Nem lehet, hogy egy erősen halódó példány járt nálad?
Akartam is kérdezni, neked milyen áttétel van az FZ1-eden? Kicsit pofozgattam a táblázatom, és azt adta ki, azért igen szimpatikus gépet lehet belőle faragni egy kissé megrövidített áttétellel.
Nem inzultálásból, kíváncsiságból kérdezem.
Nekem az tetszik bennük, hogy míg utcai motorral is elmegyek a murvás/köves/földes elhagyatottabb utakon, azért nem szívesen teszem normális haspajzs, hasmagasság és bukókeretek nélkül. Egy ilyen motorral meg nem túl nagy áldozatot vállalva az utcai képességeikből megkaphatom ezt. Ha valaki sokat menne ilyen terepeken, akkor hatalmas plussz egy ilyen univerzális masina.
Me x5,q7, meg a szaros fiat 500 bol is vannak ilyen terepizek,es a varosbol se mennrk ki 250/40 22 colos alufelnivel.
A mobiltelefonokon a telefon is csak egy app es sorolhhatnam.
Ha ilyen kvazi terepesbol adnak el a legtobbet mert kenyelmes,magas,es tekintelyt parancsolo kiallassa van mert ne gartanak?
Egy ceg se hagyhat ki ilyen ziccert.
Amugy meg most lattam tempozni gs 1200 ast iszonyu furan behuzott fsru kutyakent ment hatradolt pilotaval.
Így van, de nem is erre találták ki őket hanem a magamfajta megöregedett, de még magát jampinak hazudó műmájereknek. Kurva jól lehet még menni velük (azért még a legalja is bír 200 fölött) miközben nem kell nyomorogni rajta ami a többi túra gépnél már eljön úgy 200km után, hogy igazgatni kell a meglógosodott zacsit, izzad az ember mint az állat mert a klimax eljött, szédül a cukor kóma eljövetele miatt meg hasonlók mert ezejkkel a kamu endúrókkal ez az állapot kitolható még vagy 200km-el ami már majdnem egy napi túra vége és csak az utolsó 200-nál kómál be a vénember.
ja, kb.
Rossz minőségű aszfalt úton túrázni tényleg jobbak mint egy hagyományos túra vagy sport-túra motor. De attól hogy egy némelyik nevében megjelenik az enduro kifejezés, attól még nem lesznek ösvényeken és szétvágott földutakon való túrázásra alkalmasak.
Ezek a mindenre jó, de mégis semmire motorok azért egy valamire mégis a legjobbak és szerintem ezért is veszik őket mint ahogy én is venném. Arra, hogy kényelmesebbek mint a sima túra társaik, de azért majdnem úgy is mennek amit egy jó motoros ha kihasználja alázni tudja kanyargásnál a az elvileg erősebb, jobb gépeket (nem ritkán volt példa rá), de ha nem is aláz senkit akkor is kényelmesebb a láb pozíció mint a túragépeken és az hosszabb úton talán fontosabb mint az, hogy a kormány mennyire magas.
A fennakadás szempontjából pl. a hasmagasságban lévő 2-3cm különbség pl. pont ezt jelenti, hogy amikor az utcai motorral már a szopóágra kerültél, akkor azon még le sem ért a haspajzs/olajteknő/kipufogó, mi van éppen legalul.
A felborulásnál szerintem a tömeg csak egy szempont a sok közül. Persze, sokat számít. De az is sokat számít, de legalább annyit számít az is, milyen a váza a motornak, és milyen bukókereteket lehet rá felszerelni. Most a DL650-el tudok jönni, mivel azt ismerem, arra igencsak jó felszerelések vannak, pl. link, illetve a váza is kellően masszív, elég jól átvészeli az eldobálást. A súlya sem olyan vészes, 215kg az új 650XT, 20L üzemanyaggal. Az ezres sem vészes, az 228. Viszont a földtől 175cm-re van az XT, és 165-re a sima 1000.
Ezek elég jó értékek, a sima SV650 pl. csak 150mm, az SV650S 155. Legalábbis a kézikönyvem adatai alapján.
Hondából a Road vagy Cross Runnereket nézegettem, Suzuból az új DL Bömös is szóba jönne no meg az olasz és angol gépek is......ha lenne lém nagyon sok motort vennék.....most viszont sokról álmodozhatok. ....egy kényelmesebb gépen már agyaltam, hogy mi lenne a sövö helyett nem sok ráfizetéssel, de amióta túrásítottam már nem annyira gáz a vén puhos testemnek.
Van egy tó a Bajna mellett.