Figyelnek javarészt :) De azért sohasem árt résen lenni. Szerintem ne parázz, amit kell cserélj, aztán GO! Végre kezdődik a szezon. Ja és jut eszembe, az svmedián van gumi-teszt is. Talán segít...
Juteszembe. A kotelezo szervizkor figyelnek ezekre a dolgokra?
Jobb lesz megnezni azt a szervizkonyvet, mit is irkaltak be a szakemberek.
Lehet hogy feleslegesen panikolok es minden rendben van...
Szerintem annyi az egesz hogy Szeptember ota nem lattam a sajatomat, a magazinokat meg olvasgatom.
A hetvegen viszont megnezem mert mar komoly elvonasi tuneteim vannak, talan megyek is egy kort vele. Szerintem meggyozo lesz es a gixert el is felejtem egy idore. Ha meg nem akkor ugy is mindegy.
Olajat elég évente cserélni, most még felesleges szerintem, pláne ennyi km-rel.
Gumma: nekem is volt hátul javított gumim, elment még 3500 km-t defekt után (ekkorra kopott le róla a profil ;) ) Egy lyuk (hátsó!) még a javítható kategória! Viszont ha az első gumi lesz defektes, akkor az tényleg azonnal kuka. www.kekhold.hu Itt elég jó áron vannak a gumik...
Hűtőfolyadék: 2 évente kell cserélni, ugyanúgy mint a fékfolyadékot. :)
Majd meg korulnezek hatha talalok egy megfelelot. Ha jol ertem mar nem sv-d van?
Azert kerdezem mert most hogy kijott az uj GSXR 1000 kicsit el vagyok bizonytalanodva...
Hetvegen megnezem ugyis az emelon pihen. Jo lenne ha nem kene nagyot beruhazni. Erdekes ez a javitott gumi kerdes. Ahany ember annyi fele velemeny.
Mindenesetre a "bubos" plexi is megerkezik lassan.
Lattam par helyen ules pupot de eleg butan nezett ki. Nekem tul szogletesnek tunt. Nincs valakinek tippje hol lehet nem szogletes ulespupot beszerezni?
Nem egy bonyolult szín. A fejidom pont élen van sérűlve, egy ügyes fényező tudja javítani. A jobboldali farokidomot telibe kell fújni, csakúgy mint a kapaszkodót. Vidéken max 40-50ből kijön.
Az nem nagy gáz, ha egy kicsit nyúlik a lánc. DE! Igazából úgy tudod ellenőrizni, hogy a mocit emelőre teszed, és a hátsó kereket lassan hajtva figyeled, hogy a lánc feszessége mindenhol egyforma-e. Ha igen, akkor csak be kell állítani a kívánt feszességet, de ha nem, akkor kuka. A gumival meg szerintem nincs semmi gond. Még akkor sem ha javított.
Csak utcai hasznalat jatszik, bar mostanaban szemezgetek a palyazassal is. Mondjuk ez csak gondolati szinten van jelen. A Road Attack kb mennyit kostal?
Sok balesetmentest!
Jobb lesz megnezni azt a szervizkonyvet, mit is irkaltak be a szakemberek.
Lehet hogy feleslegesen panikolok es minden rendben van...
A hetvegen viszont megnezem mert mar komoly elvonasi tuneteim vannak, talan megyek is egy kort vele. Szerintem meggyozo lesz es a gixert el is felejtem egy idore. Ha meg nem akkor ugy is mindegy.
Gumma: nekem is volt hátul javított gumim, elment még 3500 km-t defekt után (ekkorra kopott le róla a profil ;) ) Egy lyuk (hátsó!) még a javítható kategória! Viszont ha az első gumi lesz defektes, akkor az tényleg azonnal kuka. www.kekhold.hu Itt elég jó áron vannak a gumik...
Hűtőfolyadék: 2 évente kell cserélni, ugyanúgy mint a fékfolyadékot. :)
Azert kerdezem mert most hogy kijott az uj GSXR 1000 kicsit el vagyok bizonytalanodva...
Mindenesetre a "bubos" plexi is megerkezik lassan.
Lattam par helyen ules pupot de eleg butan nezett ki. Nekem tul szogletesnek tunt. Nincs valakinek tippje hol lehet nem szogletes ulespupot beszerezni?
Az nem nagy gáz, ha egy kicsit nyúlik a lánc. DE! Igazából úgy tudod ellenőrizni, hogy a mocit emelőre teszed, és a hátsó kereket lassan hajtva figyeled, hogy a lánc feszessége mindenhol egyforma-e. Ha igen, akkor csak be kell állítani a kívánt feszességet, de ha nem, akkor kuka. A gumival meg szerintem nincs semmi gond. Még akkor sem ha javított.