Mi juniusban voltunk, mindenhol alltak tablakkal hogy apartman kiado, kb 20at neztunk meg es kivalasztottuk a tengerre nezo felujitottat olcsobban mint a csotanyjarta alagsori apartman
Ha feszesebb teleszkópra vágysz a kis SV-n egyszerűen tegyél bele progresszív rugót meg egy picivel vastagabb olajat!Nekem bevált...szerintem sokkal jobb az úttartása és nehezebben üt fel!Mondjuk ezeken az utakon bizony a komfort rovására megy....de nem vészes!
De ismétlem:Nekem tetszik Így!
Bakker....
Le vagyok maradva 20 évvel
Még a régi szép időkben örültem ha mehettem a motorozni,nemhogy ilyen beállításokkal foglalkozzak...
Innen is látszik mennyi minden változott...
Jó lesz már újra motorozni
Csak ez a rohadt jogsi ne menne ilyen lassan,elmennék veletek egy kisebb kanyarra.
Hát a túl feszes futómű nyilván nem lesz kényelmes, lazábbra kell állítani.
Termésetesen azok sem csodák, de épp az a lényeg, lényegesen jobbak. Nekem ez elég.
Épp ez a jó a szelepes telókban, hogy ha nagy disznóságra hajtassz gyorsan, akkor kinyit és hagyja gyorsan összeülni a telót, persze, így is megérzed, de korántsem annyira, mint az olcsó cuccokkal.
Ezzel egyetértek, azok a BMW-k kitűnőek erre, de az áruk sem annyi, mint az SV-nek.
Hát éppen itt van a kutya elásva, a csillapításban. Egy állítható futóműben le tudom csavarni a nyomócsillapítást, és megmarad a húzó. Az SV-be max hígabb olajat önthetek, de akkor meg fújhatom a húzócsillapításom is. Ez a gázos az SV-ben, nekem a gyári rugó túl puha, ráadásul az odaút csillapítás is úgy működik, hogy fékezésnél búvárkodik, úthibán meg üt, pont fordítva, mint ahogy egy jobbféle teló működik.
Mindegyikkel megérezted ott is ha mondjuk ráfékeztél és egy buckára rámentél.Képes volt azt is megdobni ha nagyobb volt a bucka vagy kátyú.
Természetesen jobbak voltak mint az SV első futóműve.
És mégis meg tudta azokat is viccelni ha olyan úthibára mentél rá.
Ez olyan mint amikor a GT650R-el mentem feszesebb volt a futómű mint az SV-n de, kisebb úthibákon azt hittem elhagyom a tökömet, volt hogy felugrottam a tankra akkorát ütött ott ahol az SV-el kényelmesen átmész.
A rossz utakhoz vagy enduró, esetleg túra-enduró, de leginkább BMW való (teleparaleveleres).
Egyébként hiába van egy csomó motor alatt finom vagy finomabb futómű mint mondjuk az SV alatt, utcai gépek azok is, és nem a balkáni utakra vannak optimalizálva. Szóval ugyan úgy zavarban lesznek a rossz úton, ha nem jobban. Furán hangzik, de egy egyszerűbb, akár rossznak titulált buta, kissé alulcsillapított futómű sokszor jobb a hazai körülmények között mint egy finoman szabályozható komolyabb sportosabb motor futóműve.
Előbb fog elrepedni a váz a gyári futóművel. Olyan remekül továbbítja, mikor belerongyolsz egy amúgy nem is vészes méretű úthibába.
Megunni? Ugyan! A nitrónak nem sok hasznát venném, de egy jó futóműnek igencsak. Jobb futóműhöz fékhez és gumihoz nem kell erősebb motor, nem megdögleni szeretnék, csak élvezetesen, kényelmesen és biztonságosan motorozni.
AZ FZS1000 és a VTR1000 sem vette azért könnyebben a rossz utakat? Jól beállítva kellett volna nekik...
No igen, a Supermotók egy külön állatfajta, azok mindenhol elmennek. De inkább az SV-mnél maradnék.
Jaja. Pimpeld fel egy rahedli plusz pénzért és mire olyan lesz mint akartad meg is unod. Rosszabb esetben elkezded osztani, kerekezgetni kicsit és mindezt meghálálja majd azzal, hogy nyaknál elroppan a váz
Miskolcon van egy 650 amin frankó nitro szett figyel Annak is annyi értelme van, mint sportmotor futómívét alárakni. Jó futóhoz, jó fék, jó fékhez jó gumi, jó gumihoz meg bika motor kell
Hidd el nekem ezekre a fos magyar utakra tehetsz te bele bármit, akkor is érezni fogod, max lassabban mész ilyen helyeken, vagy vegyél SM-et azzal nem lesznek gondjaid.
Eddig az úthibákat egyedül a Supermoto gépeimen nem éreztem meg, de ez nem azt jeleni hogy nem lehetett a többi géppel rosszabb utakon motorozni csak nem olyan tempóval.
Tudom, sima úton. De ha vészfékezni kell, és ráfutsz egy buckára/gödörre, az nagyon megbünteti a fos telót, és téged is.
F.Levi
Az lenne magasan a legjobb amúgy, az SV1000S-é. Csak mocsok ritka sajnos. Pedig amúgy anyagilag messze a legolcsóbb, azzal a típusazonos kinézet is megmaradna, és bőven elég lenne nekem a tudása (legalábbis a K3-K4-é, a frisebbekről azt olvastam, butították picit a telót, de nem néztem még jobban utána). Ha valami csoda folytán tudok szerezni egy szép állapotút, akkor ilyen lesz az upgrade, de ebben nem reménykedek sajnos. A GSXR mellett szól, hogy abból fiatalabbakat is találni, nem tudom, mennyire hajlamosak elöregedni a telók, kell-e esetleg ezzel számolnom.
Első és hátsó fék együttes használatával igencsak könnyedén meg lehet állni a kis SV-vel.
Normál körülmények között meg szinte féket sem használok mert a motorfék minden megold.
Első futómű kb azonos egy CBF600N futóművével.
Lehet ezt a gépet dönteni vele rendesen még rosszabb minőségű
úton is.
Az úttartásával sincs semmi probléma, legalábbis ezt tapasztalom vele, igaz egy szélesebb kormánnyal még könnyebb lesz az élet.
Van rá megoldás. A gyári telót is át lehet építeni, de lehet venni kompletten GSXR teleszkópokat, kis barkácsolással és körültekintéssel rámegy. link
Majd még megálmodom, most láncolajozót építek hozzá, utána jön az olajhűtés projekt, és csak ha majd "gazdag leszek" a teleszkóp-projekt.
Majd júniusban, csak akkor gondolom előre kell foglalni szállást.
Gondolom a GSXR első telónál jóval kevesebbe.
De ismétlem:Nekem tetszik Így!
Tényleg nem ezekre az utakra vannak kitalálva az utca motorok futóművei.
Le vagyok maradva 20 évvel
Még a régi szép időkben örültem ha mehettem a motorozni,nemhogy ilyen beállításokkal foglalkozzak...
Innen is látszik mennyi minden változott...
Jó lesz már újra motorozni
Csak ez a rohadt jogsi ne menne ilyen lassan,elmennék veletek egy kisebb kanyarra.
Termésetesen azok sem csodák, de épp az a lényeg, lényegesen jobbak. Nekem ez elég.
Épp ez a jó a szelepes telókban, hogy ha nagy disznóságra hajtassz gyorsan, akkor kinyit és hagyja gyorsan összeülni a telót, persze, így is megérzed, de korántsem annyira, mint az olcsó cuccokkal.
Hát éppen itt van a kutya elásva, a csillapításban. Egy állítható futóműben le tudom csavarni a nyomócsillapítást, és megmarad a húzó. Az SV-be max hígabb olajat önthetek, de akkor meg fújhatom a húzócsillapításom is. Ez a gázos az SV-ben, nekem a gyári rugó túl puha, ráadásul az odaút csillapítás is úgy működik, hogy fékezésnél búvárkodik, úthibán meg üt, pont fordítva, mint ahogy egy jobbféle teló működik.
Természetesen jobbak voltak mint az SV első futóműve.
És mégis meg tudta azokat is viccelni ha olyan úthibára mentél rá.
Ez olyan mint amikor a GT650R-el mentem feszesebb volt a futómű mint az SV-n de, kisebb úthibákon azt hittem elhagyom a tökömet, volt hogy felugrottam a tankra akkorát ütött ott ahol az SV-el kényelmesen átmész.
Egyébként hiába van egy csomó motor alatt finom vagy finomabb futómű mint mondjuk az SV alatt, utcai gépek azok is, és nem a balkáni utakra vannak optimalizálva. Szóval ugyan úgy zavarban lesznek a rossz úton, ha nem jobban. Furán hangzik, de egy egyszerűbb, akár rossznak titulált buta, kissé alulcsillapított futómű sokszor jobb a hazai körülmények között mint egy finoman szabályozható komolyabb sportosabb motor futóműve.
Megunni? Ugyan! A nitrónak nem sok hasznát venném, de egy jó futóműnek igencsak. Jobb futóműhöz fékhez és gumihoz nem kell erősebb motor, nem megdögleni szeretnék, csak élvezetesen, kényelmesen és biztonságosan motorozni.
No igen, a Supermotók egy külön állatfajta, azok mindenhol elmennek. De inkább az SV-mnél maradnék.
Miskolcon van egy 650 amin frankó nitro szett figyel Annak is annyi értelme van, mint sportmotor futómívét alárakni. Jó futóhoz, jó fék, jó fékhez jó gumi, jó gumihoz meg bika motor kell
Eddig az úthibákat egyedül a Supermoto gépeimen nem éreztem meg, de ez nem azt jeleni hogy nem lehetett a többi géppel rosszabb utakon motorozni csak nem olyan tempóval.
F.Levi
Az lenne magasan a legjobb amúgy, az SV1000S-é. Csak mocsok ritka sajnos. Pedig amúgy anyagilag messze a legolcsóbb, azzal a típusazonos kinézet is megmaradna, és bőven elég lenne nekem a tudása (legalábbis a K3-K4-é, a frisebbekről azt olvastam, butították picit a telót, de nem néztem még jobban utána). Ha valami csoda folytán tudok szerezni egy szép állapotút, akkor ilyen lesz az upgrade, de ebben nem reménykedek sajnos. A GSXR mellett szól, hogy abból fiatalabbakat is találni, nem tudom, mennyire hajlamosak elöregedni a telók, kell-e esetleg ezzel számolnom.
Normál körülmények között meg szinte féket sem használok mert a motorfék minden megold.
Első futómű kb azonos egy CBF600N futóművével.
Lehet ezt a gépet dönteni vele rendesen még rosszabb minőségű
úton is.
Az úttartásával sincs semmi probléma, legalábbis ezt tapasztalom vele, igaz egy szélesebb kormánnyal még könnyebb lesz az élet.
Majd még megálmodom, most láncolajozót építek hozzá, utána jön az olajhűtés projekt, és csak ha majd "gazdag leszek" a teleszkóp-projekt.