Nem sok választékod van, mert ha változik a hossza akkor elmegy a gyári geometria. Én GSXR750 K6-ot raktam, az ugyanolyan hosszú mint a gyári. Viszont kemény a rugója, és nem tudod csak simán cserélgetni a másik évjáratokkal, mert más az átmérő, meg a hossz.
Biztos leírtad már, de szívesen elolvasnám most is, hogy milyen szempontok alapján kötöttél ki épp az SV 650-nél (és miért nem valami némileg igényesebb futóművel és fékkel rendelkező másik motornál)
Lehet, csak én kerestem rossz időben. Tavaly is csak 1-2 darabot láttam, most egyet sem szép állapotban. Persze, én csak neten nézegettem, nincs nagyon ismeretségem itthon, hol lenne érdemes körbenézni. Viszont GSXR teleszkópokat dögivel találni szinte mindig, külföldön/belföldön egyaránt.
Egy makulátlan bontott SV1000S-es teló nekem maga lenne a tökély...
Na, éppen ez a lényeg! Ha tudom, hogy jóminőségű utakra megyek tempósabb sebességgel, hozzálláítom, nem egy nagy matek.
Ha pedig csak a mindennapi ingázás van a drága fővárosunk világszínvonalú tükörsima aszfaltjain, akkor meg jól ahhoz állítom, és máris fülig fog érni a szám!
Mellesleg, még ha a "kényelmes" fokozaton is felejtem, még mindig köröket fog verni a gyári SV fostelóra.
A legjobb a vasporral dúsított olajjal töltött teló amit mágneserősség változtatással sűrítenek fokozatmentesen, de azt motorba talán még nem építették.
Állítólag az Esa nem csinál mást mint egy három furatos szelepet forgat ide-oda,comfort,sport stb állásnak megfelelően,azon túl meg csak simán rugózik.Az új s1000rr ami már folyamatosan változtat,figyeli a be-ki rugózást szenzorokkal,de nem értek hozzá,bmw-sektől hallottam.
Azt is írta, hogy a GSXR teleszkópban cserélne rugót. Én a 650-esemnél GSXR telóra váltottam és tényleg kemény volt a rugója, ausztriába jó volt, mert ott jó minőségű utak voltak.
Nem biztos csak éppen akkor azt minden alkalommal amikor egy túrán változnak az útviszonyok állítgatni kell és úgy tökéletes, ha full sima aszfalt van jó kanyarokkal keményíteni ha gödrös út puhítani, mondjuk ezt itthon elég sűrűn kéne megtenni.
Ha a Balaton északi felén maradtok, akkor lehet becsatlakozom.
Majd írjátok meg ha van időpont és cél!
Egy makulátlan bontott SV1000S-es teló nekem maga lenne a tökély...
Ha pedig csak a mindennapi ingázás van a drága fővárosunk világszínvonalú tükörsima aszfaltjain, akkor meg jól ahhoz állítom, és máris fülig fog érni a szám!
Mellesleg, még ha a "kényelmes" fokozaton is felejtem, még mindig köröket fog verni a gyári SV fostelóra.