Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ééééén 140 felett?scifi.
Amit én linkeltem azon 140 felett végig lehet csapatni.
A 7 es ut Balatoni partok a varosokkal jobbak?
Amúgy ez egy igen tempós és jó útvonal, nem hinném hogy később érnénk le mint az M7-esen.
Várpalotán ütközhetnénk.
Egy büdös nagy parkoló lesz az egész M7 100km-en keresztül
Én ha megyek akkor így.
Mondjuk nekem könnyű, mert én akármikor indulhatok, mert szabin leszek.

Még sose mentem 4 napos hétvége előtt pályán.
Pályán merre? Az M7 egy 4 napos hétvége előtti nap du. még motorral is felejtős szerintem
Veszel........ dehogy veszel.
rendben köszönöm.. :) közben úgy döntöttem h inkább MOTORT veszek nem SV-t :D köszi azért.. a segítséget..
Hétvégén megy valaki a Totalcar éves találkozóra a Bánki tóhoz?
Ezt mindenki beszivja.Nem nagy dolog.
Van akit beszivatnak.
Ügyes vagy!
Akkor majd ott találkozunk.
Azt hiszem megpályázom az év gyökér motorosa díjat!
Tegnap el kellett sietnem valahova, gondoltam gs-el gyorsan elmegyek.
Indítanék aztán semmi...na mondom az állás meg a meleg nem tett jót az akksinak. Kivettem, egy napig töltöttem, vissza...semmi...
Aztán észrevettem hogy be kéne nyomni a piros gyújtáskapcsolót, amit amúgy sosem használok.
Nem baj, nem ártott neki egy kis töltés.

Szerintem a késői indulás miatt igen.
Pályán akartok menni? Balaton északi oldalán izgalmasabb.
Azon agyalok hogy Vadásába azért le kéne menni...
Szerdán közös menet lesz vagy ki hogy szabadul a melóból?
Nameg ha rálépnek a lábujjamra autómatikusan harapok.
Olyan is van, ha menet közben a jobb oldali piros kapcsolót 3x gyorsan le és fel kapcsolod akkor turbó módba kapcsol az ECU és olyan erős lesz a blokk hogy 6.-ban 30 km/h-nál rátekered a gázt akkor lefüstöli a hátsó gumit de néha még az elsőt is...
Igen, bár ezt sem sokan tudták..........eddig.
És miután leért az első kerék enyhe hátsófékezéssel stopizni kezd,majd hosszas elsőkeréken gurulás után a leérkező hátsót 1/4 gázon 3.-ban elfüstöli,finoman nyikkangatva.
Ne hallgass senkire. A szürke SOKKAL kényelmesebb, mint a fekete. Illetve az ezüst váz nem melegszik fel a napon . Kuplung hiba kizárva, ha az olajbeöntőn szórsz be egy kis homokot. Az elcsiszolja a rugók sarkát, ami a hibát szokta okozni. És igen van bent automata egykerekező funkció. Bár ezt sokan nem ismerik, de elmondom. Ha lenyomva tartod a a 2 gombot a műszerfalon, húzod az első féket, a gázt 44%-ig, kuplung be, és indítózol (mindezt 3. fokozatban) akkor mindig fel fog jönni kerékre, és SOHA nem esel hanyatt. Ja és ilyenkor akár keresztbe állt kormánnyal is leteheted, mert a gátló automatikusan egyenesbe teszi az elejét.
Ha a cerkamat nem tudta szivni akkor probalkozik igy