Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

találj ki valami jó útvonalat, mert Zoli is meg én is a tömeg után szeretünk menni, aki jelen esetben Te leszel kizárásos alapon
Ugye csak viccnek szántad?
Ha a Balaton északi felén maradtok, akkor lehet becsatlakozom.
Majd írjátok meg ha van időpont és cél!
Pedig lehet oda élvezetes utakon is menni.
jó a balaton felé, lehet az SV találkozót is össze lehetne hozni
balatonkerules?
Dunától keletre amúgy is mondtak záporokat, inkább nyugatra kellene menni
ott még nem voltam de nem tűnik nagy motoros célpontnak
Mennék én is, de még csak most lábalok kifele egy kissé lázasana dologból így inkább nem esnék vissza.
Soltvadkert?
Nem sok választékod van, mert ha változik a hossza akkor elmegy a gyári geometria. Én GSXR750 K6-ot raktam, az ugyanolyan hosszú mint a gyári. Viszont kemény a rugója, és nem tudod csak simán cserélgetni a másik évjáratokkal, mert más az átmérő, meg a hossz.
Ahol nem esik és fagyit árulnak
Biztos leírtad már, de szívesen elolvasnám most is, hogy milyen szempontok alapján kötöttél ki épp az SV 650-nél (és miért nem valami némileg igényesebb futóművel és fékkel rendelkező másik motornál)
Lehet, csak én kerestem rossz időben. Tavaly is csak 1-2 darabot láttam, most egyet sem szép állapotban. Persze, én csak neten nézegettem, nincs nagyon ismeretségem itthon, hol lenne érdemes körbenézni. Viszont GSXR teleszkópokat dögivel találni szinte mindig, külföldön/belföldön egyaránt.
Egy makulátlan bontott SV1000S-es teló nekem maga lenne a tökély...
Cserélnék, ha szükséges. Azokat sem egyforma erős rugókkal szerelték. A busában pl. jóval erősebb rugók voltak elöl hátul, mint a kis 600-asban.
Na, éppen ez a lényeg! Ha tudom, hogy jóminőségű utakra megyek tempósabb sebességgel, hozzálláítom, nem egy nagy matek.
Ha pedig csak a mindennapi ingázás van a drága fővárosunk világszínvonalú tükörsima aszfaltjain, akkor meg jól ahhoz állítom, és máris fülig fog érni a szám!
Mellesleg, még ha a "kényelmes" fokozaton is felejtem, még mindig köröket fog verni a gyári SV fostelóra.
A próféta szóljon belőled.
Miért ritka egy SV1000 teló? 2 hete adtam el egy párat makulátlan állapotban 85-ért, és elég sokáig fenn folt OLX-en (kb míg meg nem szűnt az oldal)
A legjobb a vasporral dúsított olajjal töltött teló amit mágneserősség változtatással sűrítenek fokozatmentesen, de azt motorba talán még nem építették.
Állítólag az Esa nem csinál mást mint egy három furatos szelepet forgat ide-oda,comfort,sport stb állásnak megfelelően,azon túl meg csak simán rugózik.Az új s1000rr ami már folyamatosan változtat,figyeli a be-ki rugózást szenzorokkal,de nem értek hozzá,bmw-sektől hallottam.
Az a bajom ezzel, hogy ezek már nem motorok hanem autók, a régi oldalasokért oda vagyok, de ezek....
ha esetleg valakit érdekelnek az oldalkocsis versenyek
Kene,hova,mikor?
Bmw esa vagy a multistrada 1200 S elektromos cucca es meg is vagyunk.
Azt is írta, hogy a GSXR teleszkópban cserélne rugót. Én a 650-esemnél GSXR telóra váltottam és tényleg kemény volt a rugója, ausztriába jó volt, mert ott jó minőségű utak voltak.
Nem biztos csak éppen akkor azt minden alkalommal amikor egy túrán változnak az útviszonyok állítgatni kell és úgy tökéletes, ha full sima aszfalt van jó kanyarokkal keményíteni ha gödrös út puhítani, mondjuk ezt itthon elég sűrűn kéne megtenni.