Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem hagyhatod, semmi baja sem lesz.
A marhaság az volt amit te állítottál. Persze amint kiderült hogy egy hozzá nem értő balfasz vagy egyből marhaság lett. Pörgesd csak 9 ezren 60 nal a szarodat, ahhoz értesz kb. Semmi egyébhez..
No terjunk at a csajos catfigt utan a ferfiqsabb temara.

A transzport alatt lepattant a szigeteles az egyik tekercs vasmagjarol.
Kenjem ki mugyantaval berakas elott vagy ne foglalkozzak vele?
Mas generatorokon ennyi sincs szigeteles oszt elvannak.
Foglalkozok en a marhasagaiddal zizi urasag.
Latom teged a lovi se szeret.
No tököm öccse, küldtem neked az Er5 fórumban valamit. Ezek után benyelheted... Ha már úgyis szeretsz homározni...
szia, nekem hátul van pr4. elől pp3. Eddig semmilyen megcsúszást nem tapasztaltam, igaz annyira nem is erőltettem. Ami viszont nagyon meggyőző az a vizes teljesítmény. M0-n szakadó esőben 150-nél semmi különbség nem volt a szárazhoz képest. Illetve mintha könnyebb lenne döntenti mint amikor pr2 volt, de azt az első pp3 számlájára írnám.
Nekem is Pilot Road 4 van elöl hátul, igaz használtan vettem, de ebből még öreg gumi nincs. Nagyon jól teszi a dolgát, sehol sem csúszott meg. Esőben is tökéletes.
Nekem Road4 szett van fent, túrázni szoktam, arra tökéletes. Nem sikerült még kihozni a sodrából, én megbízok benne. Esőben is teszi a dolgát.
Ha futja, mindenképp a pr4-et válaszd! Amikor én gumiztam még 15k különbség volt a pr2 és a 4 között (szett). Ár/érték miatt a 2-es jobb volt, be is jött, pedig gyepálom, viszont a 4-esre mindenki azt mondja, hogy még jobb.
Azt mondja hogy az szar ha magatol fordul, ugy a jo ha szenvedni mell hogy beforduljon
Ebbol meg van majdnem 6mm, talan kovi szezon vegere elfogy, 10ezer van meg benne nagyjából. Pr4 mar masik motorra kerul
Pr3 nekem is tökéletes volt elől, de az most nincs, úgyhogy szerintem feldobom a pr4-est.
Mentem ilyen cbren elol pr3 hatul pr2 komboval,tokeletes.
Nekem most pr4 szett van,magatol fordul,ajanlom.
Fehér aszfaltra nincs jó gumi, a hátulját meg bármikor megcsúsztathatja bármelyik motor. Féktávon elkönnyül, kigyorsításnál kitörne...na csak dobd fel hamar azt a Road4-est, és mesélj!
Nekem teljesen bevált, fehér aszfalton néha nem az igazi de ott lassabban megyek, elejével nem volt baj sehol, a hátulja meg meg csúszik de 5 éves... Következő nekem pr4 szett lesz
Elől is az van? Pedig az a túra kategóriába tartozik.
Örülök hogy bevált!
Utálok szezononként kétszer gumizni...
Nekem a bt023 most teljesen jó, 1,8 hátul elől kicsit több és tökéletes. Nem is rakok fel többször ilyen gyorsan kopó gumit
Nekem nem tetszik.Pont.
Túrát én sem. Az R2 sport-túra, puha az.
Egyébként tényleg az lesz hogy kitapasztalom.
Majd kitapasztalod.
En elore sose rakok turagumit.
Csak racsingost ahogy sanyi mondta.
Nekem mindig gyorsabban kopott mint a hátsó. Lehet erősebb gépnél egyensúlyba kerül a dolog.
Nálam nem is a közepe és nem is a széle, hanem mindkét negyede szokott kopásjelző alá menni, mikor a szélén meg a közepén is bőven van minta.
Siman jo a power.
Leszarom hogy egyutt kopik a pr2 vel.
Amig kaphato evvel a parossal jarkalok.
Ugye vagyok fegeteges gyors.
Mikor raktad fel?
Idén még nem is gurultunk együtt. Ma a nap első felében lógott az eső lába, ezért nem is hívtalak titeket, de majd bepótoljuk!
Nekem a Road2 bevált elől is, pedig nehezebb a vasam, mint a Tiéd!
GUMI:
Kinek van tapasztalata Road4-essel?
Milyen a 2,3-hoz képest tapadás/tartósság tekintetében?
Hátra már biztos hogy 0 km-es Road2 megy.
Előre viszont még bizonytalan vagyok.
Sokan tartózkodtak első guminak a Road2-től. Én felraktam GS-re, soha semmi gondom nem volt vele, pedig 2007-es! (577 lefele csizmaorrtól csizmaorrig, kanyarban is finoman adagolható, nem egyenesít ki)
Persze lehet hogy ugyanaz a gumi minden motornál kicsit máshogy viselkedik... Persze most mondhatnátok hogy húzzak a CBR fórumba és ott zsibbasszam a népet, de azért a Road4 tapasztalatokra kíváncsi vagyok ha van.
Ja ezek közül választhatnék elsőnek:
-road2 (tartós, GS-en bejött)
-road4 ?
-power (tuti jó lenne de nem tartós...nagyon nem)
-power 3 (szerintem ugyan az lehet mint az egy csak kapott egy hármas sorszámot a fejlődés jegyében )