Mondjuk nekem a toltesem 13,6-13,7 egy multimeterrel,a kinai kis muszerrel 13,8-13,9.
Alapjaraton es fordulaton is.
En gyujtok egy gyari generatorra meg fesszabra a biztonsag kedveert.
Nem bizom a tekercseltben es a kisiparban.
Amugy a gyari ertek 13,5-15v igy azt mondja jo a cucc.
Ez bizony kevéske. Meg kéne mérni a generátor 3 lábát, és ellenőrizni a csatlakozásokat. A szervízkönyv írja, ha jól emlékszem, hogy kell a generátort kimérni, ha jól dereng ellenállásokat kell mérni, és ha valamely lábak között 0, akkor ott baj van. Csak ne járó motornál, meg ne rázd magad vele.... Ha a csatlakozások és a generátor jó, akkor sanszosan a stabilizátor halódik.
Mi lehet a kuplungnál kikopva,ha csattogó hangot hallani de ha behúzom a kuplungot elhallgat.
Elvileg 2 éve lett felújítva....
+ha leveszem az oldaldeknit,tömítés van ott vagy tömítő paszta?
Most hogy bekerült a FI Tuner nekem is ki lett kötve a Lambda szonda.
Végülis kihúzta az ECU-ra menő csatlakozóból, meg gondolom én, kiiktatta, hogy ne legyen hiba, egy kütyüvel. AGO Motor-nál történt ez.
Boxutca szerviz