Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.google.hu/maps/dir...!4m86!4m85!1m5!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!1m15!1m1!1s0x476f29f5715a4c8f:0x7667e6afd864d41f!2m2!1d16.5490865!2d46.8783506!3m4!1m2!1d12.1230654!2d46.5492336!3s0x4778369fe733c5ef:0x1f7e1df65d7bf7c7!3m4!1m2!1d11.7611139!2d46.4763709!3s0x47786a69fe9d343d:0xd07bfd5f79cc426!1m10!1m1!1s0x47829c2b419e7049:0x652b694f348b432a!2m2!1d11.3547582!2d46.4982953!3m4!1m2!1d11.1356602!2d46.4059988!3s0x47828f9845f6dd6d:0x3ff25fd90c1aa3c0!1m10!1m1!1s0x47825354abbcd58b:0xfc59b6a1af849cf4!2m2!1d10.5090969!2d46.2602731!3m4!1m2!1d10.5381835!2d46.5745863!3s0x47831ea9a9c23dd5:0xda82d6bce9bde95e!1m5!1m1!1s0x478331875e1c432d:0xcffc0072ab57fb6a!2m2!1d10.5002019!2d46.8888227!1m5!1m1!1s0x479d2d6740e8b565:0x6afa00d293705ae2!2m2!1d10.9519632!2d46.9527159!1m15!1m1!1s0x4782cb2c219de6af:0xf592188cd03a574d!2m2!1d11.09732!2d46.905296!3m4!1m2!1d11.1021266!2d46.8994115!3s0x4782cac32bc0787d:0x17ab50297f5b164c!3m4!1m2!1d11.9806259!2d47.2215558!3s0x4777c4132d954239:0x8647338af0225792!1m5!1m1!1s0x4777a90265c01f0d:0xd227028a8a1b6d6!2m2!1d12.4792615!2d47.2794472!1m5!1m1!1s0x4771366f6e414663:0x16c165596a26c1ad!2m2!1d13.6492617!2d47.5622342!3e0
Valami ilyesmi jó lenne. Persze lehet finomítani
Kempinglista az utvonal mellett.
http://hu.camping.info/?gclid=...
Igen.19.e szerda vadasa delutani indulassal monnyuk 7-8 korul alvas csutortok go olasz.
Vasarnap haza.
Maga a motor igencsak tetszik, gyönyörű és technikailag is elég jól össze van rakva, igényesen. Csak a motorkarakterisztikája nem tetszik, nem passzolna az én felhasználásomhoz. Szégyen vagy nem szégyen, ez van.
És mettől meddig lenne a dolog?
19-én délután/este le Vadasa-tóhoz, aztán 3 éjszaka odaát kempingben és 23-án haza?
Jó, bicajjal 50km oda +túra+50km vissza azért nem olyan kevés.

Nem tudom, talán az a gond, hogy túlzottan megszoktam a csendes bicajt, nekem valahogy nagyon idegen a motor a természetben.
A lényeg, hogy megvan a gyári dob! A többi már helyrepofozható nem túl drágán.
Amenyit motorozol te a sajat motoroddal en annyit motorozok idegen motorral egy szezonban. Csak hogy kinek mennyi tapasztalata van mas tipusokkal... Soha eletedben nem ultel rajta azt mondod nem tetszik. Ez szegyen.
50 kilométer az még nem távolság.

Én egyelőre egyedül nyomom.. eleinte ilyen 80-150 kilométeres köröket nyomtam, de most már inkább 300 körülieket. Jól elmegy velük egy komplett nap. Csak azon kell aggódnom, hogy sötétedésig hazarérjek, mert a fesszab problémából kifolyólag kicsit gyengébb a világítás mint ami normális lenne.

A tapasztalat hiánya miben akadályoz? Felvértezed magad a kellő elméleti tudásanyaggal, aztán kint terepen már mi meglepetés érhet?
Megvan hozzá a gyári dob, csak nem tudom mekkora meló átszerelni. (meg még nincs nálam)
Azt meg a tulaj sem tudta megmondani hogy melyik dobhoz van beállítva a gép. A legelső tulaj rakta fel rá.
Hat,passz.80 maxbol ki kene jonnom vagy alatta.
Vadasa kezdes 700 forint/ejjel.
7-8 euro /ejjel az max 30 a szallas.
Kaja meg mittomen.fogynom kene szal lehet atallok napfenyre.
Nem akarsz rá egy normál dobot venni majd? Mondjuk nekem az SV-n is füldugós a gyári dob is, ha messzire megyek, mondjuk én forgatom, de 4000 felett kb. 1-2 óra után már érzem a fejem, ha anélkül tolom.
Pláne, hogy a rend szorgalmas őrei sem nézik jó szemmel főleg külföldön az ilyen motoros holmikat.
Ja ezek megvannak. Sátor, matrac, hálózsák, és igen...kempingszék.
Alapvetően nem lenne butaság. De endúrós tapasztalataim abszolút nullák, társaságom sincs hozzá. A környékbeli (~50km-en belül) és nem nagyon távoli helyek nagyrészét meg már rég bejártam minden lehetséges útvonalon bicajjal.
Sátrat én is tudok szerezni.
A kemping milyen árban van?
Vagy inkább úgy kérdem hogy te mekkora költségvetéssel számolsz?
Meg lidliben hatezere onfelfujos matrac.5 centis.
A sator vicces.de 20 perc alatt mrgvolt,elsore.
Ossze tizenot de csak mert bennehagytam a ledlampat.
Igazából nincs az a fordulattartomány ahol kíméletes hangja lenne. Marha ciki amikor befordulok az utcámba.
Durván egy órája mentem egy 60 km-es kört de még zúg a fejem. Nem mondom hogy nem tetszik, de 2-3 ezer km-en keresztül...
Vegyél egy endurót inkább... elég költséghatékony.
Egy órányi intenzív motorozási élmény, kb ötöd-hatod áron van az utcán megszerezhető hasonló élményekhez képest. Az meg csak plusz adalék, hogy a lakhelyhez közel is sokkal több a potenciális érdekes útvonal lehetősége mint egy utcai motor esetén, arról nem is beszélve, hogy ésszel endurózva még büntetést se lehet összeszedni.
Satras buli kempingben,kaja otthoni,lidlis homeless,neha utdij szal minimalban nyomjuk,lrgatyasodtam mint allat.
Mondhatnam hogy irigy vok de nem,van vagy 8 kg generatorom.
Satrat nem kell hozni van ketszrmelyes lacinak.
Nekrmis de en horkolok.
Egy hengertaska egy halozsak oszt go.
Ha jól látom, kb. a teljes hangtompító hiányzik a dobodról.
Én csak 400-as motorral mentem sportkipufogóval, de 3000rpm felett percek alatt fejfájást tudott okozni...
Meg egy csomó dolgot kéne még elintéznem...
Meglátom hogyan állok majd akkor lével.
Mikorra szóljak legkésőbb?
Kéne egy csomagtartó, doboz kombó is.
Lehet gyári dobot is vissza kéve rakni addigra.
Ne tudd meg milyen hangos!
20.a nem borzongat cbr-el?
Vagy gs-el?
Igen, ez egy nagyon jó pont. Pontosan tudom, mire gondolsz. Tizennéhány év (és sokezer kilométer!) aktív hegyikerékpározás után eléggé jó reflexeim vannak, amik a kétkerekűek kezelését illetik laza talajon. Aki csak aszfalton tolja motorral, az a büdös életben nem szedi össze ennek a rutinnak a negyedét sem.

Bár terepképes motorom sajnos nincs, amúgy tervben van egy kis tudásfrissítés majd egy terepmotoros vezetéstechnikai képzés keretében.
Jé, még újabb jó ötlet!
Persze hogy megnyitja! Megrekedtem az előző évezredben, nem pattannak ki a jó ötletek.
Azert en feltennem a telora a pdf et ha lejatsza.