Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

igen, az asszony nalam is azzal jon folyton, hogy mennyire szep az SV (vegul O beszelt ra a fejidomosra, nem bantam meg ) de amikor eloszor elmentunk ketten gurulni, hat alig varta, hogy leszalljon. Azt gondoltam majd megszokja, de most mar ott tart, hogy nem nagyon van kedve felulni mogem, mert kenyelmetlen neki... meg a vegen letur rola Bar a jogsit meg csak most csinalja, es amig nincs meg, nem akar raulni...
Az 1000-es vs 650-es SV-rol mi a velenyetek?

frpeter,
te csinalod meg az svclub.hu-t? Hany fele fajta also idomot tudnal szerezni es milyen arban? Egyet lattam a honlapon, de az mintha nem ugyanolyan lenne, mint agyari.. vagy tevedek?

Koszi, udv.,
Zoli
Sziasztok!

Calvatti kétrészes púpos CE protektoros bőroverallok fekete, piros, kék színben minden méretben 69.900Ft-ért. Érd: itt, vagy 30/6860076. (Fényképet tudok küldeni)
Hello, igen. Légyszi írj egy mailt a weblapomon :) Remélem hamarosan lesz belőle.
Hali frpeter!
Remélem jól emlékszem, és te ajánlottál motul olajat jó áron!5100 15w50-es kellene! !Előre kösz a választ!
Ha SV-kkel szeretnétek együtt gurulni, van erre lehetőség...
SVmedia fórum
Hali sharpei!
Én már próbálta vfr-t 2006-os volt!Nekem is nagyon tetszett, és az újságírók is ódákat zengtek rólla.Ezért arra gondoltam jó lenne következő motornak,/650 sv volt/!No honda tesztkaraván ,feliratkoztam, majd nyíregyen ki is tudtam próbálni! A városban a motorral korán sem lehet úgy motorozni mint a kis sv vel!A vvti miat 6000 valahányszázig csak 75-80le ad le és ezt jóval 2mázsa feletti súlyra kell leosztani! Mikor kiértünk a városból és a fordulat a kritikus szelepváltási fordulaton túlért megindult mint az állat!Különben egy jól összerakott gép,de szerintem túl van misztifikálva,és nagyon drága még használtan is!Úgy hogy én biztos nem veszek vfr-t.Igaz az sv 1000 sem jó nekem,de csak azért mert a kis feleségemnek,kényelmetlen lenne hátul!Mivel azonban én letettem a voksom a v2 mellet,kipróbáltam egy aprilia falcot,na nekem az jött be! Kényelmes,nagyon jó a futómű,/jobb mint at sv nek/és a motor sem akármi!Hozzáteszem a 650-es sv is nagy jó motor én is imádtam,csak két személlyel túrázgatni nem igazán kényelmes!
Hi!

Gratula a vashoz, jó választás volt! Ami az SVClubot illeti, mostanában elég halottnak tűnik az egész, amúgy szerintem is durva lehet egy ilyen V2 összejövetel.
Ja, és vigyázz magadra! Én is mostanában egyre több idegbeteggel találkozok. De a rutin az egy érdekes dolog. Szerintem miután már ismered annyira a motorodat, hogy nem tud komolyabb meglepetést okozni, onnantól már csak azon múlik hogy mennyire tudod figyelemmel kísérni a körülötted közlekedőket. Szóval szerintem a kilométereknek nincs túl sok köze ehhez, maximum annyi hogy több szituációba futhatsz bele. Részemről jövőre szeretnék kijutni pályára, többektől hallottam hogy ott jön rá igazán az ember, hogy mennyire (nem) tud motorozni.
No, legyetek jók! Byez!
Sziasztok,

köszi, akkor megnyugodtam

Ti szoktatok járni SVClub-os túrákra? Szívesen részt vennék egy ilyenen, kíváncsi vagyok milyen lehet, amikor egy rakás SV megindul

Hozzáteszem fél órával ezelőtt kijött elém egy autós balról, én meg nem láttam a sötétben, mert persze világítás nem sok volt rajta... Hát azt hiszem nem csupán rajtam múlt, hogy nem ütköztünk, a rutintalanságom (mindössze 6.500 KM van a seggem alatt, és sztem a rutinos rókák több 10k KM után számítanak annak) ellenére sikerült kikerülnöm... de egy igazi gyökér volt... annyira, hogy Bill Gates meghajtót nevezne el róla, ha ismerné...

Van egyébként valakinek tapasztalata 650 vs 1000 SV-ről? A LE-n és súlyon kívül másban is különbözik?

Mondjuk anyagiak miatt nem mostanában cserélem le a mostanit (imádom ) meg aztán szeretnék egy jó 20ezret beletekerni még ha lehet, hogy valamennyi tapasztalatom legyen ha majd egyszer nagyobbra csücsülök.
Jut eszembe, ült már valaki Honda VFR800-on? Az is nagyon tetszik, bár közel nem olyan szép a hangja, mint az SV-nek. Mi a véleményetek róla - azon kívül, hogy a Honda drágább a Suzukinál?

Köszi, üdv.,
Zoli
Sziasztok SV-sek!Kéne egy kis segítség!Bárkinek bármilyen kipufogórendszere van 99-02-es SV-re azt nagyon szíveszen megnézném mert nagyon kéne egy!Ismétlem Bármilyen:Akrapovic, Arrow stb...
Nagyon fontos! Elölre is köszönöm!
Csak rendszer!
Szevasz!

Nálam is 104 foknál kapcsol be. Nyomás alatt van a rendszer, szal 100 foknál még nem forr.
Gratulálok a géphez!

104 foknál kapcsol be... ha jól emlékszem.

üdv, pusi
Sziasztok,

örömmel mondhatom, hogy megvettem (még májusban , csak azóta nem volt netem) az SV-met, és köszi mindenkinek a sok jótanácsot, amivel segítették a döntésemet. Nem bántam meg, fantasztikusan jó motor, Leo Vince dobbal meg még a hangja is vaddisznó, bár végsebességre nem lehet összehasonlítani a gixerrel, de sztem nem is szabad.
Ami nekem nagyon tetszik benne az a nyomaték, hiszen ezen a gépen valóban érzem, hogy egy valódi motorra ültem.
Remélem egyszer egy 1000-es SV-m lesz majd, elvégre a két kémény az két kémény

De ha már itt tartunk, gyorsan egy kérdés: miért van az, hogy az SV-n 100 foknál még nem kapcsol be a ventillátor? Az előző tulaj azt mondta nála egyszer kapcsolt be, tehát müxik:)

Köszi a választ, üdv.,
Zoli
Azt hiszem régebben postoltam errefelé, gondoltam adok egy kis update-et (SV650-gsx-r600 között vivódtam, gixer lett)...

Szóval mostanában ért oda a haver, hogy 2 baleset (egy opel corsát oldalról szabálytalanul/pályán fellökték) után már rakosgatja fel a pályaidomot az SV-re. Egy szavam sem lehet, szerintem ha valaki nem tudja, hogy SV, vagy Gixer és még nem volt 600-as motorja, és nincs feltétlenül feneketlen pénztárcája, akkor az SV +50-80 K HUF-ért full idommal szerintem jó választás. Neki SV-je van, fejidom, de talán a naked-re is rá tudják varázsolni.

Nem utolsó szempont, hogy olcsóbb rá minden, és ha nem mész ki a sztrádára, akkor igazából nem fogod érezni, hogy az SV bármiben lemaradna a GSX-R-től, bár erre nem teszem le a nagy esküt, mivel garázsproblémák miatt nem mászkálunk együtt sehova. Mindenesetre ő már rutinosabb, látszik a plusz egy év gyakorlat.
Sziasztok!
ArlenNess és Berik új bőroverállok 119.000Ft-tól több színben és méretben egyrészes és inkább kétrészesek. Érdeklődni itt vagy akár telfonon 30/6860076.
Sziasztok!

Egy elméleti kérdés: szerintetek mennyit vesz vissza a végsebességből egy 90 kg-os utas? (SV650)

Köszi és üdv!
Akkor megnyugodtam!
Nem akarak elkeseríteni, de 1,1 az nagyon nem ár alatt volt, ha megnézed mennyiért mennek most...
1,2-ért 2004-es 1000S-t kapsz.
Köszi a tanácsokat...ha lesz időm akkor próbálkozom.

üdv Bogie
Jut eszembe! Megmaradt a k&n légszűrő! 18ezer-ért vettem! 10 ezerért eladom!Valamint a hátsó gyári sárvédő a két indexel 12 ezer az ára!
Köszi a gyors választ.Tisztes haszonnal dolgoznak.
2005.12 ért 1.1milla!
Szia Harpi!

Mennyivel ár alatt veszik át a motort?
Még egy két dolog! Igaz neken650-es volt /tegnapig/,de azért elmondom.Én a fenekem teljesen hátratoltam az űlésen,és az elsó telók ne legyenek csutkára betekerve, talán így könnyebb!Sok sikert !Ja és gyakorolni szerintem valahol forgalom nélküli helyen,közönség nélkül érdemes!Én legalább is így csináltam!
Hali boqie!
Én a következő képen csinálom az egykerót: Egyes 4ezres fordulat, egy két pillanatra a gázt vissza aztán egy csutka gáz!Aztán amikor feljött, kuplung nélkűl /ez fontos/ lehet bele pakolni a fokozatokat!Én sem vagyok egy egykeró bajnok,de nekem ez tökéletesen működik !Csak vigyázz nehogy szaltó legyen belőle!
A két nagy ágyú