Köszi mindenkinek!
Pár dolgot meg kell csinálni rajta, aztán utána. Ezeket (részben) kialkudtam az árból.
-lánccsere: lóg mint a vietnámi csüngőhasú malac azon testrésze
-fékbetétek is a vége fele járnak, elsőtárcsák jók, hátsó elmegy
-olajcsere alap
-első gumi gatya, hátsóban még van pár ezer
-itt is maszatol az egyik teló, csak most kivételesen nem a bal, hanem a jobb
-Az első sárvédőnek tegnap nekitolattak teherautóval és megrepedt a csőre. Biztosítómizéria helyett szerintem megragasztom, ha ez nem megy, műanyaghegesztő húz rá egy ívet.
Jó !
De nem csak a rugócserétől ,
Amikor levettük a tengelyről a tartót , akkor derűlt ki , hogy" bordás "-an van rögzítve , így a visszatételnél pár bordával fordítottunk , hogy a bowden is még feszesebb lett. Az állítócsavar szinte be van csavarva , így van hely az esetleges feszítésre
Halvány dugóm sincs milyen fordulaton de 6.-ban voltam 17/46-os az áttétel 180/70-es a gumiméret 46-os a csizmám 56-os a kabát a nadrágméretet jusztse mutatom és volt a hátizsákomban 2 2,5-es kóla.
És az olajhőfokot ha buddhista szerzetes liánnal csapkodnak akkorse tudom megmondani.
Tudsz esetleg konkrét típust ajánlani? Én csak ilyen mindenféle adaptereseket láttam, azok annyira nem jöttek be.
Pedig szuper lenne egy kombinált nyomás/hőfok mérő kütyü. Igazából a mérés/kijelzés nem is lenne gond, azt meg tudom oldani, csak maga a mérőgomba kéne nekem.
Én ezért takargatom az olajhűtőm, ugyanis ha nincs nagy meleg, akkor nekem is megáll 60 fokon az olaj (akár picivel alatta is), ami kevés, sokkal jobban működik a technika 80 fok körüli olajjal.
Természetesen a gyári ajánlott 10W40 olaj esetén.
Csak jó lenne valami kényelmes visszajelző, az infrás hőmérő és megálláskor méregetés sajnos azért nem ideális kényelem szempontjából.
Pár dolgot meg kell csinálni rajta, aztán utána. Ezeket (részben) kialkudtam az árból.
-lánccsere: lóg mint a vietnámi csüngőhasú malac azon testrésze
-fékbetétek is a vége fele járnak, elsőtárcsák jók, hátsó elmegy
-olajcsere alap
-első gumi gatya, hátsóban még van pár ezer
-itt is maszatol az egyik teló, csak most kivételesen nem a bal, hanem a jobb
-Az első sárvédőnek tegnap nekitolattak teherautóval és megrepedt a csőre. Biztosítómizéria helyett szerintem megragasztom, ha ez nem megy, műanyaghegesztő húz rá egy ívet.
De nem csak a rugócserétől ,
Amikor levettük a tengelyről a tartót , akkor derűlt ki , hogy" bordás "-an van rögzítve , így a visszatételnél pár bordával fordítottunk , hogy a bowden is még feszesebb lett. Az állítócsavar szinte be van csavarva , így van hely az esetleges feszítésre
Itt egyszer ránéztem az órára 179-et mutatott.
Halvány dugóm sincs milyen fordulaton de 6.-ban voltam 17/46-os az áttétel 180/70-es a gumiméret 46-os a csizmám 56-os a kabát a nadrágméretet jusztse mutatom és volt a hátizsákomban 2 2,5-es kóla.
És az olajhőfokot ha buddhista szerzetes liánnal csapkodnak akkorse tudom megmondani.
Pedig szuper lenne egy kombinált nyomás/hőfok mérő kütyü. Igazából a mérés/kijelzés nem is lenne gond, azt meg tudom oldani, csak maga a mérőgomba kéne nekem.
Természetesen a gyári ajánlott 10W40 olaj esetén.
Csak jó lenne valami kényelmes visszajelző, az infrás hőmérő és megálláskor méregetés sajnos azért nem ideális kényelem szempontjából.