Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt a gyakorlatban használható tudáson van a hangsúly.
Egyik nem feltétlen következik a másikból, de megtett kilométer nélkül igen nehéz a gyakorlatban is használható tudást szerezni.

Egyébként nem kell olyan sokat menni, hogy már legyen valami, motorvezetői tudásnak is nevezhető, mások által is elfogadható tapasztalat.
Bőven elég elmenni tetszőleges, mellékút és kanyar orientált 3-5 ezer kilométeres túrára, egy tempósan motorozó, tapasztalt motorosokból álló csapattal*, mert egy ilyen út alatt többet lehet fejlődni (annak akiben megvan az igény) mint itthon, egyedül tinglitangli módon a városban, vagy a főutakon gurulgatva, legyen az bármennyi megtett kilométer is.

* persze arra nincs garancia, hogy nem köszönnek el tőled már a második technikásabb szakasz után, ha esetleg túlzottan hátráltatnád a menetet
Adottság csak kis mértékben. Hozzáállás kell, de az nagyon.
Van családtagom, akinek életében volt összesen 1 vagy két balesete autóval, miközben százezer kilométerket tett meg. Ugyanezen személy a mai napig nem tud egy normális vészfékezést produkálni, hogy ne keresztbe, blokkolt kerekekkel álljon meg, ha zűr van.
Szóval nekem hiába jöttök a kilométerekkel, egyszerűen nem jelent semmit. Kell kilométer is, nyilván, de önmagában lószart sem ér.
Ezt sem írtam.
Kell hozzá adottság is, valaki negyed annyi tapasztalattal is jobb lesz mint más, de hidd el a lekarcolt kilóméterek sokat számítanak hogy hogyan jössz ki egy váratlan helyzetből.
Nem is! Adatok elemzéséből, kimutatásokból lesz az ember jó motoros.
Ki beszélt itt Need for Speed rallyról?
Ha Te tudnád, hány ön és közveszélyes sofőrt ismerek millió megtett kilométerrel... Néha kicsit összetöri az autóját, néha kicsit másét is...
Motorosból is ugyanez... Hiába vezettél le akár 50 000 kilométert, ha az alapokkal sem vagy tisztában....

Amúgy az SV-vel ugyan még csak bő 7000-et mentem, más járművekkel viszont ennek a sokszorosát.
HSM! Jelen esetben igazad van. Jómagam is Need for Speed rally-n tanultam meg autot vezetni. Azóta vagyok jó sofőr
Szerinted a megtett úttal függ össze egy motorvezető tudása, tapasztalata? Rossz hírem van....
Itt a pont. Igazad van teljes mertekben.
7000km, 3-4 ev alatt? Biztos rengeteg tapasztalazod van
Bár szerdán eladtam a 650-t, azt hiszem lelkes olvasó maradok itt, ahogy eddig is voltam, mert HSM írásai jobbak mint a showder klub
Egyébként ha minden a terv szerint megy, 10-én megyek a z750 ért
De jó ötlet, és mekkora hülye vagyok hogy nem jutott eszembe.
Egyébként kiírtam a szerződésszámot mert nekem is úgy rémlik hogy minden központosítva lett.
tökéletes igazság ...............nem is lehet egy lapon emlegetni egy 1000 frézert egy bármilyen v 2 gyári gépel

ilyet csak a hülyék irnak le ide

arrol ne is beszéljünk milyen szar sv 650

arol meg megint ne essék szó hogy még a sv 1000 is fény évekre van egy sor négytől a v /2 ben egy dolog van 0-3000 dadod röfög ... 3500-8000 tol mint állat .. 8000 felet meg pereg mint a kávé darálo ..
kb enyi
Nézd, nekem semmi bajom nincs a gyakorlattal és a tapasztalatoknak, egészen addig, míg azok összegyeztethetőek az elmélettel.
Amikor olyasmikről számolsz be, amik fizikailag nem lehetségesek, olyankor inkább hiszek a saját számolásomnak, amiről tudom, hogy az alapja az egyes motorok műszaki paraméterei és mérési eredményei, mint hogy Te személyesen mire jutottál az adott típussal.
Sajnos a valóság kérlelhetetlen, ott a fizika az úr.
Jelen pillanatban nem kell magadnál hordani semmit a biztosításról mert elvileg azonnal felkerül a központi rendszerbe ha valami gáz van és a rendőr a helyszínen ha lekérdezi az alapján ítél, de ha nincs feltöltve, hogy nincs bizti akkor nem is foglalkozik vele, a gond akkor van ha baleset van és még nem volt meg a bizti, ehhez kéne Neked valami igazolás, de mivel mail-ben megkaptad már így gyakorlatilag az is megvan, legyen a telódon, hogy ha kell akkor megmutathasd.
Nekem legalább van okostojás!
Neked pedig még csak fogalmad sincs milyen is a valóságban!
Az ilyen okoskák mint te amikor valójában rádöbbenek kipróbálás után milyen is átélni, megtapasztalni szoktak a legnagyobb hangon lenni hogy én sosem mondtam ez+azt.
Meg ez hú most hogy lehet hiszen én nem ezt számoltam ki abban az oltári nagy tudásommal!
Jé a valóság tényleg más, jobb ha erre felkészülsz.
De ajánlok valamit próbálj ki egy olyan gépet, aztán utána gyere vissza és akkor mond el mi is a különbség!
Még szerencse, hogy itt vagy nekünk Te, a sok KÉZEN FOGHATÓ tapasztalatoddal.
Egyszerűen te ..........., mondták ezt már mások is rád, élj szépen a kis álomvilágodban.
Felőlem számolgathatod a hülyeségeidet, az a lényeg hogy te jól érzed magad benne.
Csak másokat ne fárassz az oltári állatságaiddal.
Okoskodsz állandóan kézen fogható tapasztalat nélkül.
Értem. Tehát úgy gondolod, ha már ültél rajta, akkor az úgy van, mégha a fizika törvényeit is kéne áthágni miatta.
Akkor szerezz egy bicikli dinamot.
Passz. Én nem értek hozzá. Annyit tudok, amennyit a szervizben mondtak.

Ennek a motornak kétfázisú generátora van, így az átlag fesszabok ehhez nem jók, mert azok mind három fázisúak. Természetesen a későbbi szériájú XT-k is azok már.. de az upgradelés nem lenne egyszerű, így az nincs is tervben.

Hosszabban nem akarok erről írni, mert kurvára nem értek hozzá, nagy hülyeségeket leírni meg nem szeretnék
5 vagy 7 vezetekes?
Shindengen FH szeria full jo.Egy garnitura furukawa csatival buvarkodhatsz is.
Épp fesszab vadászat van hozzá, de anélkül is megy, mert az akksiról csak a duda meg az indexek mennek. Így ha pár naponta feltöltöm, azokat is tudom használni.
Szóval ez a motor csak akkor nem jön haza lábon, ha vagy nagyon összetöröm, vagy valami elszáll a blokkban
Főleg az elektromos dolgok dőlhetnek ki egy öregebb motoron. De jobban belegondolva túl sok elektronika nincs egy 30 éves XT-n, szóval nálad a pont.