Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Ezt hol olvastátok hogy változtattak a futóművön? Eddig erről nem hallottam, pedig fordítottam már egy-két SV-s cikket."

Ezzel én is hasonlóképpen vagyok, rengeteg cikket elolvastam, szerintem semmi változás a futóműben.
Én sokat variáltam hogy milyen kiput vegyek rá. Én is gondolkoztam a Martinon, de végül a Bódist választottam és nem bántam meg. 5 év gari plussz ha feldobják akkor padon lemérik a gépet.
Az én gépem (sv 650) 80Le-re és 72Nm-re gyarapodott! Most a mérés eredménye a falomon lóg bekeretezve!
Ezt hol olvastátok hogy változtattak a futóművön? Eddig erről nem hallottam, pedig fordítottam már egy-két SV-s cikket.
Nézd meg az adatlapon a videok között fennt van nekem egy rövid a hangjáról!
Azért a 2 Raptor szépen szól!
Szerintem a lengescsillapito beallitasokat ( vagy valami ilyesmi ) kene megnezni.
Az en kicsikemen a gyari van fent, kicsit megbuheralva.
Olyan a hangja mint a mennydorges

Amugy az eredeti allapot is megfelelo sz"tem.
K4-től jelentősen jobb, stabilabb lett a futómű az első modellhez képest és elvileg K5-től másik rugót is kapott (legalábbis Borsay Szabi szerint). Az tény, hogy tettem egy próbát a Wilbers-el és irgalmatlanul szar lett tőle, most cseréltem vissza. Nekem gondom igazából a hátával van: amióta felkerült egy tapadósabb gumma, féktávon elpattog és kigyorsításkor beleng az egész motor. Nem tudom, hogy mit kellene vele csinálni. Ötlet?
Viszont,ha olcsót és jót akarsz akkor martin!
www.martindob.hu
Semmit! Én is azt hittem csöndes lesz a 650-es és mégse! Olyan állat hangja van! Azt a pénzt amit ráköltenék egy dobra azt inkább elmotorozom! Több mint 10 tank benya! Bár ha jól állok akkor lehet, hogy rakatok rá vmit! De eddig így megfelel! A kocsik így is nyílnak mint a vöröstenger,ha bemegyek a sorok közé! Imádom! Nem gondoltam volna, hogy a 650-es ekkora ugrás lesz egy GS 500 után! Pedig most már biztosan állíthatom, hogy ÉG és FÖLD!
"Az ezresnek sokkal jobb a futóműve (különösen K5-től)"

Sziasztok!

Nekem K4-es ezresem van, de futómű terén nem tudok újdonságot K5,K6-nál. Valamiről lemaradtam?
Tudom a blokknál számos apróbb műszaki beavatkozás történt, melyek azonban jelentős, érezhető változást nem jelentenek.
A fekete váz és felni azonban nekem is jobban bejön.

Üdv.
Na úgy néz ki hamarabb meglesz a gép mint hittem (SV 1000). Gyárikipuffos lesz, szerintetek milyet rakjak rá?
Nekem lényeges hogy NAGYot szoljon.
A fényezés javítása ezeknél a szineknél szinte 100% sohasem sikerül mert a gyári színkódot nem mondják meg(amit elárul ennél a színnél az yc2 az nem a színkód hanem színössze állítás kék alapon- ezüst felírat).Ezek a színek 3 rétegből állnak ezt egy fényező tudja még ha "vidéki" is ebből adódóan a belejavításnál színköd fog kiütni nagyon nehéz és csak vérprofi tudja jol megcsinálni.Jobban jársz ha egy nagyon hasonló színnel telibe fújatod ,főleg a hátulján fog kiütni a javítás a friss telifényes elem és a gyári között.A színtelen lakkok is elviszik a bázis tényleges színét,igaz ez ezüst és fehér színeknél vehető jol észre.Nekem is ez a színű paripa van de nem találtam meg a tökéletes színt.Évjáraton belül is van két ilyen szín közötti eltérés.Sok sikert, ha megtalálod a tökéletes kódot várom az infót.
sv 650 kéne nekem kipufogo ha tudnátok segiteni akkor megköszöném
hehe..
Az ezresnek sokkal jobb a futóműve (különösen K5-től), viszont a motor is sokkal agresszívabb, élvezetesebb. Ha fékpadon jól be van lőve az injektortérkép, kimondottan kellemes a vezethetősége. A 650-hez képest + néhány ezer mg adrenalin garantált!
Sziasztok! Biztos volt már erről szó, de ne haragudjatok, nincs kedvem visszaolvasni. Szóval volna egy kérdésem: Miért emlegetik az SV 650-et és az SV 1000-et két teljesen más gépnek? Miért hallom azt, hogy nem szabad az SV 1000-re úgy gondolni, mint a "kistesó nagyobb kiadásban"? Nekem nagyon bejön a kisebb SV, de a szezon végén cserélem a jelenlegi gépet, és inkább 1000est szeretnék(természetesen csakis idom nélkülit). Tehát mi a különbség? Annyi, hogy nagyobb lóerő - nyomaték? Előre is köszönöm a válaszokat, és ha esetleg nagy ökörséget kérdeztem, nézzétek el nekem.
Mindegy melyik gixerre gondoltál, hacsak nem tévesztettél és GS500-ast akartál irni
jah, és persze k1-k3 600as gixerre gondoltam.
Az első kérdésem nyilvánvaló volt, a hangsúly inkább a másodikon volna, de ha ilyen mulatságos lett a kérdés, akkor gondolom egyértelmű a válasz..
Ezt komolyan kérdezed?
Innen volt már vki a ringen régi sv-vel? télleg verheti a gixereket?
Megvan! De nincs nálam a fotómasinéria! De holnap talán felrakom őket! ÁWE!
Megvan az ujj vas? akkor légyszi KÉPET RAKJ FEL!
Fr ha rám gondoltál én még mindig probálkozom a láncszettel amit NEM ADTÁL EL NEKEM!hátha van valakinek olcsobban.Én csak nállad szervezném a gurulást és csak veled /joda mester!/!