Az nem annyira....ilyesmit még akkor tapasztaltam ha a fő vagy valamelyik munkahenger szarakodott.......de két éves a géped....erre kicsi az esély, inkább az eséskor mikor felállították rányúltak a fékre és levegő került bele.....ezért gondoltam, hogy először egy légtelenítés és ha az nem segít lehet variálni.....egyébként 2 évente fékfolyadékot kéne cserélni.....na az tényleg csodát tesz!
Az egésszel aza gond, hogy hiába tanulod több órán vagy héten át a helyes fékezést, mikor kikanyarodik pár méteren belül egy autó mindenki belekap a fékbe és ott már csak a jó fék és a sportgumi segíthet ami nem csúszik meg rögtön.......
régen sem voltak vezetéstechnikai tréningek pedig akkor voltak ám aztán igazi vasdarabok.Még1 dolog amire ki lehet csikarni a lét.Az alapokat nekünk megtanították,vagyis mi kell a BIZTONSÁGOS közlekedéshez.Annak meg akit arra oktatnak,hogy hogyan kell 300-ról megállni az a bajt keresi úgyis.Aztán vagy megtalálja vagy nem.Persze akinek sportolói ambíciói vannak annak ajánlanám,de az már 1 másik tanfolyam....szerintem(na jó azért nekem is el szok néha gurulni a gyóóccerem,de az sv nem megy 3kilót és reménykedek benne,hogy nem kell vészfékeznem.
Bár én inkább csak szépen öregurasan követem az öreg rókákat.Lehet feltartok mindenkit.
Vége haza értem a melóból.
Bár az idő kezd csunyulni a köpönyegen de az nem túl megbízható.