A GS-t is megtartod, vagy mi lesz vele? Mert ha eladod, akkor semmi akadálya nem lesz annak hogy a CBR-en legyen a bónusz, aztán jövőre még a biztosító fog neked fizetni
Ha megvan még a GS-e, akkor létezik olyan opció hogy párhuzamos üzemeltetés. Nem tudom, mennyi kedvezményt ad.. de valamit csak számít, különben nem lenne.
Igen, szoktam(azaz már leszoktam róla). A kedvezmény annyi rá.
Viszont nagyot csalódtam a minőségében 1-2 éve! Nemtudom, h máshol gyártják, vagy mi történt vele, de sorjás a betét, a fém, hidegen nagyon karistolós, leég a festék róluk. Fogni fog, de nagyon szar vakarni a fékdugattyúról a ráégett festéket. Rosszabb mint a fékpor...
EBC HH-t vegyél inkább, ha rám hallgatsz. Nem eszi annyira a tárcsát, és jobb a fékhatás is.
Épp most kötöm, de a netrisknél azt írja folyamatosan hogy kötelező biztosítás váltás. Elértem egy olyan pontra, ahol meg kellene adni a jelenlegi biztosítási adatokat.
Help!
Egyébként már csak holnaptól lehet kötni...
Rollback-elődik elméletben, gyakorlatban meg bukta a motor, és utána sok sikert a pénz behajtásán az eladón....
Ráadásul úgy tudom, külföldről hozott járműnél nem is kell eredetvizsga, csak a második itthoni tulajnak, ott borulhatnak a dolgok.
Neked mennyi?
Nem viheto at a Gs e bonusz igazolassal?
Viszont nagyot csalódtam a minőségében 1-2 éve! Nemtudom, h máshol gyártják, vagy mi történt vele, de sorjás a betét, a fém, hidegen nagyon karistolós, leég a festék róluk. Fogni fog, de nagyon szar vakarni a fékdugattyúról a ráégett festéket. Rosszabb mint a fékpor...
EBC HH-t vegyél inkább, ha rám hallgatsz. Nem eszi annyira a tárcsát, és jobb a fékhatás is.
Grat a géphez
Most vasarolta?
Help!
Egyébként már csak holnaptól lehet kötni...
Ráadásul úgy tudom, külföldről hozott járműnél nem is kell eredetvizsga, csak a második itthoni tulajnak, ott borulhatnak a dolgok.