Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sem spóroltam vele, sebességek kipörgetése, falvakon kívül 120-140 közti átlagtempó.
Így jöttem ki 5.5L fogyasztásra.
Akkor nemismerem.
Sziasztok!
600rrt váltanám le egy nyugisabb motorra és gondolkodok egy 650svn.
Azt csicseregték a verebek, hogy forralja az olajat, lusta, a hátsó gátlója gyenge, a frontszkópok kritikán aluliak, gyenge a váza, nyeklik-nyaklik a lengovilla és, hogy nem emeli meg magát 4.ben még kuplunggal aláfestve sem A vége azt tudom 240felett van, de az annyira nem lényeg !
Megtenné esetleg valamelyiktek, hogy az olajmelegedéssel és a front-rear futókomponensek problémáival kapcsolatban ír egy hosszabb hozzászólást Fejtsen ki mindent nyugodtan, mert most kellemesen lepihenve olvasgatok
Thx
nem
En meg passz,a 6-os atlagom kijott.
Jobb mint a hetkozbeni 7,2.
9.7-et tankoltam 224km-re, pedig becsszó nem spóroltam a gázkarral
Amugy zirc es csakvar megvan a tobbi tokhomaly.
Nem egy fura oszes szakallu nagydumas csavo?
ez a teleszkóp mizéria már tényleg unalmas.
ma néztem egy banditot, 2008-as, első és utolsó szervíz 2011.06-ik hónapban 6000 km-nél azóta semmi. jelenleg 12900 km-er van benne. ilyen fekete olajat én még kémlelő nyílásban nem láttam. olyan volt mint a korom. természetesen ez is sérülés mentes ( idomban első lámpa elcsúszva , egyik oldalon feszül az idomnak másik oldalon 4-5 mm-er hézag teljes hosszban, volt rajta oldalidom is valamikor amit levettek mert eltörött és karcolódott rendesen az egyik oldalon, viszont a másik fele is sérült volt, ezenfelül dekni mind két oldalon karcos, valószínűleg csak eldölés lehetett mert nem csúszásra utaltak ). na így néz ki egy sérülés mentes, gyári állapotú, rendszeresen szervizelt, 51 éves első tulajdonostól származó ( kb. 3 hete második tulajos) motor. kész vicc az egész.
Te is könnyen szerzel barátokat, pont mint Én
Rendben, szerintem nem fognak erről kérdezni már Téged. Szóval nem kell többet leírni.
Nincs szenvedés. Sem sírás, nem is volt. Leírtam, hogy szar, és hogy nincs gáz, mert teszek bele majd egy normális minőségű darabot. Utána jöttek a kommentek, hogy drága, meg nem lesz jó, meg hasonlók.
Szerintem ezzel semmi gond nincs, mindenki korrektül leírta, mit gondol erről. Kaptam tippeket bontóra, szóval már azt is tudom, hol keressem majd.
Ettől függetlenül a későbbiekben is ha valaki kérdezni fog a motorról, le fogom írni az olajhűtős és a fostelós tapasztalatom is, ugyanis az ugyanúgy hozzá tartozik a motorhoz, mint a számtalan jó tulajdonsága.
Szerintem inkább motorozz mint hogy itt szenvedsz állandóan a telón, vagy add el a motorodat és vegyél egy olyat amivel nem kell szenvedned.
Érdekes módon én ma is mentem olyan utakon hogy hányadék, tele nyomvályúval, kátyúkkal, huplikkal, kb a mai megtett motorozás ami 180km abból 20km ilyen út volt.Mégsem sírok mert rendesen tudok vele motorozni, nem ráz szét engem sem és a motort sem.
Szerintem éppen Ti lihegitek túl ezt az egészet. Nem sok választ el attól, hogy lassan azt magyarázzátok, miért jó nekem egy állíthatatlan fosteló.
Nem, egyáltalán nem jó, hogy ezen a retken ha akarok sem tudok egy centit sem állítani olajcsere nélkül. Beállítani a nyomócsillapítást (mert igazából azon múlik a dolog) nem egy nagy dolog indulás előtt, pár út alatt kitapasztalod, mi jön be hova, utána már csak a kattanásokat számolod fejből, és ja, akár az út szélén és át tudod pattintani másodpercek alatt, ha mondjuk már szétrázta az út a kezed, és inkább kényelemre váltanál. Nem az a lényeg, hogy milyen gyakran van erre szükség, hanem hogy MEGTEHETED, ha úgy alakul.

Amúgy ma mentem kicsit egyedül is szar úton, és lényegesen kevésbé szenved így a teló, szóval ez némileg magyarázat lehet, miért jó néhányaknak. Az én bő 100kg-ommal még egészen vállalhatóan elboldogul, pláne, hogy egyedül én is többet tudok "kimozogni", utassal kezdődnek a komoly gondok, úgy viszont egy förtelem amit művel.
Én is most értem haza a motorozásból, Mór-Kisbér-Pannonhalma-Győr-Pápa-Bakonyszombathely-Bakonycsernye útvonal.
Jó kis idő volt hozzá, Pápán egy 6 gombócos fagyi is belefért vagyis belém.
Jó gurulást nektek!

Kezd fagyizós idő lenni
Sziasztok, a hlolnapit lemondom csaladi okokbol...
Akkor egy indulás előtt megnéznéd merre mész, beállítanád a futóművet, aztán ha az út mégsem olyan jó akkor megállnál megint beállítanád?
Mennél tovább és ha újra jobb lenne megint állítás, vagy te ezt hogy képzeled?
Mint ahogy F.Levi is írja, túlliheged ezt az egészet, ez nem motorozás hanem szenvedés.
Nem tudom, ki hogy szarakodik ezzel, én megtenném, ha szükséges. A hátsó rugóstag előfeszítését is csak azért nem szoktam utánállítani, mert kész rémálom hozzáférni, mert amúgy csodát tesz a gép kezelhetőségével.
Így most úgy van belőve jobb híján, hogy ha egyedül vagyok rajta kicsit túl sok, ha kis utassal (barátnő) akkor túl mélyen ül. Ha meg nagy utassal megyek, akkor olyan, mintha ültetve lenne a hátulja.
Majd.
Megvarjuk lacit.
Honnan tudod hogy jo vagy rossz uton fogsz kozlekedni. Beallittod a rossz uthoz puhara aztan ha lesz elotted 3 jo kanyar akkor tekersz rajta kettot hogy jo legyen.

Amit csinalsz en mar nem motorozasnak nevezem, motorozas a szabadsagrol es a joerzesrol kene szoljon de te tul liheged az egeszet butasagokkal.
Nem baj itt vagyunk herceghalom hercegkut vagy miabanat.
Én se állítom minden út elött, ha jó vagy rossz útra megyek. Pedig az 1000-esen lehet állítani bőven
Szerinted ezzel mindenki így szarakodnak akiknek van lehetőség a futóművön állítani?
Tényleg eléggé tévhitben vagy.
Számomra ez már kicsikét agyrém kategória.