Nagyon fontos volt most ebbe engem is belekeverni.
Sima kavicsos/murvás/földes földúton simán elmegy az SV is. Persze, szar, mert félted, meg fosol, meg nem oda való... Szerintem erre egy jobb allrounder jó lesz, a TDM-et nem ismerem.
persze ez így lesz.. eddig a hornet meg az sv volt a király.. de már szabadulna ettől is.. mert igazából sztem szar.. :D de amgy nem rossz.. tény h xt t én se vennék mert az a máaik vég.. :D meg mert japán.. :D de ha azt nézzük h amit ő leirt igényeket mik elégîtik ki, akkor sztem 2 japán se jöhet szóba.. 990 adventure ami talán nég kényelmesebb.. de azzal télleg csak kisebb földutak vállalhatók, vagy ez a superenduro aminek jeskenyebb az ülése de endurosabb.. de igazán 1ik se jó sehova.. DE MÉG MINDIG KÖZELEBB ÁLL HOZZÁ mint a kawasakija..
Hagyj beken mondtam mar hogy nem patakmederben akarok motorozni a terepkepes motorral(allrounderrel) hanem kavicsos murvas uton vagy foldesen. Ahova az svt nem viszem mert nem oda valo, ezt nem erted meg de nem is erdekel. Veled is olyan beszelni mint a Hsm-mel...
Most mit kell személyeskedni? Nem értelek.
Egyébként nem jobb mindennél egyik sem, de a 900-as Divinél olcsóbban fenntartható nagy túramotort keresve se találtam, az XT meg annyira egyszerű motor, hogyha egyszer rendbe van rakva, akkor nincs olyan civilizálatlan hely ahová ne lehetne vele elmenni.
Egyébként tartom, hogy az XT (mondjuk minél fiatalabb egy XT annál kevésbé enduro) sokkal inkább való arra amire te használnád a motort, mit a TDM.. már csak a motoros társak verbuválása miatt is.
De nekem aztán tök8 mit veszel.. legfeljebb jövő ilyenkor majd azt hallgatjuk, hogy eladó a TDM és keresel majd valami mást, ami éppen rád jön.
ha látnád h aa rudi h közlekedik a superenduroval, mind utcán mind terepen enduro gumikkal, leülnél a sarokba és elsirnád magad.. 1ébként lehet hozzá venni dobozkonzoltol kezdve mindent, még nagyobb tankot is, ami a hátránya mivel R es ktm.. de h tisztázzuk.. 183 kg a motor és 105 loerös kurvajó fékkel és futóművel. merthát KTM.. és középnehéz a motor ezért még megemelni is meglehet 1edül az elejét.. ha a kisbarátunk 3 méterws sárból akarná kihuzni.. amire ehyébként esély nincs.. tehát túrázni tökéletes mert az ülés is egész jó, és ha tura közben megtetszik 1 fasza hegyi ösvény, és van benned kajak nem csak gatya akkor simán nekilehet vele menni.. csak pár kattintás a futóművön.. :P hisztizik mindenhol ne foglalkozzatok vele, nem rossz indulatu gyerek csak ha nem adsz neki 1ből igazat és nem mutatsz neki olyat ami tetszik is akkor ilyen..
Itt a fudejovagy gyerek, o sem hasznalja a motorjat, o sem tud motorozni vele utcan mert 200kg, tenyleg nem. Amig a 640ese volt addig fikazott hogy 200kilos motor mekkora szar, aztan ott a 200kilos motorja es tud vele motorozni.
Na megint hozod a formadat, azt se tudod mire akarom hasznalni. Csak verig vagy sertve mert leszoltalak hogy semmi ertelme a te huu de jampi vagyok mert leert a labtartom stilusodat. Gyokergyerek majd motorozol azokkal akiknek nyalod a segget te kis csiii
Minden bizonnyal. Na veszek egy oskovulet xt-t meg melle egy xj-t mert ez a ket tipus jobb mindennel, az xj-vel is tudok patakmederben motorozni de azert kell az xt hogy amig elerek 500kmre a szallashoz elunjam az eletemet meg szetrazza az agyamat. De jo lesz nekem. Es ez a legjobb megoldas!
Hát figyelj aki supermotot vesz és nem "állatkodik" vele az pont ugyan akkora műmájer, mint aki egyenesen kanyarodva sportmotorozik. Szánalmas mind a kettő.
Jó dolgok az életstílus kellékek, csak nagyon visszás ha a kellékben több van mint a gazdájában
a tdm 1 kibaszott szép és jó motor.. föleg amibe WP hátsó gátló van.. na az az igazi! és KÖNNYŰ IS! egyébként ő olyan motort keres ami nem létezik, a valamit valamiért elv miatt, vagy könnyű tehát 100 kiló és kényelmetlen, mint 1 exc vagy kényelmes és nehéz mint mondjuk a superenduro amit gabi belinkelt.. nem látott még ilyen motort és fogalma sincs róla h milyen, h megy milyen a féke futoműve súlyelosztása stb.. ezért csak azt mondja amit ő gondol a kis fejével.. pedig ha látná h ezzel a motorral h lehet erdőbe égetni, és megalázni kisebb hobbi endurosokat, vagy h h lehet körbemotorozni vele utcán a k5 sárgafekete 1000 et akkor venne 1 ilyet.. de még ö se tudja mit akar.. azért akar túraendurot 1 millioér hibátlant és újat mert most h volt aa villámtudja hol motorzni, látott a közútrol 3 fasza is földesutas hegyet amire milyen fasza lett volna felmenni.. :D kb ennyi.. mert aki komolyan endurozik és szeretné élvezni is rendesen annak van 1 utcaimotorja és van 1 enduroja is.. azért van ennyi féle mert mind1ik másra valo.. mint a 4 évszakos gumi.. mindenhova jó de 1ikre se igazán.. most én leszek majd a csicska h a mecsekbe motorozok és próbálok esni kelni, de majd ettől a kis dühkitörésétől tekintsetek el és higyjétek el.. ismerem a tagot.. :D :P
Egy utcai supermotoval te keresztbe akarsz kozlekedni az utcan? Sportmotor is hasznalhatatlan a 200kg-tol, nem? Azert tobbet vartam toled ilyen téren, de neked is van egy kis elkepzelesed es az a tuti.
De te meg mindig nem erted, es mondtam mar hogy nem erdekel. Unom mar a mesedet hogy nem jok az allrounderek mert neked nem tetszenek. En pedig azt fogok venni.
Te autista, mond el hogy hol lehet jol hasznalni ezt a motort. Ugyanott elmesz az sm-mel ahol ezzel... De az sm legalabb utcara is jo. Egodat meg hagyd otthon, kell a kis faludba.
ez 1 gecijómotor gabi :D levinek ugyse találsz olyan motort ami tetszene neki.. még ő se tudja mitakar :D bár a kawasaki az jo mondjuk mindenhova, sportos, terepes, kényelmes, jó fék futómű, meghát.. japán.. :D
Hát nagyon semmi se lesz könnyebb ami tudja utazóban a 140-et, de ennek legalább rendes kereke meg futóműve van az endurozáshoz. A TDM 15 meg 13 centis rugóútja, elöl 18 hátul 17-es kereke hol van ehhez képest? Ja, meg még nehezebb is és gyengébb is.
Szerintem meg ez pont egy olyan motor ami semire sem jo. Endurozni nehez pedig arra talaltak ki, turazni kenyelmetlen. Inkabb az sm vagy az smt valtozat...
Sima kavicsos/murvás/földes földúton simán elmegy az SV is. Persze, szar, mert félted, meg fosol, meg nem oda való... Szerintem erre egy jobb allrounder jó lesz, a TDM-et nem ismerem.
Leszámlázok egy matracot és elszabadultok..............
Egyébként nem jobb mindennél egyik sem, de a 900-as Divinél olcsóbban fenntartható nagy túramotort keresve se találtam, az XT meg annyira egyszerű motor, hogyha egyszer rendbe van rakva, akkor nincs olyan civilizálatlan hely ahová ne lehetne vele elmenni.
Egyébként tartom, hogy az XT (mondjuk minél fiatalabb egy XT annál kevésbé enduro) sokkal inkább való arra amire te használnád a motort, mit a TDM.. már csak a motoros társak verbuválása miatt is.
De nekem aztán tök8 mit veszel.. legfeljebb jövő ilyenkor majd azt hallgatjuk, hogy eladó a TDM és keresel majd valami mást, ami éppen rád jön.
Jó dolgok az életstílus kellékek, csak nagyon visszás ha a kellékben több van mint a gazdájában
Hát nagyon semmi se lesz könnyebb ami tudja utazóban a 140-et, de ennek legalább rendes kereke meg futóműve van az endurozáshoz. A TDM 15 meg 13 centis rugóútja, elöl 18 hátul 17-es kereke hol van ehhez képest? Ja, meg még nehezebb is és gyengébb is.