Te idiota. Mesz a fouton 100as tempoval mert epp annyival megy elotted az autosor. Ez legyen a 4es ut mert hosszu egyenes. Te ugye 4.ben csorogsz a sor utan hiszen akkor 300zal tobbet forog mint 6.ban. Ezt te igy csinalod?
Passzolom a kérdést, hogy lehet. Én kiszámoltam a kerékátmérőt, és azzal kalkuláltam. Ugyanez jött ki a Gearingcommanderen is. link
Nyilván lehet eltérés a gumik valódi átmérője és az elméleti érték között típus és nyomás függvényében, de ennyi azért nem kéne legyen....
Haver 2004-esén nem 120/70-es az első kerék véletlen? Az azonnal 5% lassítás az órán.
99.9%-ban én is, ez csak egy észrevétel és beállítás.
Én sem vettem volna észre ha nem hívják rá fel a figyelmemet.
De ha már azt mondják az a normális akkor úgy van belőve, kész kifújt.
Nevetni fogsz az enyém gyári kerékkel/gumival, gyári áttétellel 4250 forgott 100 tempónál.
És a 3.sebességfokozatban 150 produkált ledadogásnál,
most 140nél szabályoz ami még mindig túllépi a gyár által megadott 137.6km/h sebességet.
Óra nem csal, lemértük másik motorral és autóval is 60-100-120km/h mindegyiknél ugyan annyit mutatott nem volt eltérés.
Havernak meg a 2004-es N verzión a 15 helyére 16os kellett előre tenni mert 100nál pörgött 5000, így most 4600 környékén produkál.
15/45 a legtöbb áttétele, azok mind 4500-at forognak 100-nál, mivel sem a kerékméret, sem a váltókiosztás nem változott 1999 óta a 650-esen, akár N, akár S.
Egy kivétel van, a 2003-as SV650S, ami egy ideig (talán a K5-ig, de nem 100%) 15/44-es áttétellel futott, az csak 4400-at forgott 6.-ban 100-nál. Nem mintha lényeges difi lenne.
Szóval 5000-et semelyik nem fog neked forogni 100-nál 6.-ban.
A régebbi SV650 mint az enyém 4500 forog 6.ban száznál 15/45 áttétellel.
Katalógus: http://www.suzukicycles.org/SV...
Engine speed at 60 mph: 4,500 rpm
Az újabb 2004es Naked 5000 forog 6.ban száznál 15/45 áttétellel.
Azért van rajta B és esőmód, azért azzal jóval megbocsájtóbb a motor.
Igen nekem is kellene mennem egy 675-el, biztos nagy élmény.
Bár ha már 3 henger egy Benelli TNT 1130 vagy R160 kipróbálása lenne az álom.
Ki fogom próbálni.
Neked meg menned kéne 675-el..........
Gázreakció meg érdekes eset.
Egy napos hétvégi tesztnapon 100 Km-re tök vidáman ellennék vadmalac orgánummal.
Napi szintű használat,ingázás,2-3000-es túrák mindenfelé már más viselkedést kíván az ember.
Lehet 800-1000 Km után éjjel egykor a Moby kompra beállás közben nem kívánnám annyira hogy 2-ben gázra hanyattvágjon bármit csinálok.
Én semmit nem vettem észre ebből a rossz futóműből, pedig előtte 2T KTM SM250-em volt.
Ezzel sem mentem semmivel sem rosszabbul, nem éreztem bizonytalanabbnak.
Azért is mondom hogy hétköznapi motorosnak, hétköznapi használat mellett sehol nem lenne kevés.
A gázreakció meg nekem pont tetszett hogy olyan agresszív, ezt is ember válogatja.
Valakinek bejön mint nekem valaki meg irtózik tőle.
Próbálj ki egyet, érdemes.
Az ár hát igen...... amikor 2.2be volt az igen, most meg már 3 milla.
Annyit soha nem adnék érte.
4500-at forog, nem 5000-et, de nem mondtam, hogy káros. Annyit mondtam, hogy én ott még inkább csak 5.-ben vagyok, 5100-as fordulaton.
Olyat meg végképp nem mondtam, hogy a 650-essel ne lehetne 6.-ban 100-al menni. Csak dinamika nincs, de azt gondolom akkor érzékeled Te is.
Egy motor "jósága" nem csak egy blokkról szól.
Szerintem.
Hanem a komplett csomagról.Mindenről, hisz nem egy blokkon ülsz.
Amúgyis lehetek egy kicsit HSM és talán 18 Nm meg talán 6-8 lóerő az a köbcentifölény.
Ezt nálam preferenciában hátrébb van a tökéletes iránythatóság meg előrébb.
És a nagy többség a gázreakciban is érzett nyersességet ami nem jött be neki.
Ezért már módosították a programozását visszahívásban.
A kis 675 nek meg tényleg kicseszett jól sikerült ez a része.
Nem is gondolkodnék rajta ha maradt volna a 2,4-es csaliár de nem fel kellett vinni 3 fölé.
Mondom ne nekem akard megmagyarázni hol és hogyan kell használnom az SV-et hogy jól menjen, tudom én, érzem.
Meg a kanyaroknál is meglátnánk ki tud lendületesebb lenni, hogyan is motorozik melyik a jobb, úgy ahogy én használom vagy te, senki nem mondta hogy 6.ban megyek kanyarban, ez is a sebességtartománytól függ.
Érzem melyik az a sebességtartomány ahonnan húz rendesen és nem kell a fordulatszámot figyelnem.
Az hogy 6.ban meg nem lehet menni az SV650-el 100km/h sebességnél egy nagy marhaság.
5000 forog ezen sebességnél, te szerinted még ez is káros neki, megnyugtatlak rohadtul nem.
Nem vagyok nagyra a váltási technikámmal, nem is írtam sehol ilyet. Azt írtam, hogy ahogy Ti csináljátok, az nem jó. Se elméletben, se gyakorlatban.
Kanyakijövetel/bemenetel is gondold végig, kis fordulaton, 6-ban mész felé, neked kellene renegeteget váltogatni lefele majd újra fel, nem nekem, aki kisebb sebességfokozatban lenne alapból.
Felőlem motorozhatunk, de így versenyezni semmi értelme, nem szívesen kergetném se magamat árokba, se mást.
Annyira nagyra vagy a váltási technikáddal, gyere el motorozunk egyet, meglátjuk ki fog lendületesen motorozni egy jó szerpentinezés, előzgetések közepette.
Kanyarkijövetelből, kanyarbemenetelnél hogyan váltogatsz vissza.
Majd meglátjuk ki hogyan is használja a váltót és a motorját.
Megbeszélünk egy helyet azt hajra, bárhol bármikor.
Jaj ne, nem tőled kelljen ezt a szöveget hallanom!
Legalább ne pont te írnád ezt a nagy okosságot.
Úr isten, szállj már le a földre és na a kalkulátorokból okoskodj.
Ültem éppen elégféle motoron már életemben, hogy legyen viszonyítási alapom...
Tanuld meg használni a váltót, utána próbáld ki újra a motorokat, amiket most sarazol. Akkor talán neked is lesznek valódi tapasztalataid is.
Nyilván lehet eltérés a gumik valódi átmérője és az elméleti érték között típus és nyomás függvényében, de ennyi azért nem kéne legyen....
Haver 2004-esén nem 120/70-es az első kerék véletlen? Az azonnal 5% lassítás az órán.
Én sem vettem volna észre ha nem hívják rá fel a figyelmemet.
De ha már azt mondják az a normális akkor úgy van belőve, kész kifújt.
Valamit tényleg jól csináltok hogy ennyi időtök van egérmozit sasolni mer én spec 99%-ban az utat figyelem.
És a 3.sebességfokozatban 150 produkált ledadogásnál,
most 140nél szabályoz ami még mindig túllépi a gyár által megadott 137.6km/h sebességet.
Óra nem csal, lemértük másik motorral és autóval is 60-100-120km/h mindegyiknél ugyan annyit mutatott nem volt eltérés.
Havernak meg a 2004-es N verzión a 15 helyére 16os kellett előre tenni mert 100nál pörgött 5000, így most 4600 környékén produkál.
Egy kivétel van, a 2003-as SV650S, ami egy ideig (talán a K5-ig, de nem 100%) 15/44-es áttétellel futott, az csak 4400-at forgott 6.-ban 100-nál. Nem mintha lényeges difi lenne.
Szóval 5000-et semelyik nem fog neked forogni 100-nál 6.-ban.
Katalógus:
http://www.suzukicycles.org/SV...
Engine speed at 60 mph: 4,500 rpm
Az újabb 2004es Naked 5000 forog 6.ban száznál 15/45 áttétellel.
Igen nekem is kellene mennem egy 675-el, biztos nagy élmény.
Bár ha már 3 henger egy Benelli TNT 1130 vagy R160 kipróbálása lenne az álom.
Neked meg menned kéne 675-el..........
Gázreakció meg érdekes eset.
Egy napos hétvégi tesztnapon 100 Km-re tök vidáman ellennék vadmalac orgánummal.
Napi szintű használat,ingázás,2-3000-es túrák mindenfelé már más viselkedést kíván az ember.
Lehet 800-1000 Km után éjjel egykor a Moby kompra beállás közben nem kívánnám annyira hogy 2-ben gázra hanyattvágjon bármit csinálok.
Ezzel sem mentem semmivel sem rosszabbul, nem éreztem bizonytalanabbnak.
Azért is mondom hogy hétköznapi motorosnak, hétköznapi használat mellett sehol nem lenne kevés.
A gázreakció meg nekem pont tetszett hogy olyan agresszív, ezt is ember válogatja.
Valakinek bejön mint nekem valaki meg irtózik tőle.
Próbálj ki egyet, érdemes.
Az ár hát igen...... amikor 2.2be volt az igen, most meg már 3 milla.
Annyit soha nem adnék érte.
Amúgy ha már téma, elég vegyes dolgokat olvasni az MT09 futóművéről.
Olyat meg végképp nem mondtam, hogy a 650-essel ne lehetne 6.-ban 100-al menni. Csak dinamika nincs, de azt gondolom akkor érzékeled Te is.
Szerintem.
Hanem a komplett csomagról.Mindenről, hisz nem egy blokkon ülsz.
Amúgyis lehetek egy kicsit HSM és talán 18 Nm meg talán 6-8 lóerő az a köbcentifölény.
Ezt nálam preferenciában hátrébb van a tökéletes iránythatóság meg előrébb.
És a nagy többség a gázreakciban is érzett nyersességet ami nem jött be neki.
Ezért már módosították a programozását visszahívásban.
A kis 675 nek meg tényleg kicseszett jól sikerült ez a része.
Nem is gondolkodnék rajta ha maradt volna a 2,4-es csaliár de nem fel kellett vinni 3 fölé.
Meg a kanyaroknál is meglátnánk ki tud lendületesebb lenni, hogyan is motorozik melyik a jobb, úgy ahogy én használom vagy te, senki nem mondta hogy 6.ban megyek kanyarban, ez is a sebességtartománytól függ.
Érzem melyik az a sebességtartomány ahonnan húz rendesen és nem kell a fordulatszámot figyelnem.
Az hogy 6.ban meg nem lehet menni az SV650-el 100km/h sebességnél egy nagy marhaság.
5000 forog ezen sebességnél, te szerinted még ez is káros neki, megnyugtatlak rohadtul nem.
Kanyakijövetel/bemenetel is gondold végig, kis fordulaton, 6-ban mész felé, neked kellene renegeteget váltogatni lefele majd újra fel, nem nekem, aki kisebb sebességfokozatban lenne alapból.
Felőlem motorozhatunk, de így versenyezni semmi értelme, nem szívesen kergetném se magamat árokba, se mást.
Kanyarkijövetelből, kanyarbemenetelnél hogyan váltogatsz vissza.
Majd meglátjuk ki hogyan is használja a váltót és a motorját.
Megbeszélünk egy helyet azt hajra, bárhol bármikor.
Legalább ne pont te írnád ezt a nagy okosságot.
Úr isten, szállj már le a földre és na a kalkulátorokból okoskodj.
Tanuld meg használni a váltót, utána próbáld ki újra a motorokat, amiket most sarazol. Akkor talán neked is lesznek valódi tapasztalataid is.
Addig amit csinálsz csak üres sárdobálás. A motorra kened a saját bénaságod.