Srácok, használ valaki comb táskát? Tegnap mikor csak úgy elmentem egy körre, nem vittem se dobozt se tank táskát, de hátitáskát kellett mert nem tudtam hova tenni a motyómat. Gondolkodtam rajta egy ilyen jó lenne, csak nem tudom Kínában gyártanak e
Én sem a fogyasztásra megyek egy túra alatt. De nem is szoktam 8-10 000-ig pörgetni. Az nekem nem lendületes túratempó, hanem pályatempó. Nekem bőven elég, amit 5-7000-ig pörgetve tud.
Nekem fontosabb a biztonság közúton, mint még némi extra adrenalin...
Nyilván nem letérdelős sebsességgel, de nem is gyökketővel.
Amúgy nekem már a kétgyertyás blokkos 650-esem van, az jóval takarékosabban bánik alapból a benzinnel.
Huha ne is mond, most aztán megint le leszek cseszve, jönnek a diagramok hogy ez nem is úgy van!
HQ 690SM gépe, jaj, az sehol sincs ezekhez képest tempóban,
Nekem rohadtul nem jön be az új konstrukció az LC4ből.
1 hengeres azt nyomaték csak a felső tartományban, ilyen a SMC 690 is.
Na ha ezt a Hsm elolvassa lesz am itt agymosas ott a hq 690ese, valahogy nem szereti a tempót, eszik 3-5litert de 120folitt azert mar kifogy az erobol, ezres kell legalabb
Hát azért az SMC660 is úgy gyorsul ahogy húzod a gázt, mert kb fele ennyi idő alatt érte el nyomatékból ugyanazt a tempót mint az SV650.
Nekem a 100-160 közti nyomatékrugalmassága az ami nagyon tetszik, visszaülve az SV-re olyan vérszegényke volt szegény.
Ami nagyon tetszene az Apraszaki gépe, valójában azt lenne jó megcsináltatni vele.
Egyedül nem állnék neki mert sok minden nem lenne belőle.
Csak ugye az alkatrészbeszerzések, mit mennyiért lehetne, nem biztos hogy jó áron hozzá tudok jutni.
Viszont ha igen, akkor lenne egy strapabíró gép, igazán csinos megjelenéssel, igazi öröm motor.
Az XR650 és SMC660 nevetve nyomja a 130-140 utazót ha bírod a szelet. De a nagyobb SM gépeken sincs szélvédelem és a tartós 130-140 fárasztó lehet azokon is.
Mint ahogy a legtöbb naked motornál is, az SV650-en 140 tempónál 1-2 kilométer és vége, 120 amit bírok rajta huzamosabb ideig.
De ez elmondható az újabb motorokról is Z750, Z800, MT-09, MT-07-ről is.
Nagyon hasonló karakter a kettő, az SV kormánya nekem kényelmesebb a 187cm magasságomhoz.
Az ER6N-nél fura és a vállaim megfájdulnak rajta.
Amúgy tök egy kaptafa a 2003-tól gyártott injektoros SV650 és az 2006 ER6N.
Annyi hogy az SV-n jobb a motorfék.
ER6N kicsikével kisebbnek érződik, akkora benyomást kelt mint a 99-2002 SV650N-ek.
Fékek és futómű között sem venni észre igazán különbséget.
Szóval itt inkább a kinézet és az ár lehet döntő melyiket veszed.
Igazabol minden, de ha azt mondod kevesbe dinamikus mint az sv akkor mar nem is erdekel Vagy jatszos vagy turas kell az sv helyett de turas nehez mert kellene a jo fek es futómű
Hát ez az! :D
A motorozás lényege számomra legtöbb esetben hogy érezzem az adrenalint, a gyorsulásokat, az előzéseket, a tempót.
Ilyenkor a kutya sem figyeli a fogyasztást, mivel tudom hogy 8-9-10 ezres fordulatra kipörgetve nem 4-5 liter között fog enni.
Amikor utassal megyek akkor más a helyzet, ott nyugodtabb tempó van.
Ha S-est akarsz, akkor vagy túrakormányost keress, vagy azt a 100.000 ftot szánd rá egy túrakormányra. Én is megcsináltam a a 650est. Ki lehet jönni olcsóbban is ha a villahidat cncvel legyártatod.
Ittis jól működik a motorfék, csodálkoztam is. A sebesség miatt persze itt lesz több fék, de egy jó ritmusú laza kanyargás itt is megy kevés fékkel. Tegnap a gumisnál a meglévő hátsó B16 mellé adtunk egy jó állapotú ugyanilyen elsőt. Hegyes profilú sportgumi...magától ment be a kanyarokba.
Persze vettem még egy null km-es road2 hátsót meg egy alig használt road4-et előre.
Sajnos épp ellenkezőleg, soha egy tank alatt annyit még nem szívtam dugókban.
Élvezetes, lendületes városi közlekedésnél szoktam 5,5 körül lenni.
Városon kívüli élvezetes tempó mellett még ennyit sem kér.
Nekem fontosabb a biztonság közúton, mint még némi extra adrenalin...
Amúgy nekem már a kétgyertyás blokkos 650-esem van, az jóval takarékosabban bánik alapból a benzinnel.
HQ 690SM gépe, jaj, az sehol sincs ezekhez képest tempóban,
Nekem rohadtul nem jön be az új konstrukció az LC4ből.
1 hengeres azt nyomaték csak a felső tartományban, ilyen a SMC 690 is.
Nekem a 100-160 közti nyomatékrugalmassága az ami nagyon tetszik, visszaülve az SV-re olyan vérszegényke volt szegény.
Egyedül nem állnék neki mert sok minden nem lenne belőle.
Csak ugye az alkatrészbeszerzések, mit mennyiért lehetne, nem biztos hogy jó áron hozzá tudok jutni.
Viszont ha igen, akkor lenne egy strapabíró gép, igazán csinos megjelenéssel, igazi öröm motor.
40 ezrecske és lehet sokkal kényelmesebben is utazni rajtuk.
Mint ahogy a legtöbb naked motornál is, az SV650-en 140 tempónál 1-2 kilométer és vége, 120 amit bírok rajta huzamosabb ideig.
De ez elmondható az újabb motorokról is Z750, Z800, MT-09, MT-07-ről is.
Az SV-t már fel is tettem, meglátjuk mi lesz.
Az ER6N-nél fura és a vállaim megfájdulnak rajta.
Amúgy tök egy kaptafa a 2003-tól gyártott injektoros SV650 és az 2006 ER6N.
Annyi hogy az SV-n jobb a motorfék.
ER6N kicsikével kisebbnek érződik, akkora benyomást kelt mint a 99-2002 SV650N-ek.
Fékek és futómű között sem venni észre igazán különbséget.
Szóval itt inkább a kinézet és az ár lehet döntő melyiket veszed.
Mi az ami érdekelne?
A motorozás lényege számomra legtöbb esetben hogy érezzem az adrenalint, a gyorsulásokat, az előzéseket, a tempót.
Ilyenkor a kutya sem figyeli a fogyasztást, mivel tudom hogy 8-9-10 ezres fordulatra kipörgetve nem 4-5 liter között fog enni.
Amikor utassal megyek akkor más a helyzet, ott nyugodtabb tempó van.
Persze vettem még egy null km-es road2 hátsót meg egy alig használt road4-et előre.
Élvezetes, lendületes városi közlekedésnél szoktam 5,5 körül lenni.
Városon kívüli élvezetes tempó mellett még ennyit sem kér.