Végre valaki érti a lényeget!
Amúgy szerintem ez csak a következő szezon programja lesz, most az olajozót csinálom rá, már érkeznek hozzá a cuccok, a következő projekt az olajhűtés vizesítése, és utána idém már inkább motorozni szeretnék a pénzemből. Persze, ha találok véletlen a szezon vége felé olcsón pl. egy SV1000 első telót, nem fogom kihagyni....
Eddig amiket elméletben kitaláltam, nagyrészt működtek a gyakorlatban is.
Nem "sportos" futóművet szeretnék, hanem egy állítható cartridge forkot, amit az igényeimhez tudok állítani/állíttatni. Tény, hogy ehhez az ideális donornak jelenleg egy sportmotor tűnik.
De, könnyen lehet, hogy én vagyok túl kényelmes. Ezen viszont nehéz változtatni, no, meg miért tenném, amyg lehet a motorom is kényelmesebbé tenni.
Ez olyan, valaki a csutkakormányt cseréli, mert neki az a kényelmetlen, nekem meg a futómű. Persze, a kormány olcsóbb.
Tul sokat netmotorozol. Tuk sokat gondolkodsz amivel teves útra terelted magad. Sportos futomuvel nem lesz kenyelmes, sot meg jobban igenybe veszi a motor tobbi részét. De nem erted hogy amit te elkepzelsz elmeletben az 99% ban nem mukodik a valo életben.
Nem szabad ennyit lelkizni rajta. Huzni kell a gázt es ennyi a titok.
Erre egy jó megoldása van, vegyél XT660X-et amivel még két személlyel is tudsz motorozni.
Itt nálunk is vannak olyan utak hogy hujjúj de, én nem veszem azt észre amit te mondasz.
Azért hogy szét akarjon esni a motor meg én is rajta nem ilyen útviszonyok kellenek, sokkal sokkal rosszabbak.
Vagy nem lehet inkább te vagy túl kényes, kényelmes?
Nem akarom eladni, szóval nekem nem ez határozza meg az értékét. Az igényeimnek nem tudok olcsóbban jobban megfelelő motort, mint ez, ráköltve a jobb futóműre. Ha mondjuk 900 000-nek vesszük az értékét, az még mindig csak 1,2M.... Annyiból azért még nem nagyon lehet ugrálni a használtpiacon. Pláne, ha olyan háklis vagy a dolgaidra, mint amilyen én. Nem tehetek róla, nekem fontos, hogy szép legyen, és hibátlanul tegye a dolgát.
Többet adtam érte, de szerintem nem a fórumba tartozik ez a része a dolgoknak...
6-700k-val számoltam, aminek a "néhányszor százezer" kb a fele
de jó legyen akkor az 1/3 akkor is ez olyan költség amit az életben nem kapsz vissza ráadásul még kevesebbet is ér a motorod ha el akarod adni mert azt hiszik törött volt.
Ha el akarnád adni, szerintem 900 körül kaphatnál érte..mert persze a hirdetésekben 1 misi körül vannak, de szerintem nincs olyan használt motor vásárló aki a hirdetési árat letenné bármelyikért is. Szóval gyenge alkuval is -10%..
(Remélem nem adtál érte sokkal többet, mert akkor kb több volt az értékvesztésed, mint amennyit összesen elmotoroztál vele az évek alatt)
Nem a motort vettem erőmön felül, csak volt pár váratlan nagyobb kiadásom, és utána ráadásul pár elmaradt tervezett bevételem.
Hát, ez van. Sajnos nem vagyok jövőbelátó.
Igen, csak az enyémen 2012-ben ültek először.
Azért az beb@szna, ha 2-300 000 forint egy ilyen motor értékének a fele lenne...
Igen, most nincs munkám, ebből kifolyólag pénzem se nagyon, de ez remélhetőleg nem fog örökre így maradni.
Ugyan a valóságot nem tudom, de szerintem erején felül vette a motort, aztán ezért nem is használta sokat és ezért is félti ennyire. Vett volna valami olcsóbbat, sokkal felszabadultabb lehetne.
Az egész motort szétrázzák a durva, rosszul csillapított úthibák. Elfogadom, hogy nem volt ebből még gondod, de ettől függetlenül én inkább kicsit jobban vigyáznék a sajátomra. De ez csak az én meggyőződésem, nincs vele bajom, ha Te máshogy gondolod.
nem kötekedésből, de a K8 is 7 éves már, az a néhányszor 100eFt meg gyakorlatilag a motor értékének minimum a fele. nem nagyon áll össze a kép azzal, hogy a múltkor azt írtad nincs motorozás mert nem tudod megtankolni a vasat
Ugyan mi fog tönkremenni rajta attól, hogy intenzíven dolgozik alatta a futómű? Semmi... max hamarabb lesz cserés a teleszkóp szimmering, vagy a kormánycsapágy.. egyik sem egy hatalmas tétel.
Már több mint 90 ezer kilométert motoroztam ilyen hozzáállással, és semmi negatívumot nem tapasztaltam miatta. szóval mondhatsz bármit, nekem nem ez a tapasztalatom.
Ez tény, ha nem érdekelne a motor épsége, akkor kiállnék, és hajrá, bár utassal ez sem igazán lenne járható út.
Az tök jó, hogy a motor van érted, nagyon hangzatos mondás, sokszor hallom én is, csak az a marhanagy probléma, hogy nem állja meg a helyét. Ugyanis ha a motor beszarik (mert pl. szétvereted az úton), akkor nem fogja magát megjavítani ÉRTEM, hiába mondom neki, hogy hiszen "ő van értem, nem fordítva" hanem NEKEM kell az én munkámból/pénzemből/szabadidőmből megjavítani a MOTORT. Szóval ha nem vigyázok rá, elég könnyen belátható módon saját magammal cseszek ki.
Elképzelhető, hogy tévúton járok. De jelenleg ez tűnik jó megoldásnak, és nagyon nem látok alternatívát.
Legalább egy emulátor+erősebb rugók kellenének, de az sem olcsó, és erősen kérdéses a végeredmény is.
Egy 250-nél megindított féktávnál csak a rugóállandónak kell másmilyennek lennie, hogy ne merüljön annyira el, ha hirtelen jön egy hupli, annak is ki kell mozognia (engedni a csillapításnak), ha nem akarod, hogy a pilóta elrepüljön a csudába.
Ezért írtam, hogy az lehet, hogy másmilyen rugók fognak kelleni bele, de az már azért kezelhető probléma, ha minden más patent.
Mellesleg csak azért a supersport kategóriában keresgélek, mivel ott elterjedt a gyárilag jobb képességű futómű, amit azokon a gépeken előszeretettel cserélnek még komolyabbakra, így be lehet szerezni bontottan is szép állapotban. Az SV1000 futóművével is ez a gond, nehéz beszerezni, mivel elég jó, kevesen cserélik le. Ehhez képest a supersport alkatrészek szinte mindig elérhetőek.
Ugyan nem vagyok a téma szakértője, de a divim a 95-ös modellévből való, semmilyen állítási lehetőség nincs az első futóművén, a hátsón is csak a rugóelőfeszítést lehet állítani (az fixen a legkeményebben van és így is be tud hintázni ha nagyon forszírozom). Szerintem inkább abban van a trükk, hogy engem addig egyáltalán nem érdekel az útminőség, amíg az a felnire nincs hatással, szóval csak a nagyon kátyús utakon, ahol tényleg durva kátyúk vannak és a szlalomozás is necces szoktam lassítani.. egyébként max kiállok a nyeregből. A többi része a dolognak nem érdekel... a motorom van értem és nem fordítva, szóval dolgozzon a futómű ha arról van szó.
Ha kevésbé féltenéd a motorod, szerintem fele ennyi gondod se lenne.. nem fog az szétesni csak azért mert nem lassítasz 70-re mert kicsit hepehupás az út.
Ott legalább már árnyékot vet a nap és szárad az aszfalt
Vidd ki a motort és gyakorold a kerekezést fel alá az utcában
Ki tudja mikor kezd rá megint arra felé is
Figy. Amit leírtam abban azóta megerosítettek már vagy 5en 6an.
Tényleg nem gondolod, hogy esetleg tévúton jársz
A sportfutók nem a konfort miatt állíthatók és nagyon nem kényelmesebbek, mint az Sv tinglitanglija.
Azok azért állíthatók, hogy a pilotok sokféle súlyához, stílusához, tudásához legyenek optimalizálhatók. Egy 250felett megindított féktávokhoz fejlesztett futónak beláthatod, hogy nem a lágyság és az úthiba elnyelés a feladata...
Rossz úton az simán elpattog, ráz, stb...
Neked hajóhinta kell a leírtak fényében, de azt nem supersport kategóriában kellene keresni, hanem az sm, túra, enduró vonalon
Persze Te tudod. Mi csak tanácsolunk és unalmunkban okoskodunk itt neked
Amúgy szerintem ez csak a következő szezon programja lesz, most az olajozót csinálom rá, már érkeznek hozzá a cuccok, a következő projekt az olajhűtés vizesítése, és utána idém már inkább motorozni szeretnék a pénzemből. Persze, ha találok véletlen a szezon vége felé olcsón pl. egy SV1000 első telót, nem fogom kihagyni....
Nem "sportos" futóművet szeretnék, hanem egy állítható cartridge forkot, amit az igényeimhez tudok állítani/állíttatni. Tény, hogy ehhez az ideális donornak jelenleg egy sportmotor tűnik.
Ez olyan, valaki a csutkakormányt cseréli, mert neki az a kényelmetlen, nekem meg a futómű. Persze, a kormány olcsóbb.
Nem szabad ennyit lelkizni rajta. Huzni kell a gázt es ennyi a titok.
Itt nálunk is vannak olyan utak hogy hujjúj de, én nem veszem azt észre amit te mondasz.
Azért hogy szét akarjon esni a motor meg én is rajta nem ilyen útviszonyok kellenek, sokkal sokkal rosszabbak.
Vagy nem lehet inkább te vagy túl kényes, kényelmes?
A későbbi eladásos dolog könnyen orvosolható, ha fotókkal végig dokumentálom a módosítást. Esetleg ha megtartom a gyári cumókat.
Többet adtam érte, de szerintem nem a fórumba tartozik ez a része a dolgoknak...
de jó legyen akkor az 1/3 akkor is ez olyan költség amit az életben nem kapsz vissza ráadásul még kevesebbet is ér a motorod ha el akarod adni mert azt hiszik törött volt.
(Remélem nem adtál érte sokkal többet, mert akkor kb több volt az értékvesztésed, mint amennyit összesen elmotoroztál vele az évek alatt)
Hát, ez van. Sajnos nem vagyok jövőbelátó.
Azért az beb@szna, ha 2-300 000 forint egy ilyen motor értékének a fele lenne...
Igen, most nincs munkám, ebből kifolyólag pénzem se nagyon, de ez remélhetőleg nem fog örökre így maradni.
Már több mint 90 ezer kilométert motoroztam ilyen hozzáállással, és semmi negatívumot nem tapasztaltam miatta. szóval mondhatsz bármit, nekem nem ez a tapasztalatom.
Az tök jó, hogy a motor van érted, nagyon hangzatos mondás, sokszor hallom én is, csak az a marhanagy probléma, hogy nem állja meg a helyét. Ugyanis ha a motor beszarik (mert pl. szétvereted az úton), akkor nem fogja magát megjavítani ÉRTEM, hiába mondom neki, hogy hiszen "ő van értem, nem fordítva" hanem NEKEM kell az én munkámból/pénzemből/szabadidőmből megjavítani a MOTORT. Szóval ha nem vigyázok rá, elég könnyen belátható módon saját magammal cseszek ki.
Legalább egy emulátor+erősebb rugók kellenének, de az sem olcsó, és erősen kérdéses a végeredmény is.
Egy 250-nél megindított féktávnál csak a rugóállandónak kell másmilyennek lennie, hogy ne merüljön annyira el, ha hirtelen jön egy hupli, annak is ki kell mozognia (engedni a csillapításnak), ha nem akarod, hogy a pilóta elrepüljön a csudába.
Ezért írtam, hogy az lehet, hogy másmilyen rugók fognak kelleni bele, de az már azért kezelhető probléma, ha minden más patent.
Mellesleg csak azért a supersport kategóriában keresgélek, mivel ott elterjedt a gyárilag jobb képességű futómű, amit azokon a gépeken előszeretettel cserélnek még komolyabbakra, így be lehet szerezni bontottan is szép állapotban. Az SV1000 futóművével is ez a gond, nehéz beszerezni, mivel elég jó, kevesen cserélik le. Ehhez képest a supersport alkatrészek szinte mindig elérhetőek.
Ha kevésbé féltenéd a motorod, szerintem fele ennyi gondod se lenne.. nem fog az szétesni csak azért mert nem lassítasz 70-re mert kicsit hepehupás az út.
Vidd ki a motort és gyakorold a kerekezést fel alá az utcában
Ki tudja mikor kezd rá megint arra felé is
Tényleg nem gondolod, hogy esetleg tévúton jársz
A sportfutók nem a konfort miatt állíthatók és nagyon nem kényelmesebbek, mint az Sv tinglitanglija.
Azok azért állíthatók, hogy a pilotok sokféle súlyához, stílusához, tudásához legyenek optimalizálhatók. Egy 250felett megindított féktávokhoz fejlesztett futónak beláthatod, hogy nem a lágyság és az úthiba elnyelés a feladata...
Rossz úton az simán elpattog, ráz, stb...
Neked hajóhinta kell a leírtak fényében, de azt nem supersport kategóriában kellene keresni, hanem az sm, túra, enduró vonalon
Persze Te tudod. Mi csak tanácsolunk és unalmunkban okoskodunk itt neked