Elszámolni az számolja el magát aki sokat számol... szóval megértem az aggodalmad
Nem nagy ördöngösség egy álló, vagy nagyon lassan csorgó kocsisorban előre gurulni ha tisztában van az ember a motorja méreteivel, és azzal hogy mi a legszélső pont.. csak pontosan kell tudni kezelni a gépet, és igyekezni kell nem túl nagy sebességkülönbséggel végrehajtani a feladatot, hogy legyen idő kivédeni váratlan helyzeteket is.
Tudom, az elég vad nekem, ahogy ők közlekednek. Ugyanakkor amennyire hallottam, ott bár ránézésre nagy a káosz, mégis mindenki figyel a másikra, mivel mindenki így közlekedik. Itthon viszont annyi a bamba, figyelmetlen, felelőtlen idegbeteg autós, hogy borzalom, én azoktól tartok... Vérfagyasztó dolgokat csinálnak egyesek sajnos, és saját szememmel láttam a legtöbbet kocsival/robogóval közlekedve. Szerencsére mivel elég óvatosan vezetek sikerült őket kisebb elfehéredéssel majd agyvérzéssel túlélni....
Én is agyfaszt kapok a dugókban. De az azért mégsem oké szerintem, ha ennyire kicentized. Kicsit elszámolod magad, vagy magad zúzod le, vagy valamelyik kocsit.... Nekem egyik sem fér bele. Esetleg ha rossz néven veszi az autós, még rád is húzza a kocsit....
Most nehezebb,nem vettem azt a korsagos matricat,
Apropo az m3 bevrzeto es a hosok tere kozti sarga csikozott felfestes azt jelenti hogy motorok mehetnek ott?
Es a csakvar fele meno feheraszfaltos sportfutomuvel olyan mint egy rodeobika 5 os fokozaton.
Ha a saját korlátaiddal tisztában vagy és azt nem léped át,kockázatot vállalva az mindenképp dícséretes,de......gyakorolj,motorozz minél többet és rá fogsz ébredni,hogy ritmusosan és haladva is lehet óvatosan közlekedni. (a mostani módszereddel 1 nap alatt érnél át egy albán nagyvároson)
Egyik feléről a másikra még meg lehet oldani, de nyugodtan hidd el, vannak a belvárosban olyan finom részek, ahol ha a fejedre állsz se jutsz át 5-10 perc dugóban mérgelődés nélkül, mivel se hely nincs, se az autósok nem segítenek. Hacsak nem veszed igénybe a járdát motorozni, tudom, a futárok rendszám nélkül bejátszák, én nem szoktam...
Ahol én szinte napi szinten jártam budán, és szűkös volt sokszor az a budaörsi út a BAH csomópont előtt. Na ott volt olyan hogy mindkét térdem széle hozzáért a kocsisorhoz, de akkor is előrementem, mert különben meg agyfaszt kaptam volna a nagy ácsorgásban..
Teljesen mindegy, mert nem ezen van a hangsúly. Budapesten (leszámítva az aktuális építkezések környékét) nincs olyan út, ahol egyszerre nagy az araszoló vagy szinte álló forgalom és ne legyen hely elmenni akárhol egy átlagos motorral.
Persze oldaldobozzal már nehezebb, de azzal se gáz. Akárhányszor mentem budapest egyik feléről a másikra, az mindig ugyan annyi ideig tartott (motorral).. csak éjszaka volt sokkal gyorsabb.. mert akkor szinte át lehet ugrani a várost az üres alsó rakparton.
Ha be van állva a sor, és ÁLL, persze, nem gáz előre menni ha elférsz, én is szoktam, pl. lámpánál mindig. De amikor kb. 5km/h-s araszolás van, össze vissza hömpölygő kocsikkal, ott én inkább maradok a seggemen.
Nem azt mondtam, hogy nem mennek bele bogarak (bár városi sebességeken nem igazán kenődnek fel) hanem hogy nem várom meg, míg elkoszolódik az egész, hanem tisztán tartom.
Felőlem úgy közlekedsz ahogy neked jól esik, csak az ilyen beszámolód alapján ne csodálkozz ha esetleg másik motoros tagok nem értik vagyis nem értenek egyet.
Én sem rohanok a sorok között, de ki tudom számolni elférek e a kocsik között.Volt hogy 15 kilométeres dugóban volt részem és ott sem álltam meg a közök között, folyamatos lassabb tempóval haladtam előre.
A kiskörúton ott van a hibátlan, betonozott villamossín (Szabadság híd budai hídfőtől egészen az Astoriáig. Mondjuk a Kálvinig bőven elég azon menni, mert utána már lehet fűződni mert nem csak egy sáv van irányonként.
Hogy közlekedik? Mondjuk elővigyázatosan?
Általában tudok olyan útvonalakat keresni, ahol elférek motorral dugóban is, de nem mindig járok ismerős környéken...
Nem, az enyém is csak 80cm széles. Vannak helyek, ahol nem érdemes előre csoszogni vele. Ilyen például a kiskörút Pesten, ahol ha el is férsz a kocsik között, inkább nem mész, mert centizni kell, az autósok meg pattannak az idegtől, nem is figyelnek olyankor semmire.
Én meg inkább érek haza 10 perccel később egy darabban, minthogy esélyt adjak a kocsivezetőknek a felborításomra.
Látod ezek a jó kérdések és a leírásai is megadták a választ hogyan közlekedik a motorjával.
Dugóban egy motorral araszolgatni, ilyet én sem éltem még át de, nagyon hallani sem hallottam.
Mindenesetre most már erről is tudomást lehet szerezni.
Nem nagy ördöngösség egy álló, vagy nagyon lassan csorgó kocsisorban előre gurulni ha tisztában van az ember a motorja méreteivel, és azzal hogy mi a legszélső pont.. csak pontosan kell tudni kezelni a gépet, és igyekezni kell nem túl nagy sebességkülönbséggel végrehajtani a feladatot, hogy legyen idő kivédeni váratlan helyzeteket is.