Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Állítólag bezárt az Amargo? Erről tud valaki?
Csalni fog, de kevesebbet mint most.....Egyébként a legtöbben kipróbálták már és annál maradtak viszont a 014-es talán nem a legjobb, igaz a D220-nál minden jobb.....
Köszi voltam náluk hááááát ez inkább csak készletsöprés a maradékból egy-egy darab Pl nem volt az öcsém méretére csak 1 féle sisak és még sorolhatnám.A Difi elég csalódás volt nem egy hűde anyag és pl a kabát ujjába belefért volna swacinéger 2x stb.A csizmát talán megnézem nálukk de az is árban elég kemény még akciósan is.
zoli 32-nek:
http://shox.hu/cikkmutat.php?i...
szeintem érdemes megnézni.
köszi

Tehát, ha bolt-on van akkor csak bolt-on mehet rá?Vagy édesmindegy?

Illetve ha rendszer kerül rá az változtat-e a hangján?Lóerőknél fontosabb a hang, mert gy.rolival gurulva azt vettem észre, h az egydobos kisSv mélyebb és d9rmögőbb +hangosabb volt...

Balu vazze, má bánom, h nem az egrusokra szavaztam...Lehet egy próbát megért volna
Szasztok!

SV650 K3-tól rakott már valaki 120/60 helyett 120/70 -es első gumát? Jó az? változott az irányíthatóság? Még a gyári D220-as van elöl azt akarom lecserélni mert kaptam egy 120/70 es Bridg. Battlax BT014-et ,elég jó állapotút. km óra csalni fog 1 kicsit nem?

Várom az észrevételeket. THX!
Hali!
Az oktatás reggel 8-13 óráig tart.Előtte gyülekező pesten a Fradi pálya előtt 7-kor.Indulás 7.15-kor Kakucsra.
Egyéb infó itt és gyere,ha szeretnél rossz biztos nem lesz :
http://www.motorozz.hu/main.pl...
Hali!

A csütörtök és a péntek lehet,hogy jó.Melyik húscafatoló egységben keresselek?
Ja és te motorral jössz?Mert meg akarom nézni a puig plexidet.
Akkor próbáld úgy hogy tökig hátrahúzod.
A használati utasítás szerint tökig hátra kell.
A gyertyáim 2 hónapja lettek kicserélve amikor az aksim szarakodott. Én a szivatót sosem húzom tökig hátra hanem kb félig és egy kis gázfröccs hidegen. Ha meleg már, akkor nem kell. Úgy szabályzom a szivatót, hogy a fordulat ne menjen 3000-ig vagy fölé. Én olyan 1500 - 2500 között melegítem a gépet.
Ago megmondta a tutit a tiéd pl:bolt on felfogatású.Az enyém amit látsz a képen az slip on.
Én is arra tippelek.
Köszi,asszem a ceglédi apriliánál írnak de sajnos az sincs túl közel..
Szerintem a Beringgel nem lesz gond.
180 nem avval van a baj hanem a kerületemmel.
Akkor csak jól ugráltam!
Jelen állapot szerint csak egy fűthető Saito markolatom van, de az nem olcsó.......ilyesmit amíg a bolt nem nyílik meg csak rendelésre hozok, kinézed valahol és megmondom mennyiért tudom adni.....
Azon csak az előgyújtást tudnám ha meg lenne az OBD-m, remélem mihamarabb.
Hány cm magas vagy?
Nekem hosszú lesz az ujja.A fokt nincs nyitva annyit mint a superzone.Majd csütörtökön.
Én meg voltam tennap az érdi Foktban, próbáltam egy cordura, meg egy bőrjakót.
Tudnak ezek valamit, mert ilyen kényelmes ruhák még sosem voltak rajtam. A bőr is rohadt kényelmes volt, lehet benne mozogni, végre nem rövid az ujja , fantastic.
Ha lenne még a méretemben akciós bőrnaci (csak XXXl-es van), meg is venném 100ezerért a jakót.
Valahonnan kéne szerezni egy jóárasított Bering bőrnacit.
Voltam a superzone-ban.Szép is,jó is,olcsó is csak egyik sem ment rám.
Mootoroscsávók legyenek gizdák alapon van ruhájuk.Csizmaszerű volt csak a raktáros nem volt ott így a 46-osba beleugrottam lábam belement de a zipzárt felhúzni esélyem se volt a 47-est meg a raktáros tudja csak hogy van e.
No eddig jutottam.
Én meg nyáron 30 fok környékén tapasztaltam indítási nehézségeket. Aztán rákérdeztem a Sanyinál, aki felvilágosított, hogy a motor keverékképzése a német éghajlati viszonyokhoz van állítva (mivel magyarországi), emiatt a keverék benzinben dúsabb, mint az olasz gépeknél.
Nekem eddig az volt a szokásom , hogy télen nyáron koppanásig a szivatót , ezért idndult nyáron egy kicsit nehezen.
Azóta melegben mindig csak egy leheletnyi szivatót adok neki és pöcc-röff.
Amúgy lehet, hogy már a gyertyáid sem az igaziak.
Egyenlőre ne ugrálj vicess mozdulatokkal úgy néz ki jó lesz az idő.

link
zsékettő:

SlipOn: rugóval rögzítik az összekötő csővel
BoltOn: csavarokkal rögzítik az összekötő csővel