Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még Svn is jól mutatna egy 2007-es.
megszívelendő gondolatok lehet télen énis csinálok valami ilyesmi átépítést.
Próbálj hornet lámpát és idomkát keresni elég szépen festenek vele és nem kerekek.
Mondjuk ez az elektronikus gáz miatt nem vettem FZ6N-t, mert sok a baj ezen részével. Volt akinek fennakadt... Hiába engedted el a gázt... Nomeg elvileg elég sok a gázreakció
Futóművön meg nem zt értettem hogy csináljunk belőle K2 gixert mert akkor már egyszerűbb azt venni.Sanyi aszondta egy olajcsere netán egy keményebb rugó előre sokat javít rajta és mivel ő jobban ismeri a tipust így hajlamos vagyok hinni neki.Télen mikor áll a motor és már pénzem is lesz belevágok ez olyan 40k körül van.én 16500-ért vettem a K4-es ezres rugóstagot és nem egy nagy dolog volt beépíteni az megy házilag.Ha meglesz mindkét átalakítás elkezdem beleásni magam a témába és beállítom az egészet remélem lesz annyi tudásom hogy ki is tudjam használni.
Fékeken hát nem tudom így is fejre lehet vele állni de egy fém csőszett javít annyit rajta hogy ne gondolkodjam a nyergek radiálissá alakításán.
Ezeket az átalakításokat a vételárat a járulékos költségeket(bizti,teljesítmény adó,gumi stb) a kezelhető blokkot és a mentteljesítményeket meg a közut nem versenypálya gondolatot figyelembe véve szerintem egész jó kombináció a motor.
Ha meg felnövök és nem csak lötyögök a nyeregben már lehet jobbon gondolkodni.
A shiver nem egy rossz de a teszteken nem igen dícsérték az elektronikus gáz vezérlését.Karbis után meg még horrorab lessz.
ja...
akartam mondani hogy az sincs kizárva h ne lenne jó vele
a hasonlat igaz de az sincs kizárva h jó lesz vele...
az ezres gixer nekem se kéne de egy 750es annál inkább
ezám a hasonlat
Nekem jó így is. suzuki...Szeretem Mentem már ezredes gixxerrel is(nem csak 1 karikát a parkolóban hanem huzamosabb ideig.).Az ultra -brutál mega giga erején kívül nem találtam benne semmi olyat ami igazán megfogott volna.Komolyan.Hiába király a futómű ha nem kényelmes.Nem versenypályán járok hanem úton ahova nekem megfelel a futóművem.összefoglalva:hiába ultra mega hatalmas a melle 1 nőnek,nembiztos,hogy jó vele a szex
én is ezen gondolkodtam de tény h annyit kellene rákölteni amennyit épp ésszel nem érdemes és h mik ezek:
komplett első futómű csere gixerre k4 től mert azon már négydugós radiális fék van, aztán az ezres hátsó lengővilla mindenestül kerékkel de akkor meg a lánckerekek nem lesznek egy vonalba, aztán a gumi, és végül egy kormány lengéscsillapító én ezeken javítanék szivem szerint, de az sv medián mondta valaki ha tuningolni szeretném adjam el dobjak hozzá 200 ezret és vegyek egy ezrest szerintem igaza volt mára már biztosan tudom...
Ment már valaki közületek Aprilia Shiverrel? (750es 90fokos V2es) Többen próbálnak rábeszélni, és az a helyzet, h külsőleg nagyon tetszik is. Nemtudom mi tévő legyek.... csináljam meg az enyémet vagy vegyek egy Shivert? Nemtud valaki NEM kerek különálló lámpát? Mint pl FZ6N az nagyon tetszik. Ha megcsinálom az SV-t akkor biztos nem kerek lámpa lesz rajta
Szia.
Galyatetőre van konkrét utvonal?
Lehet hogy benne lennék, bár ritkán túrázok, de kiváncsi vagyok milyen egy 5-10 fős cspat.
Mindig az a téma ami aktuális és az svmedia se egyszerűbb mert ott meg húsz helyre kell h belépj, ha tudni akarod mi történt...
Szerintem is!
Futóművet fel lehet javítani egész tűrhető szintre nem horror pénzből és akkor már annyi különbség nem is lesz köztük mint az ár tükrözné.
SZERINTEM IS!
Ez a fórum így jó ahogy van!(Szerintem!)
sajnos nem különben egy 750es gixer pihenne a garázsban
Sajnos a sportmortor nincs így külön tagolva mint az SVmedia.
Így csak ömlesztve van mindenféle hozzászólás.
És a törő dolgokat az éppen aktuálisan törő emberke dobja fel ha senki nem törné ezeket valszeg senki nem témázna karokon meg idomokon.
Amúgy fel lett dobva az Svmedián is a vasárnapi túra meg itt is.Ha esetleg nem jön össze a kakucsi pályázás kilenc fél tízkor a váci úti tesco parkolóban árunk egy túrára galyatetőre.
Ha a közelben laknék biztos csatlakoznék.
hát ez már csak ilyen beszélgetős fórum.mint ahogy a parkolóban szoktunk.
Még jó hisz az kimondottan sportmotor,és az árkategória sem ugyanaz.