót tenne
Az alján összetapadnak a mágnesek. Bár van hozzá hosszabb szíj, én nem szoktam hordani. Ha leveszem akkor vagy beteszem a sisakba vagy fogom kézben. Amúgy kb 100ftos nagyságú mágnesek vannak benne 4db.nem nehéz
Viszont tart rendesen.