Nem terveztünk semmi útvonalat, Héregen találkozunk 10-11 között. Én a szerpentines szakaszon akarom próbálgatni az új vasat, Zoli arra kíváncsi, hogy hány perc alatt gyullad ki, talán Rollék majd előállnak valami útitervvel.
Hi!
A generátor állórészét lehet tekercselni,akár erősebbre is,szabályzót pedig Tatabányán gyárt egy srác minden motorra.
Ha meglesz az időpont,lehet elgurulok én is...
Ha nem zavar titeket a nyapapás tempóm,én is jönnék.
Még csak szárnypróbálgatás van.
Sajna mecsek most nem jön össze,talán jövő héten.
Ataaa ha gondolod találkozhatunk itt tatabányán a shell kúton és mehetnék onnan,persze csak ha nem más útvonalat terveztél.
Vasárnap egész nap ráérek.
30A azért elég sok... Pláne, ha egy minimális légmozgást kap, akkor mégtöbb... Még azon a nyomott kis helyén is elvileg bírnia kéne majd. De a tuti, ha azért az első pár úton rajta tartod a szemed.
Amúgy rengeteg hasznos infó van ebben a topikban: link
Nekem amúgy végül a legszimpatikusabb az SH847AA regulátor volt, amit a Suzuki az új DL1000-be gyárilag is bepakol, csak nem vágtam bele, mivel elég szűkös helyen van az SV-ben a dolog, és eléggé megoszlanak a vélemények, hogy valóban segít-e ez a fajta nyitott regulátor a generátornak a kritikus tartományban. Mondjuk nagyon sokan jeleztek vissza pozitív tapasztalatokat, akiknél korábban sorra égtek el a generátorok, míg ellenpélda nem igazán akad.
Mondjuk amikor nézegettem, míg nem igazán volt sok tapasztalat ezzel a fajta regulátorral, lehet azóta már van pár új ember, aki próbálta.
Igen, ezek a sima működésű, de már FET-esek, teljesen jók. Mondjuk itt is van belőlük többféle, AA AB, BA, meg ilyen utótagok feltűnően eltérőek, sajnos erősen hiányos a táblázat, és kb. nulla infó van arról, melyik is lenne jó pl.
Engem az SH775 kezdett először érdekelni, ugyanis olcsón beszerezhető, és az SV-n bőven kapott volna szellőt. link
Viszont inkább nem vágtam bele, volt akinek AA változat remekül működött, volt, akinél a más gyártó gépéből bontott AB vagy BA meg nagy fordulaton ilyen 16V-os tüskéket produkált, szóval elment kicsit tőle a kedvem.
Mondjuk egyébként a más motorokból származó simaFET-es Shindengenekkel még nem igazán olvastam rossz tapasztalatot, csakhát ugyanúgy terheli a generátort, mint a sima régimódi szabályzók. (A fel nem használt töltést ezek is visszavezetik a generátorba, így az mindig teljes terhelésen működik.)
Tat-hereghez mar csaknem.