ja igen én az elsőre gondoltam de ha a kifliket is cseréled akkor belemegy a gixeré az biztos mert láttam már ilyen átalakítást csak hát ... igen pénz kérdése az egész de nem éri meg ...
Pont kifejezetten a gladius kipuffnál rondábbat lámpával sem lehetne találni.
Amúgy ilyen régebbi gixerféle luladobkiscsőalengőkarnál félét láttam tuning katalógusokban.
Nem.A rugóstag az hátul van.Az csont nélkül belemegy csak ki kell fogni a beszerzést.Az első teleszkóp már nyűgösebb.A 650-esé 41 m-es a gixeré meg nagyobb talán a 600-as é.Viszont kawa 636 os valamelyik évjáraté jó bele de a kereket a féktárcsákat és a nyergeket is cserélni kell mert az más.Így meg a pénzügyi része nem éri meg.
Ez pont olyan mint a robogótuning.Azon végigmentem.Lehet bele lapátolni zsákszám a pénzt de az eredmény ár/érték aránya nem lesz olyan mintha eredetileg jobbat vennél.pici ésszerűsítések amik nem kerülnek sokba jöhet a többi csak hajlandóság és pénztárca szab határt.
Hát én a multkor láttam egyet élőben és kicsi volt az agyamban,ugye már nem voltam szomjas! Oda megyek a tulajhoz és megkérdeztem egy szóval: "MIÉÉÉÉÉRT?"
A válasz: "Mert ez már 4 gyertyás!"
Mondom neki akkor vettél volna adventi koszorút! Az is annyi és olcsóbb, ja meg télen is szezonális és a lila szín ott is megesik!
az ezres rugóját bele lehet tenni ? mert h annak nagyobb a szár átmérője... nem tudom h a többieknél mennyire de nekem egy nagyobb fékezés + úthiba és bekoppan két csík van kinn az állítókáján uh kénytelen leszek full rátekerni az előfeszítést...
Eltudnám küldeni ha lenne ilyenem. sajna a baleset 3 hete volt csak a rendőség meg 3 hónapig ül az ügyön kb, és addig semmit nem tehetünk az ég adta világon... . A lényege a balesetemnek, h akit előztem az rámrántotta a kormányt oldalról (csapágyvizsgálat miatt amit be is vallott vagyis veszélyeztetett engem) sajna karcolás ninsc a kocsin mert testtel vettem fel az ütést, és még ittas is volt a faszi. szóval minden ellene szól, de nincs ütközés a biztosítónak meg CSAK az kell
Mé ez a lámpaidom teccik.
Bár a leveseslavór is.A gladiuson csak a lila színt,a ronda fejidom/lámpát,a fura kipufogót,a kényelmetlen ülést,a csúnya faridomot kéne cserélni.Bagatel végülis max a 60%-a a motornak.A műszerfla végülis teccik meg a blokkja.
Vasárnappal kapcsolatban meg vagyok őrülve! Boldog boldogtalan kapja a "GYERE TÚRÁZNI!" szlogent ha látom, hogy SV van a valaga alatt! Hinnye de jáúúú lesz!
A Shiver egy nagyon szép motor!Sajna nem tudtam kipróbálni,mert amikor tesztnapot tartott az Aprilia,nem voltam itthon!
(Figyu,el tudnád küldeni a baleseti jegyzőkönyvedet?Van jogász a családban.Lehet,hogy tudnánk segíteni.....))
Egy jó kis Józsim ura hangágyú.
Amúgy ilyen régebbi gixerféle luladobkiscsőalengőkarnál félét láttam tuning katalógusokban.
Ez pont olyan mint a robogótuning.Azon végigmentem.Lehet bele lapátolni zsákszám a pénzt de az eredmény ár/érték aránya nem lesz olyan mintha eredetileg jobbat vennél.pici ésszerűsítések amik nem kerülnek sokba jöhet a többi csak hajlandóság és pénztárca szab határt.
http://www.motolino.de/modelle...
A válasz: "Mert ez már 4 gyertyás!"
Mondom neki akkor vettél volna adventi koszorút! Az is annyi és olcsóbb, ja meg télen is szezonális és a lila szín ott is megesik!
Akkor az iszkiri az 9:30 váci úti TECSÓ parkoló?
Hííínnnyeee! Hepp Hepp!
Bár a leveseslavór is.A gladiuson csak a lila színt,a ronda fejidom/lámpát,a fura kipufogót,a kényelmetlen ülést,a csúnya faridomot kéne cserélni.Bagatel végülis max a 60%-a a motornak.A műszerfla végülis teccik meg a blokkja.
(Figyu,el tudnád küldeni a baleseti jegyzőkönyvedet?Van jogász a családban.Lehet,hogy tudnánk segíteni.....))