Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy sima street el ha mennel oszi utan szabadon "az arokban gyujtanad fel a 650 et"
Az igényeimnek jobban megfelelő valóban nincs.
Nyilván, ha valaki másra vágyik, vagy mások az igényei, akkor van bőven miből válogatni.

A 25K-s limit csak azért van, mert nem akarnék sokat futott, kitudja hogy karbantartott motort a saját megkímélt, megfelelő bánásmódban részesített példányom helyett. Persze, tudom, sosem lehet tudni, mennyi van valójában a blokkban, kivéve ha te toltad ki a szalonból...
Mentel mar fz1gyel?
Ja, igen, az SV1000 karakterisztikája viszont nagyon-nagyon bejönne. Olyat vehetnék is, de egyfelől a legtöbb már tizenéves, ami nekem már öreg, másfelől ott a fogyasztás lenne nekem sok, és a tank kicsi hozzá. Szeretek legalább 250-300km-t elmenni tankolások közt. No, meg erőben se nagyon hasznánám ki, szóval nem sok hasznon lenne belőle a hamarabb elfogyasztott gumi és benzin révén megnövő kilóméterköltségen felül.
Nekem az FZ1 karakterisztikája nem jön be, ha már R1-es blokk, akkor legyen a rendes dühös R1, ne a herélt kiadása.

Azt nem tudom, honnan vetted, hogy sosem megyek vagy kanyarodok gyorsan.
Amit írtam eddig, hogy 130-140-nél nem szeretek gyorsabban menni hosszú távon, szóval nagyon nincs szükségem olyan motorra, ami 100km/h-nál talál igazán magára, mint a sportmotorok többsége, vagy az FZ1.
Viccen kívül... szerintem egy 390-es Duke kéne neki. Annak jó a féke, futóműve, váza.. és mivel könnyű, az ereje is bőven elég lehet. Pláne ingázós üzemmódban.
A sok szövegből a lényeg, hogy a kisesvénél jobb motor nincs is másfél millióig

Mondjuk a 25 ezer kilométeres limitet nem értem... mint szűrési feltételt, de ez legyen az én bajom
405 liter ment eddig bele, a leginkább masszívan 400Ft feletti üzemanyagárakkal, ez durván 170 000Ft. De ez csak a benzin, a motor fenntartásának még rengeteg más kiadása van, gondolom, ezt nem kell elmagyaráznom egy motorosnak.

Nyilván akkor fogok csak a futóműre költeni, ha már lesz pénz többet menni is vele.
Nem jon be az ezres motorkarakterisztikaja kiegek rajtad megint. Vegyed meg bele a gixer futomuvet. Vagy az r6ot, annak baszott jo feke van. Aztan majd szivd a fogad hogy hat igazabol kidobott penz volt az egesz

Amit te itt leirsz abbol kb az jon le hogy varosi, elovarosu hasznalatra neked kene egy gp futomu. De eroben igazabol eleg mert gyorsan nem kanyarodsz, gyorsan nem mesz...
Nem kell olyan sokat. Az mondjuk kb. stimmel, hogy bő 3 kiló a GSXR első futó, a hátsó mondjuk felújítva/rugócserélve is megáll 80 körül.
Viszont így lesz egy az igényeimnek majdnem tökéletesen megfelelő gépem. A hűtést úgy döntöttem hagyom, egy ideje 2/3-ig kitakart olajhűtővel járok, az tökéletesen ellátja a feladatát, így minden jó most. A dugók esetére meg szerelek majd egy kapcsolót a ventilátorra, amivel kézzel hamarabb be tudom majd kapcsolni, mint ahogy gyárilag tenné. Kb. 8000Ft-ból szerintem így a helyére kerül a hűtés is.

Végignéztem most HAHU-t is, az ÖSSZES 2007 vagy fiatalabb, legalább 400ccm-es, legfeljebb 25 000km-t futott motort legfeljebb 1,8M forintig (kb. 600 találat, de a háromnegyedét azonnal lehet görgetni tovább), és egy árva darabot nem találtam, ami jobban bejött volna, mint a mondjuk 1M-t érő SV-m +400 000 forintos GSXR futómű. Persze, 1,5 és 1,7M között találni már elfogadható alternatívákat, találtam pl. régi street triple 1,3M körül, de azon se sokkal jobb a gyári futómű tudtommal, és még nem is igazán jön be (no offense), vagy ami jó lehetne a CBR600 F4i, de ott nem éri meg kockáztatni, ugyanannyiért veszek zsákbamacskát, mint a fullos állapotú, ismert előéletű SV-m lenne a tuninggal együtt, és semmivel nem lenne jobb (nekem). 1,5M körül már voltak R6-ok, CBR600RR-ek, GSXR600-ok, ZX6R-ek, amik jó motorok, de ott meg az utassal motorozás opciója menne a levesbe, és ugye megint a lutri, és a kevésbé kényelmes üléspozció. Ami lehetne még, 1,5M körül, az FZ1, az tetszene is, de nem akarok ezres motort, pláne hogy nekem a motorkarakterisztikája sem igazán jön be. Volt még Ducati Monster, az jó motor, de nem az én világom.
Szóval kíváncsian várom, mi lehetne a jobb alternatíva a tuningnál, mert engem ez a kínálat nem igazán nyűgözött le.
3 kiló elég sok pénz... pláne annak fényében, hogy szerintem még ennyit összesen bele se tankolt a gépbe.

Mondjuk mindenki maga dönti el, hogy birtokolni szeret valamit vagy használni..
15os olaj mar sokaknak segitett, 2szimeringel is csak 10+munkadij. ezt kene eloszor szerintem
Anyagi ongyilkossag ennyit beleolni.
Kb 3-3,5 ben fog megallni a gixxer futo mindennel,km meghajtot lovesem sincs hogy oldod meg,a masik olajos a masik meg 3 kilo es er a gep jo esetben 7 kilot.
Ha hozzarakod azt a 6 ot olyan motort vehetsz amit nem kell mokolni.
Jó, de nem érted, miért ez a helyzet.
Tudtam, hogy hamar kevés lehet nekem a gyári gagyi futómű, szval számítottam rá, hogy ezeket a köröket végig fogom járni. Ugyanakkor szeretem az SV-t, kényelmes is a méreteimhez, szóval tökre felesleges lenne vennem egy másmilyen motort (nem is szeretnék), sokkal többe is kerülne, mint a futóművet lecserélni.
Persze, ha kőgazdag lennék, simán vennék helyette egy Aprilia RSV-t egyszemélyezni, egy 2014-es DL1000-et meg utassal túrázni, de sajnos ettől az anyagi jóléttől még nagyon messze vagyok.

A fékkel amúgy semmi de semmi bajom nincs, bár utassal érezni a határait, egyszeméllyel nekem simán jó sietős tempóban is. Az első telóm előfeszítése is ezért kötött ki egy időre maxra betekerve, mert anélkül vagy 3X sikerült már erős fékezésnél felkoppantanom.
Aztán persze visszatekertem 2 kilógó csíkra, mert szétszedte a kezem a túlzott előfeszítés miatti gyengébb rugózás.
A rugócserével is csak annyi a bajom, hogy nem hiszem, hogy magában megoldaná a gondjaim, viszont egy rakás lóvéba kerülne könnyen a semmiért. Akkor már inkább egyből a GSXR-esítés.
A 650-jó volt alapból,A súlyom alatt fékezve összesett nem koppant,a háta meg pumpált de csak relatívew nagy sebességgel.
Bőven jó egy rugócsere jó fékbetét,talán egy sűrűbb olaj.
Értelmét nem látom a jobb futóműnek azokkal a tempókkal egy romett futóműve is jó lenne.
Ha még húznád neki.
Ha nem teccik el kell adni és venni jobbat.
Az ezres SV futóműve nekem is bőven megfelelne a 650-esre, az teljesen jó. Majdnem GSXR szint, amit rátettek. Csak sajnos a 650-esen egy lényegesen gagyibb szett van.
Rámegy a K6-7 is.
Valami ilyesmi a terv: link
Itt végig le is írja, miből és hogyan csinálta: link
Mondjuk én nem vacakolnék a Hayabusa első kerékkel meg távtartókkal, illetve olyan felső cuccot tennék rá, amivel a jó helyen zár a kormányzár, nem középen. De a többi részt alapvetően így tervezem.
Mondjuk ez még a jövő zenéje, először hátsó rugóstagot fog GSXR-ről kapni, nekem túl progresszív a gyári megoldás, de szerintem azt is csak jövőre valamikor. Most mások az anyagi prioritások.
En is akartam az ezresbe, de felesleges. Az ezresen boven tobbet tud mint en. Kell vele vacakolni mert ha puha a hatulja akkor motorfeknel pumpal kanyarban. Az ezrese nekem tokeletes.
K4-5 passzol a kormanyzar, nyakcsapagy, tavolsagok.
Szinte bármelyik belemegy, csak a felső vacakra kell figyelni, ami összeköti a 3 csövet felül, de azt lehet külön is vadászni megfelelőt.
Ami nem jó, hogy rövidebb a gyárinál a GSXR teló, kicsit változik majd a geometria. Amúgy K6-K7 600-as futóművet tervezek rá, azok bő egy centivel hosszabbak a régieknél.

Ha meg így sem javul az általam elvárt szintre a futómű, még mindig felgyújthatom a gépet, és járhatok gyalog...
Inkabb az sa-t? Hidegen is fogjon nekem
Tegye bele a gixxer futomuvet, o motorja... K4 talan passzol bele keves átalakítással
Nem mentél te még régi Hornettal vagy CBF-el, azoké gyárilag még az SV-nél is puhábban, úgy hogy ne panaszkodj.
Haver a 2004-es SV-t úgy vette hogy lehet rajta állítani, elég jól be lehet lőni, hozzáállítottuk és tényleg jóval feszesebb első futóművet lehet belőle kihozni.
Dehogynem.
Fasza rokit járok szar úton.
De magyarázhatok.
Még mindig jobb, mint a gyári állíthatatlan foskupac, ami lassú tempóban puha, mintha pudingból lenne, nagyobb tempóban meg olyanokat üt, hogy besírok.

A GSXR teló kis tempónál kemény, ez tény, de nagy tempónál sem üt akkorát (megfelelő rugóval). Szóval mindkét esetben jó, mert tempónál nem sírok be az úthibákon, kis tempónál meg nagyobb stabilitásom marad.
Köszi!