Sziasztok!
Valaki meg tudja erősíteni, hogy az SV650 fokozatkijelző jó az SV1000-re? Elvileg ugyanazok a feszültségek. A környezetvédelmi tiltás opció is működne benne? Prop Tech-esről lenne szó. Egyedül a csatlakozók mások szerintem, de az megoldható kategória.
Köszönöm!
A hsz. tartalmát figyelembe véve lényegtelen a típus. Egy vén szar az utolsó négyzetmiliméterig kilakatolva, fényezve, felnizve, térdeltetve, stb...
A lényegi rész az, hogy, ha a Dipshit vezérelvet venném alapul, akkor minden kocsinak megrúgdozhatnám a hárítóit, mert úgyis a kis fizikai behatások ellen védi a kasznit. Na meg nem dísztárgyak azok !
Bukókeretes motort borogathatnék, mert csak a keret lesz karcos és az is arra van kitalálva... pókhálósra kalapálhatnám az uveget a kocsikon, mert az csak esztétikai hiba addig, még nem jut be a szél.
Zoli reakcióját is megnézném, ha a bútorszállító rakterének oldalát/padlóját szétverném kalapáccsal. Mondván azt már úgyis lerendezték a bútorok
Lényeg a lényeg, azért más kapart, más izzadt, és nekem semmi jogom nekimenni, de még 1 ujjal sem hozzáérni.
Tudom, nálam van felcserélve a polaritás, de anyámék hibája !
Én a későbbi generációhoz való, négyszögletes, krómozott tükröt vettem utángyártottból. Ebay, valami angol alkatrészbolt. Túl modern, agyondizájnolt tükör nem illik a töklámpa mellé
Tank jeladót cserélt már valaki? Honnan lehet hozzáférni? 2004es N ről van szó, gyújtás ráadásakor kivillan az üzemanyagszintjelző majd el is alszik, de a tank kiszáradásakor sem világít újra.
Sziasztok!
Ettől a hónaptól egy `99es SV650 N boldog tulajdonosa lettem, ez az első nagymotorom. A kérdésem az lenne, hogy (akit hasonlóan hozzám) zavart az eredeti visszapillantók végtelen egyszerűsége, az milyenre cserélte ki őket és honnan vásárolta azokat?
Hirtelen ezeket találtam ebay-n: http://www.ebay.com/sch/sis.ht... 491wt_1088
azt azért tegyétek hozzá, hogy a gépkönyvben szereplő adat a gyárilag szerelt gumira vonatkozik, más gyártó/tipus esetén ez eltérhet és el is tér. persze irányadó értéknek
Ha esetleg karbihoz vesztek tömítéskészletet ebayról, akkor a lengyelektől ne vegyetek. Nem azt mondom hogy rossz, de kicsit pontatlan. Holnap kiderül hogy teszi a dolgát.
Valaki meg tudja erősíteni, hogy az SV650 fokozatkijelző jó az SV1000-re? Elvileg ugyanazok a feszültségek. A környezetvédelmi tiltás opció is működne benne? Prop Tech-esről lenne szó. Egyedül a csatlakozók mások szerintem, de az megoldható kategória.
Köszönöm!
A lényegi rész az, hogy, ha a Dipshit vezérelvet venném alapul, akkor minden kocsinak megrúgdozhatnám a hárítóit, mert úgyis a kis fizikai behatások ellen védi a kasznit. Na meg nem dísztárgyak azok !
Bukókeretes motort borogathatnék, mert csak a keret lesz karcos és az is arra van kitalálva... pókhálósra kalapálhatnám az uveget a kocsikon, mert az csak esztétikai hiba addig, még nem jut be a szél.
Zoli reakcióját is megnézném, ha a bútorszállító rakterének oldalát/padlóját szétverném kalapáccsal. Mondván azt már úgyis lerendezték a bútorok
Lényeg a lényeg, azért más kapart, más izzadt, és nekem semmi jogom nekimenni, de még 1 ujjal sem hozzáérni.
Tudom, nálam van felcserélve a polaritás, de anyámék hibája !
Tank jeladót cserélt már valaki? Honnan lehet hozzáférni? 2004es N ről van szó, gyújtás ráadásakor kivillan az üzemanyagszintjelző majd el is alszik, de a tank kiszáradásakor sem világít újra.
Köszi
Ettől a hónaptól egy `99es SV650 N boldog tulajdonosa lettem, ez az első nagymotorom. A kérdésem az lenne, hogy (akit hasonlóan hozzám) zavart az eredeti visszapillantók végtelen egyszerűsége, az milyenre cserélte ki őket és honnan vásárolta azokat?
Hirtelen ezeket találtam ebay-n:
http://www.ebay.com/sch/sis.ht... 491wt_1088
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Mard a 2,2-2,5.
Megis elindultatok?
Addig egy kis néznivaló: link