Én is először a légtelenítéssel kezdenék és ha nem használ akkor jön a többi sorban.....sajnos messze lakunk egymástól így csak a távgyógyítás menne......már képezem a magam Gyúrcsók távszerelő tanodájában....
szerintem nem mert az érezhető lenne álló helyzetben már néztem igazából nem lett megbontva a rendszer... olyat produkál h valamikor behuzom és fog mondjuk egy ponton máskor behúzom nem fog olyan jól azon a ponton és nagyobbat kell rajt és erősebben húzni h fogjon ezért kérdezem h a betéttől nem lehet e mert mondjuk ha fékezek egy nagyobbat akkor a ferodol felülete megég esetleg és akkor utána nem tapad olyan jól amíg az le nem kopik... vagy ilyen nincs?
Akit érdekel, úgyis lassan fog menni, akit meg nem, az el se olvassa...
De ez a boruláskori többszázezres kár khhm...MEg a félelmetes sportmotorok...Vazzee, azokkal is lehet lassan menni nem?Ráadásul a jobb technika szerintem kevésbé riaszt mint a gs500 őskori fékei...
Lenne egy hatalmas kérdésem a SV 650nel kapcsolatban most h minap letekertem több mint 300 km-t újra észleltem h az első féken olyan mintha néha elmászkálna a nyomáspont valakinek hasonló észrevétele volt már ezzel kapcsolatban vagy a fékbetét viselkedése változhat meg egy egy esetleges nagyobb fékezés után... ?
Igazság szerint kinéztem egyet http://www.progrip.it/default....
717 GP gel ilyen feketében
de egyébként a progrip és a harris en kívül gyárt még valaki markolatot?
Már írtam délután emailt az info@agomotors.hu-ra, aztán körbenéztem a honlapon és még 1-2 dolog felkeltette az érdeklődésem
Szóval remélem te olvasod majd a mailem, ha nem akkor röviden:
Vagy a meglévő dobokat raknám fel magasabbra, vagy ha jó az ár akkor egy komplett rendszert szeretnék titaniumból, szintén 5-10 centire az üléstől.Képet linkelek.
Sziasztok! Tegnap a garázsba tologattam a motort (pozícionáltam), mikor valahogy elbalfaszkodtam és eldöntöttem! Szerencsére egy karc sem esett rajta, de úgy ahogy van letört a kuplungkar! Van valakinek egy eladó, vagy van ötlet, honnan tudnék sos szerezni egyet! Ha van valami jó igényes és értelmes tuning fék illetve kuplungkar kombó az is érdekelne, vagy csak egy honlap linkje, ahol meg tudom nézni illetve venni!
Előre is köszönöm a szíves segítségét mindenkinek!
Jó éjt!
Ui: ha nem lenne egyértelmű, sv 650hez keresem a kuplunkgart! K7
és mégegy! Gyári elsőülést vennék! az enyém újra van szivacsozva mert egy hobbité volt és nem ért le a lába a mociról. De nekem túl puha.
akár el is cserélném . teljesen jó csak alacsonyabb mint a gyári (vékonyabban és puhábban van szivacsozva).
Szedd le a teljes angol katagust és ámulj a dizájnon
nincs v.kinek eladó sportlégszűrője? k&n vagy v.mi jóféle? (akár használt is) sv650 k3-tól.
jó árba vevő lennék rá.
Akit érdekel, úgyis lassan fog menni, akit meg nem, az el se olvassa...
De ez a boruláskori többszázezres kár khhm...MEg a félelmetes sportmotorok...Vazzee, azokkal is lehet lassan menni nem?Ráadásul a jobb technika szerintem kevésbé riaszt mint a gs500 őskori fékei...
http://www.progrip.it/default....
717 GP gel ilyen feketében
de egyébként a progrip és a harris en kívül gyárt még valaki markolatot?
Lehet a Campona kicsit draga uzlethelyiseg volt.
Nem tudsz szerezni valahonnan olyan kis műanyagot ami a tank és az ülés között van?
Már írtam délután emailt az info@agomotors.hu-ra, aztán körbenéztem a honlapon és még 1-2 dolog felkeltette az érdeklődésem
Szóval remélem te olvasod majd a mailem, ha nem akkor röviden:
Vagy a meglévő dobokat raknám fel magasabbra, vagy ha jó az ár akkor egy komplett rendszert szeretnék titaniumból, szintén 5-10 centire az üléstől.Képet linkelek.
igen, mi vagyunk a bodis kipuffogók forgalmazója is!
Tudok nagyon jó áron adni....
Előre is köszönöm a szíves segítségét mindenkinek!
Jó éjt!
Ui: ha nem lenne egyértelmű, sv 650hez keresem a kuplunkgart! K7
Hoppá.