Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyat vegyel amit az olajnyomas gomba helyere tekersz be. Nyomas es hogomba egyben, persze kell egy kis kijelzo is hozzá
Kb. ennyi. A matek alapján a gyári 17/40-es áttétel és 180/55 gumiméret mellett 130km/h-nál 6.-ban 4738rpm.
Pedig az kb. reális. Nekem ez nagyon jól jönne, csak nem mertem eddig venni, mert sokak szerint nem mér pontosan.
Szerintem amúgy hasznos, én tuti nem nyomnám neki, míg nincs 70-80 fok körül az olaj. A víz meg nem igazán jelzi vissza jól a hőfokokat.
Ilyet én is vettem, mivel a régi SV-n nincs semmiféle hőmérő ugye. Gondoltam, hogy így lesz majd vmi visszajelzés, hogy már nem hideg a motor, lehet neki húzni. De igazából tényleg csak dísznek jó , mire megmozdul, addigra a víz már biztos, hogy üzemi hőmérsékletű, és vszínűleg az olaj sem tök hideg. Általában 60 °C-nál többet nem mutat.
A túl kevés forgás nem az igazi, én ezt írtam, ha nem ment volna át...
Na jo. Hagyd abba. Kiegtem en mara teljesen. veszek egy biciklit ha be akarom tartani a sebesseghatarokat
Lakotton a kis-SV-t sem rakom nagyon 3-as fölé.

Amúgy ha nem mész vele gyorsan, miért nem alakítod át az áttételt? Pl. előre mehet egy 16-os lánckerék, hátra meg egy 42-es, vagy 17/45 is hasonló. Nyersz egy csomó erőt, és így már autóúton is berakhatod 6.-ba, ha nagyon akarod. Win-Win.
Én is eljárkálok 100nál hatodikban. Annyi ha menés lenne vissza 1et. Amúgy szerintem csal felfele. Nem tudom milyen lánckerekek vannak fent, de 130nál forog 5000 körül 6.ban. Kb ennyinek kell lennie? 650es ugye pontos volt mindig az első kerékről vett jel miatt.
130folott mar tul sokat forog, nem szabad, karosodik a motor.
Ki az a perverz aki autópályán akar motorozni... ráadásul 130-cal?
Olajfröcseket kap csak persze. Nem tudom mennyire pontos, őszintén szólva nem is érdekel. Egyszer néztem rá, üzemmelegen kb 80at mutatott.
Tehat fouton max 4., autouto max 5. es palyan tehetem 6.ba? Lakotton hanyadikba hasznaljam hogy ne csokkentsem az elettartamat?
Autópályán ki büntet meg 130-nál?
Kérdés inkább az, mennyire mér pontosan. Azzal szokott inkább a gond lenni, hogy nem ér bele rendesen az olajba, és jóval kevesebbet mutat, mint amennyi valójában.
Fizeted a buntetest?
Ma olajat cseréltem és gondoltam megosztom az én olajhőfok mérőmet. Szerintem felesleges, de nem mutat rosszul, még az előző tulaj tette rá.
Véletlen se zavarjon, hogy 130-as tempónál az ezres SV már 4700-at forog 6.-ban, ami kb. tökéletes hosszútávú utazáshoz.
Tehát nem kivenni kéne belőle az 5-ös és 6-os fokozatot, csak nem 100-nál használni, hanem felette, amihez való.
Hogy is kezdtem? Minek erveljek a hulyesegeid ellen? Nem erdekel az egész. Offoltunk itt mar eleget. Nem erdekel hanyezres fordulaton motorozol. 8000km korul jarok ebben a szezonban, ez annyi amit te a motorod megvasarlasa ot tettel vele. Szerintem tudom hogy hogyan viselkedik az ezres, de mondom, kiszedem belőle az 5-6. Sebessegi fokozatot hiszen felesleges. 4.ben is elforog 130ig... Folotte meg ugyse mehetek. Na jo munkát
Az undorító legfeljebb az, hogy ismeretlenül idiótázol le valakit a fórumon érvelés helyett.
Én nem balfaszoztam le senkit innen.

A 650-est ha nincs esély előzésre, csak 100-al csorgásra, akkor persze, berakom 6-ba, de az olyankor 4500-at forog. Az 1000-est viszont 100%, hogy nem gyilkolnám ugyanígy 100-nál 3500rpm-en.

Szerintem amúgy itt nyugodtan befejezhetjük az eszmecserét, mivel úgy látom, már az érvek elfogytak nálad, helyette meg csak személyeskedés maradt....
kuplung jó lett
es dupla szijtarcsaval a szalagfuresz is mehetne rola......fantasztikus!
Teszteld-teszteld , mert nagyon közeleg az indulási idő a Stelvióra.

Ilyet találtam ki .hogy
szerda du. Vadása kemping
Csütörtök Bolzanó után valahol kemping
Péntek Stelvió dél felől Bormion kereszetűl Trafoi Kemping
Szombat észak felé Ötztalergletser-Timmelsjoch-Kaprunig.
Vasárnap Innen haza
Nem olyan reg beraktam egy galeriat a kuplungrol, kepet nem tudom lementeni mert torzitva tolti le. Dl1000 leegett a generator, kifurtak az oldalfedelet, kozdarabot esztergaltak es egy ekszijjal meghajtottak egy gerjesztotekercses generatort ami nagyjabol az elso henger hengerfejehez volt rogzitve. Na ilyen kene neked is
Ígyis halálra rémülök a látottaktól,hátmég ha látnám mennyivel megyek.
Kezemben a gyári bontott generátor,adapter kábel,szabályzó.
Időm nincs mert 5 perce cuccolta le a posta.
Mi lenne?