Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kene utiterv.
Tat-hereghez mar csaknem.
Nem terveztünk semmi útvonalat, Héregen találkozunk 10-11 között. Én a szerpentines szakaszon akarom próbálgatni az új vasat, Zoli arra kíváncsi, hogy hány perc alatt gyullad ki, talán Rollék majd előállnak valami útitervvel.
Mindketto megvolt.
Nem jott be.
Hi!
A generátor állórészét lehet tekercselni,akár erősebbre is,szabályzót pedig Tatabányán gyárt egy srác minden motorra.
Ha meglesz az időpont,lehet elgurulok én is...
Ha nem zavar titeket a nyapapás tempóm,én is jönnék.
Még csak szárnypróbálgatás van.
Sajna mecsek most nem jön össze,talán jövő héten.
Ataaa ha gondolod találkozhatunk itt tatabányán a shell kúton és mehetnék onnan,persze csak ha nem más útvonalat terveztél.
Vasárnap egész nap ráérek.
Eddig más nem jelezte.
Sajnos nemtudok, nem vagyok otthon
Elé is mehetünk. Jön még valaki?
Szerintem Zolihoz igazodjunk, ő jön a világ végéről.
Én fel-le akarok mászkálni a kanyargóson, aztán ha meguntuk mehetünk bármerre.
30A azért elég sok... Pláne, ha egy minimális légmozgást kap, akkor mégtöbb... Még azon a nyomott kis helyén is elvileg bírnia kéne majd. De a tuti, ha azért az első pár úton rajta tartod a szemed.
Remelem mert ha nem kigyullad.
Passz.10-11.Jo lenne lagalabb vasarnap 6 helyett 8 kor kelni.
Szerintem jó lesz.
Itt finom, nekem hihetsz. Hánykor találkozunk?
Egyenlore benn a 012 AB
Nekem mindegy minoseg es mennyiseg nem szamit csak jo legyen es sok.
Amúgy rengeteg hasznos infó van ebben a topikban: link
Nekem amúgy végül a legszimpatikusabb az SH847AA regulátor volt, amit a Suzuki az új DL1000-be gyárilag is bepakol, csak nem vágtam bele, mivel elég szűkös helyen van az SV-ben a dolog, és eléggé megoszlanak a vélemények, hogy valóban segít-e ez a fajta nyitott regulátor a generátornak a kritikus tartományban. Mondjuk nagyon sokan jeleztek vissza pozitív tapasztalatokat, akiknél korábban sorra égtek el a generátorok, míg ellenpélda nem igazán akad.
Mondjuk amikor nézegettem, míg nem igazán volt sok tapasztalat ezzel a fajta regulátorral, lehet azóta már van pár új ember, aki próbálta.
2-3 motorral becsatlakozunk mi is.
Tatabányán a Robertoba érdemes fagyizni.
Majd Tatabányán mutatok egyet. 150 Ft a 10 dkg-os gombóc.
Igen, ezek a sima működésű, de már FET-esek, teljesen jók. Mondjuk itt is van belőlük többféle, AA AB, BA, meg ilyen utótagok feltűnően eltérőek, sajnos erősen hiányos a táblázat, és kb. nulla infó van arról, melyik is lenne jó pl.

Engem az SH775 kezdett először érdekelni, ugyanis olcsón beszerezhető, és az SV-n bőven kapott volna szellőt. link
Viszont inkább nem vágtam bele, volt akinek AA változat remekül működött, volt, akinél a más gyártó gépéből bontott AB vagy BA meg nagy fordulaton ilyen 16V-os tüskéket produkált, szóval elment kicsit tőle a kedvem.
Mondjuk egyébként a más motorokból származó simaFET-es Shindengenekkel még nem igazán olvastam rossz tapasztalatot, csakhát ugyanúgy terheli a generátort, mint a sima régimódi szabályzók. (A fel nem használt töltést ezek is visszavezetik a generátorba, így az mindig teljes terhelésen működik.)
Fagyi?holholholhol?
Egy hónapja mondta valaki a Tbányai motorosokon. Rá egy hétre megnéztem, még mindig elég gáz volt, bár már fel volt szórva. Örülök hogy már jó.
Jössz te is?
Színre szagra miliméterre ugyanaz.

És bazz kezdek hasonulni.
Táblázat.