Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

11-re cirkuszba viszem a családot aztán szabad vagyok mint a madár, ha addig ráérsz, aztán elmehetnénk ataa-t kiverni az ágyból aztán onnan Csesznek vagy ami tetszik a szar állíthatatlan teleszkópommal úgyis lassan megyek.
Tévedsz,ha talál megfeleő méretű követ az út szélén pillanatok alatt megoldja!
Mikor indul a menet es honnan.?
az utolsó megállapításod jóóóóóóó
nem jól használod, azért. amikor fasza az út, jó feszesre kell állítani hogy ne hintázzon. ha meglátsz egy kátyút, megállsz, átállítod puhára azzal átmész a kátyún azután megint megállsz és visszaállítod. az egész manőver nem vesz igénybe többet egy fél óránál
Nem foglalkoztam vele tulsagosan.
Rugocsere es 15 os olaj.
A jelenlegi sem R6 hanem gyari daytona 675.
Egyszeruen azert mert a belevalo hajlott volt.Ez ugy derult ki hogy horvatbol olajos fektarcsaval es gumival jottem haza mivel kirazta az also csavart.
Es gyozott a matek.200 dollarert arultak ebayen egy par daytona telot meg 100 ert egy par feknyerget.vattauj ebc hh betetekkel.
Radobtam meg capa kukazott brembo fekmunkahengeret.
Mikor kesz lett egy visegradi kor alatt kiderult hogy ehhez kepest a parasztszeker egy intercity simasagu.
Vissza a muhelybe es az allithatosagnak ugy vettem hasznat hogy visszapuhitottam a regi allithatalan szintjere.Igy mar nem akar a kormany kiugrani a kezembol,rosszabb reszen kiallok a nyeregbol mar amenyire tudok mert magasabb kormany kene ehhez a mutatvanyhoz.
Na ezota (3 eve) hozza se nyultam az allitokhoz.
Szerencsere inkabb kulfoldon csapatok ott jo itthon meg elviselem.
Szardinian sikeresen szetraztam a koemanycsapagyat,volt jo es a rossz ut is.
A tanulsag az hogy a kepek,tablazatok ellenere a sportfutomu NEM jo az uthibak ellen.
Kene motorkazni.
Mi legyen akkor a mai nappal?
Ez így van. Először túragépben gondolkodtam, de nem jött be a legtöbbb túragép magas kormánya és főleg a sor4 600-as motorkája. Számomra az SV sokkal élvezetesebb. Néztem pedig FZ6-ot, Hornetet (régit is újat is), FZS600-at, R6-ot is, CBR600RR-t, NC700-at is, de mindben volt valami, ami miatt inkább elkerültem.
Nagyobb gépet nem akartam mivel drágább (megvenni és fenntartani is), és nem használtam volna ki. Egy ilyen gép merült fel, az FZ1, de örülök, hogy nem annál kötöttem ki.

Első nagy gépem (előtte pár évig robogóztam), de azért jópár motort kipróbáltam előtte, de nem fogtak meg.
Összefoglalva, egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt választottam, ma sem vennék mást.
Képzelem, milyen nehezen viseled az kisSV teló-gagyiságát az R6 futóműves Triumphon. Gondolom, kb. hasonló mély átélés lehet, mint a vizes hőcserélős olajhűtővel átélni, hogy hideg az olaj a levegős fos-olajhűtőn a kisSV-n bizonyos körülmények esetén.
Köszönöm a tippet, felkeresem őket, amint aktuális lesz. No, meg majd ha építem a Gladius olajhűtős dolgot, akkor is először náluk érdeklődöm majd.
Sajnos az SV1000 futóműsítéshez is jópár dolog kell, maga a teló, a villanyakak, vállak, a kapaszkodó, a kerék, a fékrendszer... Jó napja lesz a bontósnak.
Butasag, max hatul fogsz allitani rugoelofeszitest ha utassal mes, semmi mast
Ha most kapja az ember fizetseg helyett a palantat nem ulteheti el a mult honapban.
elso gep ugye ?
a leirtak tukreben neked valami turamotor 100x jobban illene
a szerelem viszont szerelem szoval csinald csak
Anyamnal mar meg is erett. Ma mar zabaltam belole te meg mos utetted ? A lenyeg az, hogy a gsxr600 es a gsxr1340 futomuve kozt csak a rugo erossege a kulobseg.
Honap 13:00 budaorsi tesco parkolo. Tav: 15nagy kor az ures parkoloba majd menekules a zivatar elol
Ja.
Ma epret ultettem.
Meg alafutasgatlot hegesztettem meli utan szal kivagyok.
Meg ez az sv jo-nemjo,futomu jo-nemjo is fekszt a picipocim.
Szerintem egy ebéd utáni guriga is megteszi, addigra látjuk hogy milyen idő lesz.
Majd reggel ha feleledek ranezek.
keresd atix-ot,vagy ricsi bontót
Én egy ilyenre gondoltam, de hazafelé Veszprémnél felmehetünk Csesznekre is.
A Kula-téren lenne a találka, nem túl korán.
Hű, nehéz mindent összeszedni, de megpróbálom.
Az első és legfontosabb, hogy nagyon megtetszett a motor és a váltó karakterisztikája, ami sokkal nagyobb élményt nyújt, mint amire a katalógusadat (72LE és 64Nm) következtetni enged. Egyszerűen megunhatatlan az az azonnali vehemencia, amivel minden gázmozdulatot lekövet. Ezenkívül imádom a V2 motorok sajátos hangját is. Remek a váltó is, ha megfelelő az olajhőfok, óramű precizitással, észrevétlenül működik, csak rágondolok a váltásra, és már váltottam is. Tetszett benne a sportos, de mégis kényelmes üléspozíció, és a (nem túl magas) utas számára is kényelmes második hely. Tetszett benne, hogy félidomos, valamint hogy kis súlyú, könnyű gép. Tetszett benne a kedvemre való műszerfal és kezelőszervek, nincs túlbonyolítva, de minden kézreáll. Ezenkívül tetszett benne, hogy viszonylag olcsón fenntartható, megbízható gép (egyszerű technika, remek alkatrészellátással), kis fogyasztással (4-6L/100km), és a normális méretű tank (17L) révén korrekt hatótávolsággal, szinte mindig 250km felett megyek városban is, mielőtt tankolok, pedig még csak vízszintesbe se szoktam tenni tankoláskor.
Ezenkívül a formaterve is nagyon bejött, tetszik nagyon a sajátos váza, a fejidom, a két LED-csíkos hátsó lámpa, ami nemcsak gyönyörű, hanem az autósok számára is kb. már 600km-ről jól látszik.
A hátrányok között két dolog szerepelt. Az egyik, hogy utassal, nagyobb sebességeknél (100km/h felett) azért elférne benne még néhány lovacska, ami egyből világossá vált, de nem vészes a helyzet, a lovakra amúgyis a felhasználási szokásaim alapján 0-130km/h között kell leadnia, ha 100 felett már nem ágyúgolyó, nekem belefér, szóval ez nem gond. 160 felett amúgysem szeretek menni, inkább lassabban élvezem a motorozást, nézelődve.
A másik hátrány, a finoman szólva is béna futómű is ismert volt számomra, de mikor láttam, hogy viszonylag fájdalommentesen bele lehet applikálni a GSXR vagy az ezres komolyabb futóműelemeit, akkor megnyugodtam. Úgy voltam vele, kipróbálom a gyárival, ha nagyon nem adja, később lehet fejleszteni.
Azt még olvastam, hogy az egykerekezést nem komálja, mert az első henger olajozása megszűnik, valamint a váz is hajlamos törni tőle, de ez nem szerepel a tervezett felhasználásban, szóval ez teljesen mindegy nekem.

Azóta kiderült egy kellemetlen turpisság, amit nem láttam előre, hogy ha nincs nagy forgalom, és csak lazán gurulgatok, akkor hűvös időben túl hűvös marad az olaj, valamint hogy durvább dugókban melegben túl tud melegedni, de szerencsére a Gladius vizes olajhűtőjével ez az eddigi információim szerint orvosolható lesz elfogadható költséggel.

Amúgy összegezve így két szezon és 6800km távlatából nagyon meg vagyok elégedve a géppel, és nagyon megszerettem, maximálisan beváltotta a hozzá fűzött reményeim. Úgyhogy szívesen fogom rákölteni azt a pénzt, ami kell még, hogy a kisebb gyengeségeit is helyre hozhassam.
Nekem jó, legfeljebb majd megvársz a kanyargós végén
Tenyleg kene egy celpont es egy nem tul korai indulasi idopont.
Csesznek jo?