Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát meg azért jobba futómű meg a fék meg teljesen más az egész...

Nem szeretnék kötekedni, de mostmár én is igazat adok Frpetinek...
Ezt a végsebesség (+fogysztás,+guminyomás,+mindig letörő apróságok)témát kb hetente egyszer kitárgyaljátok a fórumon... ha lennének topicok elég lenne csak visszaolvasni a megfelelőben.
Annak ellenére hogy nem vagyok notórius kommentelő, napi többször is olvasom a bejegyzéseket és tényleg elég zavaró ez az ömlesztett egyveleg...


Amúgy király volt a mai kakucs, szép idő, meleg aszfalt, jó gumik, kevés motor, sok SV minen ami egy jó pályázáshoz kell.

Ha jó idő lesz vasárnap kimennék. Csatlakozna valaki?
Kb igen.
Bebaszna!
énis 600 k2 gixxeren gondolkodtam tavaly de valahogy letettem a dologról.Beburkolni ezt is be lehet ha akarom.A kigyorsítással abszolút meg vagyok elégedve hisz nyomatékra majdnem annyi mint a gixxer600 csak 200 fölött elfogy az ereje,az meg nem zavar mert jobban menni semmi értelme nincs szerintem.Kerékre kapni ezt is lehet.sokkal kényelmesebb mint a gixxer.Jobb a hangja.csak azt a hátsó kereket sajnálom nagyon.Lehetne gyárilag 180-as
és ahhoz nem kell pumpálni meg semmit csak tolod fönt az olajat ez az izé meg szíja alul?
Nekem van ilyen bizgere.Nem olyan drága 8e plusz egy kompresszor kel.Tényleg gyorsabb vele és nem fröcsköl szanaszét a folyadék.
én is olvastam a cikket biztos használ egy ilyen tanfolyam csak hát nagyon nem olcsó...
csak mire lelégteleníted szétkopnak a karmantyúk...
én öcsémmel kinlódtam egy már nem is tudom milyen motoron de nem igazán lett jó...
Multkor nekem se tapadt a gyari pilot power...mennem is kellett hozzad
4 sávoson autópályán és 3-5 km es nyíl egyenes úton
egyébként idom nélkül meg sehogy nem lehet mert most h nincs idom és így mentem egy huzamban olyan 180 környékén kb 10km és rendesen megfájdult a nyakam...
Jo kis reklam cikk...
Amugy meg nem csak motor, de leginkabb ember fuggo, hogy ki, mivel, hol es hogyan megy. Ahogy te is mondtad lehet lassan menni sport motorral is... . Bar tok kezdokent biztos nem 600as sportgepen agyalnek...
Nem kell hozzá, de nem baj ha van....amióta azzal csináljuk kicsit egyszerűbb.....persze lehet anélkül is.....
Ha meg tudod kérdezni, akkor azt kérdezd meg please, hogy mi annak a műanyag bizbasznak a neve, mert eddig nem tudtam kideríteni
Az nem vészes és a féken tényleg nem érdemes spórolni főleg ha ez megoldódna mert elég zavaró és idegesítő dolog...
Pedig ha beállnál vele valahova lehetne kaszálni.
Neeem, nekem nincs hülye játékom... már kinőttem belőle
Nem kell hozzá semmi speckó szerszám csak fékolaj,pár csillagkulcs,és érdemes a gyári alu alátéteket az áteresztőcsavarnál rézre cserélni!
terméeszetes,nem meghalni akarok:D
Mondok egy jót.Nem menj 200-al csak 160-al és majdnem olyan lesz mint a 250-es bandit csak jobban tol.

Pláne hogy a közuti sebesség max 90 esetleg 110.

Na jó vicceltem.Bár amekkora a forgalom nem tom hol lehet a 200 as sebességet kihasználni.Megküldöm 120-130 és 10 mp múlva orra állok egy 80-al poroszkáló sutyuki swift miatt.
5,1-es Ferodo folyadékkal mindenestől 4.5 rugó az első-hátsó csere....nem nagy pénz, 2 évente megéri....szerintem....
Előtte is csinálta csak mindig elfelejtettem megemlíteni, szal akkor folyadék csere épp aktuális 2,5 éves a motor már amióta forgalomba van és majd 10000 km van benne, mennyiért csinálsz egy ilyen folyadékcserét valami fasza olajjal, mert ahhoz kell valami kacat nem valami vákumos izé...?
Nekem kicsi uj lesz a nagy sebesség,a banditom ami 250es volt 160ra volt képes:)
Ennyi kiló vagyok 217 minimál lejtőnek bemászva a plexi mögé de kényelmesen elmegy 180-190 et bár egyszer azért tele lett a t...köm mikor nem bírtam lenyomni egy renault megant mert ügye 190-200 között már necces kiállni előzni... (nem autópályán)
Unokatesóm vasággyal 60 Kg és 1200-as légolajos bandittal szaldgál.Szerintem ő nyerne sudárságban.Én inkább olomsúllyal terhelem a gépet így talán jobb a tapadás.