Én sokat variáltam hogy milyen kiput vegyek rá. Én is gondolkoztam a Martinon, de végül a Bódist választottam és nem bántam meg. 5 év gari plussz ha feldobják akkor padon lemérik a gépet.
Az én gépem (sv 650) 80Le-re és 72Nm-re gyarapodott! Most a mérés eredménye a falomon lóg bekeretezve!
K4-től jelentősen jobb, stabilabb lett a futómű az első modellhez képest és elvileg K5-től másik rugót is kapott (legalábbis Borsay Szabi szerint). Az tény, hogy tettem egy próbát a Wilbers-el és irgalmatlanul szar lett tőle, most cseréltem vissza. Nekem gondom igazából a hátával van: amióta felkerült egy tapadósabb gumma, féktávon elpattog és kigyorsításkor beleng az egész motor. Nem tudom, hogy mit kellene vele csinálni. Ötlet?
Semmit! Én is azt hittem csöndes lesz a 650-es és mégse! Olyan állat hangja van! Azt a pénzt amit ráköltenék egy dobra azt inkább elmotorozom! Több mint 10 tank benya! Bár ha jól állok akkor lehet, hogy rakatok rá vmit! De eddig így megfelel! A kocsik így is nyílnak mint a vöröstenger,ha bemegyek a sorok közé! Imádom! Nem gondoltam volna, hogy a 650-es ekkora ugrás lesz egy GS 500 után! Pedig most már biztosan állíthatom, hogy ÉG és FÖLD!
"Az ezresnek sokkal jobb a futóműve (különösen K5-től)"
Sziasztok!
Nekem K4-es ezresem van, de futómű terén nem tudok újdonságot K5,K6-nál. Valamiről lemaradtam?
Tudom a blokknál számos apróbb műszaki beavatkozás történt, melyek azonban jelentős, érezhető változást nem jelentenek.
A fekete váz és felni azonban nekem is jobban bejön.
A fényezés javítása ezeknél a szineknél szinte 100% sohasem sikerül mert a gyári színkódot nem mondják meg(amit elárul ennél a színnél az yc2 az nem a színkód hanem színössze állítás kék alapon- ezüst felírat).Ezek a színek 3 rétegből állnak ezt egy fényező tudja még ha "vidéki" is ebből adódóan a belejavításnál színköd fog kiütni nagyon nehéz és csak vérprofi tudja jol megcsinálni.Jobban jársz ha egy nagyon hasonló színnel telibe fújatod ,főleg a hátulján fog kiütni a javítás a friss telifényes elem és a gyári között.A színtelen lakkok is elviszik a bázis tényleges színét,igaz ez ezüst és fehér színeknél vehető jol észre.Nekem is ez a színű paripa van de nem találtam meg a tökéletes színt.Évjáraton belül is van két ilyen szín közötti eltérés.Sok sikert, ha megtalálod a tökéletes kódot várom az infót.
Az ezresnek sokkal jobb a futóműve (különösen K5-től), viszont a motor is sokkal agresszívabb, élvezetesebb. Ha fékpadon jól be van lőve az injektortérkép, kimondottan kellemes a vezethetősége. A 650-hez képest + néhány ezer mg adrenalin garantált!
Sziasztok! Biztos volt már erről szó, de ne haragudjatok, nincs kedvem visszaolvasni. Szóval volna egy kérdésem: Miért emlegetik az SV 650-et és az SV 1000-et két teljesen más gépnek? Miért hallom azt, hogy nem szabad az SV 1000-re úgy gondolni, mint a "kistesó nagyobb kiadásban"? Nekem nagyon bejön a kisebb SV, de a szezon végén cserélem a jelenlegi gépet, és inkább 1000est szeretnék(természetesen csakis idom nélkülit). Tehát mi a különbség? Annyi, hogy nagyobb lóerő - nyomaték? Előre is köszönöm a válaszokat, és ha esetleg nagy ökörséget kérdeztem, nézzétek el nekem.
Fr ha rám gondoltál én még mindig probálkozom a láncszettel amit NEM ADTÁL EL NEKEM!hátha van valakinek olcsobban.Én csak nállad szervezném a gurulást és csak veled /joda mester!/!
Ezzel én is hasonlóképpen vagyok, rengeteg cikket elolvastam, szerintem semmi változás a futóműben.