FI Tunert szeretnék majd az 1000-esembe, hogy a Sportdobokhoz legyen hangolva a gép padon. Annyi lenne a kérdésem, hogy mekkora különbség lenne a sima légszűrő és egy K&N szűrő között?
K&N szűrőt használtam már, és tisztítottam 2-3e km-enként, így nem volt vele gondom.
Az elsőgenes kis SV-ben nincs olajhűtő. De hideg olajjal se volt sosem ilyen gondom, se meleggel.
A robogóm akkor járt egyenetlenül, amikor kezdett kilenni benne a gyertya, mert én úgy voltam, minek azt cserélni 8000-nél.
Monnyuk mol kicsi spray-t nem tom hol lehetne kapni.
Plussz a kaja a tanktaskaba.
Kar hogy esik igy sehova se megyek.
Hány bárra kel fújni elöl,hátul?
Hány BAR a helyes guminyomás SV650-nen elöl,hátul?
FI Tunert szeretnék majd az 1000-esembe, hogy a Sportdobokhoz legyen hangolva a gép padon. Annyi lenne a kérdésem, hogy mekkora különbség lenne a sima légszűrő és egy K&N szűrő között?
K&N szűrőt használtam már, és tisztítottam 2-3e km-enként, így nem volt vele gondom.
A robogóm akkor járt egyenetlenül, amikor kezdett kilenni benne a gyertya, mert én úgy voltam, minek azt cserélni 8000-nél.