Soha az életben nem mentél FZ1 vagy FZS 1000el.
De megírod hogy nem tetszik a karaktere alsó tartományban és hogy 75km/h-ig az SV650 rugalmasabb.
Ha az életben egyszer felültél volna egy ilyen motorra ez az okoskodásod egy életre a süllyesztőbe került volna.
Te itt számolgatsz, mondod a kiszámolgatásaid alapján az oltári hülyeségeidet.
A valóság meg annyira más amiről fogalmad sincs, az FZ1 addig van bármely fokozatban és sebességben hátrányban az SV650el amíg el nem indul 0-ról.
Olyan vehemensen és erőteljesen tól már a pincéből amit az SV csak álmodik.
De mondok neked mást az SV1000 vagy VTR1000 amik tök egyforma erősek, alsó tartományban a VTR még nyomatékosabb is sincsenek olyan erősek se milyen tartományban mint egy FZ1 vagy FZS.
Tudod honnan tudom hogy én próbáltam, tulaja voltam, mentem mindegyikkel, nem egyszer sem kétszer.
Nem a kiszámolgatási táblázatomból képzelem el milyen is lehet. http://www.sportmotor.hu/motor...
Versenyeztem SV1000 ellen úgy hogy a pilótánál nehezebb voltam 40 kilóval, esélytelen az SV 60ról is 2.ban, de lehet 3.4.5.6.ban is teljesen mindegy.
Nem igazán tudom mi romolhatna el az XT-n, ami más motoron nem. Szóval alaptalannak tartom a szervizes feltételezést.
Vagy te milyen kisebb szervizre gondoltál? Pláne útszélén elháríthatóra.. a legnagyobb ilyen útszélén elhárítható baj az a defekt, ahhoz szerelő vasam már van (tudásom még ugyan nincs) belsőt,foltot meg pumpát simán lehet vinni.
Szeva negerek
Jo sokat elerhetetlen voltam, de latom nem sok valtozas van
HSM
Hat haver... nem igen akarlak elkeseriteni, de ezekkel a tablazatokkal a segged kitorolheted Egy 600 ss geppel forro rajtbol nem hogy a 650est, de erosen valoszinu, hogy az 1000 svt is leteszem neked lazan.
Mik ezek a 16-32km/h loszarok ? Azt 0.2 msp alatt eleri !
Rajt alatt nem azt kell erteni, h emelt alapjaraton lassan kiengedem a kuplungot, majd szepen lassan tekereszem a gazt es kozben izatom a labam kozet
A futomurol mar ertekeztunk, szóval azzal mar nem kivanok okitani, de erdekesseg kepp megjegyzem, hogy a leirtak fenyeben neked mar nem turamotort javaslok, hanem robogót 70est
Nem szegyen az, nekem is van rohangalni ... forgalomban nem fogsz meg vele, 100on 6.5alatt fent van, nem ut fel a Marzo telo, stb...
5-600ezerbol megepitheto, de ha ragaszkodsz a 130hoz, akkor rateszel meg kicsit es egy rossz szavad nem lehet majd ra az igenyeidet maradektalanul hozni fogja
Bazze... ennyit kopkodni egy motort az egyik percbe... masik percbe fenyezni grafokonokkal nonsense
Zoli :
Te meg vettel egy R1et, hogy szabajzo kell ?
Gyors kérdés!
Biztosítást megkötöttem neten. Kötvény még nincs, csak egy visszaigazoló PDF, viszont nyomtatóm sincs.
Mehetek ilyenkor egyáltalán a motorral?
Mi van ha megállítanak?
Ilyesmi használatra egy régi/olcsó Sutuki DL-t vennék, bukócsővel.
Nagyobbacska túrákra mondjuk tényleg bátor az XT. Mondjuk ha megvan a tudásod a kisebb szervízeket az út szélén megcsinálni, akkor mondjuk nem lehet nagy gáz.
Pedig de. Az XT-t pont azért vettem, hogy majd nagyobbacska túrákat tudjak vele csinálni.
100-as utazó bőven elég lesz (most csak 80.. mert baromira le van áttételezve), a 20 literes tankkal meg 400 kilométer felett lesz a hatótávolsága, és olyan utakon is tudok majd turistáskodni amiről eddig álmodni se mertem.
Egyébként nagyon fontos a megfelelő motor kiválasztása.
Igen, éppen ebbe nem akarok véletlenül sem belefutni... A mostani patika blokkommal jó vagyok még legalább 100-150 000 km-ig, míg ha belenyúlok egy döglődő motorba, akkor az igencsak zsebbenyúlós, és még úgysem lesz már soha olyan, mint újkorában. A 110 000-et futott Divi-nél sanszosan szerencséd volt, hogy egy jó állapotút sikerült kifognod, no, meg az is egy elég tartós típus. A 31 éves endúród egy elnyűhetetlen XT600, azért az több, mint aminek látszik.
De gondolom, nem is azzal tervezel európai utazásokat csinálni.
A futóművét lehet. Más szempontból semmi bajom a géppel. Amúgy a triplákkal sincs bajom, simán bevállalnék egy friss Street Triple R-et, az igencsak bejövős, csakhát az erősen kívül esik az anyagi lehetőségeimen.
Jó, hát azt szerelemnek hívják...
Akkor azt kell venni és kész.
Nekem nem lenne az a csoda a földön, amiért odaadnék egy SV1000-et bármilyen sor4 600-as sportgépért.
Pályára szuperek, és masszívan 100 feletti tempóhoz, de azalatt nekem nem adják. Szóval ez erősen szubjektív már.
A GS volt az első motorom, ott az elején belefutottam egy blokkfelújításba, amit tetéztem egy kis féktuninggal, utána egy évvel meg kicseréltettem csomó apró bizbaszt rajta (váz csapágyai, etc), szóval ilyen kívülről láthatatlan dolgokat, aztán feldobozoltam. Ezek így összesen már másfélszer annyiba voltak mint a motor vételára, utána pedig eladtam és vettem a 110 ezret futott 900-as Divit.
Mondjuk az is igaz hogy hiába költöttem relatív sokat a GS-re, azért 65 ezer kilométert belenyomtam a 4 év alatt. Úgyhogy reálisan nézve, ugyan óra szerint több volt benne mint vásárláskor a Diviben, majd kétszer annyit futott motorra cseréltem le.
Utólag már pár dolgot a GS-sel biztos máshogy csinálnék.. de első motor, nulla tapasztalat. Volt idő hogy úgy gondoltam, hogy minek lecserélni, minden igényem kielégíti.. aztán persze ez elmúlt, hiába szerettem nagyon.
Idén meg mit vettem? Egy 31 éves endurot.. na ez mi ha nem lutri? A vártnál több gond van vele ugyan, de egyáltalán nem gondolom hogy rossz vételt csináltam volna.
Tudod, mi a különbség a táblázat és az érzés között? Hogy az érzés rohadtul becsapós, a táblázat meg csak a tényeket mutatja....
R6 adataim nincsenek kéznél, de kb. ugyanaz a GSXR600, tessék, egy táblázat. Szerintem azt érzed, hogy 100-nál az SV már nem annyira brutálisan gyorsul, csak simán gyorsan, míg a GSXR600/R6 sokkal kevésbé durva 100-ig, viszont 100 felett is lassabban veszít az erejéből.
Jó, de most őszintén... Te lecserélnéd a 8000km-t sem futott patika motorodat egy mondjuk 50 000-et futott lutrira?
Az a gáz, hogy bárkitől veszel motort, azt fogja mondani, hogy jól karbantartott és valós km. Aztán meg pár év alatt derülnek ki a dolgok, belenyúltál-e vagy sem. Ez úgy valahogy nem hiányzik.
Torold mar az excelt a gepedrol, koze nincs a táblázatodnak ahoz mint amit erzel azon a rohadt motoron. Nem tablazat alapjan kell venni hanem erzes alapjan. Az r6 lemarad gyorsulasban de amikor azzal megyek ugy erzem hogy egy raketa az svmhez kepest....
Nem tudom hol kezdődik a sokat futott motor, de biztos nem 25 ezernél. Nagy szerencse hogy egy egy pár éves 70-80 ezret futott motor is pont ugyan úgy néz ki mint egy 25 ezret futott. Láttam már pár fiatal motort (4-6 éveseket) ennyivel meg többel is. A többet futott még jobb is, mert ott már lehet aztán az alig használt féktárcsákat majd méregetni, és konstatálni, hogy milyen jó vétel volt az alig futott 5 éves gép
Egyébként sokat futott, de jól karbantartott motort, valós kilométerállással sokkal célszerűbb megvenni.. mert ha továbbra is szaladnak bele a kilométerek már sokkal kisebb lesz az értékvesztése, mint egy sokkal drágábban vett, azonos típusnak, ami tényleg/ vagy papíron keveset futott, és úgy is árazott. Baja meg úgysem lesz.. Ha meg keveset futna tovább, akkor azért, mert akkor a típustársak pár év alatt úgyis ledolgozzák a kilométer előnyüket.
Nem, de a táblázatom elég beszédes.... Lásd a képet alul.
Szerintem eléggé kiderül, miről beszélek. Ahol a leginkább szeretek huligánkodni, 0-100 között, ott nincs annyira elemében az FZ1. Persze, 100-tól nagyon brutálisan elveri a kis-SV-t, de ott már korántsem használom annyit, hogy megérje. Nekem az 1000-es SV karakterisztikája sokkal közelebb áll a szívemhez, ami szintén erősebb 100 alatt, mint az FZ, vagy a kis-SV, és 100 felett sem marad annyival le. Csak ugye ott a fránya fogyasztás és kicsi tank...
Hát ez van. A futóművét utálom, a többit szeretem. Ilyen az élet.