Igen, pont ez az hogy tiltásig lenne még bőven. Teszem hozzá 2 személlyel voltunk, igaz ketten vagyunk 130kg. Amúgy mozdony módjára megy a kis svhez képest. Olyan mintha 230nál elvágták volna. Mind egy amúgy mert ez a tempó olyan brutál ezen a csupasz gépen, hogy 170 felett kb fél percig bírom. Csak kiváncsi voltam, hogy mi a vége.
Az N-es tényleg nem nagyon megy többet illetve óra szerint olyan 245-250 körül míg az S 260 körül, nem tudom miért mert az áttétel nem indokolná hisz épp elég van még hátra tiltásig 6.-ban, viszont az lehet, hogy akinek jobban megy a videókon az nem 6.-ban hanem 5.-ben teszi ezt.
Akinek ezres N-es gépe van, mennyit megy végre? Tegnap úgy gondoltam, hogy eleget haverkodtunk már ahhoz hogy elhúzzam nyélen. 230 fölé viszont nem igen ment. S-esek látom dzsátubin, hogy olyan 260ig mennek. Mondjuk 170 felett már nagyon brutális a menetszél. Erre gondolok hogy egyszerűen az fogja meg a gépet. A 650esem is olyan volt ha 210 körül kinéztem a plexiből inkább még lassúlt.
Hát ez igaz. A platinum egy szar volt, a sinter meg ette a tárcsát mint állat.
Én az SA-t használom(utolsó alkalommal). Az SC baromi kemény, és csak melegen fog rendesen. Nemrégen tesztelte egy TL-es kolléga...
Sajna az nincs náluk.
Jelenlegi ferodonal csak jobb lehet a brembo is, plane a 40% kedvezmennyel. A racesabbat vagy a kevesbe racet probaltad ami nem valt be? Sc, sa. Nemtudom hogy van, csak a bardi keresobe kikerestem es 2felet hozott az sv-hez. Ha nem lenne kedvezmeny ebc-t vennek mert hatul az van es nagyon fog.
Halkan jegyzem meg, még a működési elvük is eltér az állítható és nem állítható telóknak, és már itt borul az egész érvelésed.
Én se állandóan tekergetném, csak ha olyan körülmények közé kerülök, ahova nem jó az általában használt beállításom. Úgy képzelem ezt, mint a hátsó telót. Általában utas súlyára van állítva az előfeszítés, amit ha csak rövidebb távon szaladgálok úgy is hagyok, de ha nagyobb útra megyek már beállítom a saját súlyomra, mert elég hamar kényelmetlen lesz a motor enélkül.
Utcán az állítható futómű pont ugyan úgy kompromisszumos, mint a nem állítható. Annyi a különbség, hogy az egyiknél relatív tág beleszólásod van, hol akarsz kompromisszumot kötni és hol nem annyira, míg a másiknál ott van a kompromisszum ahol azt a mérnökök a gyárban kitalálták. Attól pedig hogy valami állítható, még nem biztos hogy jó is lesz, pláne ha nem megfelelő hozzáértéssel még el is csavargatják mondjuk..
Szerintem kb ember nincs aki úgy indul neki motorozni. Hogy na akkor ma egy kis szlovákia, meg bükk.. inkább jó mint rossz utakon, máskor meg ha mondjuk a mátrába megy, ahol elég szar az út, akkor meg ahhoz állítja be indulás előtt a futóművet.
Max akkor tudom ezt elképzelni, ha menet közben kormányról lehet állítatni az elekromos futóművet.
Az hogy szükség esetén be lehet, nem azt jelenti, hogy mindig KELL. Értelmezd a mondatot.
Biztos sokkal jobb a teleszkóp, amit nem is lehet állítani...
Az a helyzet hogy a CBR jobb mint gondoltam. Féltem hogy túl kemény lesz, nem fog olyan jól leérni a lábam, nem tudok vele bemenni akármilyen útra, de nagyon kellemesen csalódtam.
Ennek még állítható a futóműve és puhán van. Szinte harapja a kanyarokat hepehupás aszfalton is. Alig magasabb mint a GS, még biztonságosan meg tudom tartani lábbal. Elvileg egyforma tömegű, vagy nehezebb is valamennyivel, mégis könnyebbnek érzem még a GS-nél is amikor tologatom. Így tényleg felesleges megtartani, bár nem fogok sz..é h...é megválni tőle.
Józan döntés. Két utcai motornak nem sok értelme van.
Mondjuk én meg azóta hogy működik az enduro, szinte nem is ültem a Divin... egy-kétszer megsétáltattam aztán annyi. Az XT-be meg belekerült szűk egy hónap alatt 2000 kilométer. Szóval egyelőre ez a párosítás se az igazi
20 as a ket par.