Ami azt illeti, nálam patyolat tiszta szokott lenni mindkét radiátor. Se bogár, se sár, se semmi nem szokott lenni benne, a lamellák sincsenek görbülve. Normálisan haladva nekem se melegszik a víz, de ha sokat mész kis sebességgel forgalmi okokból, pláne némi dugóval fűszerezve, hidd el, be fog kapcsolni a ventilátor, és ha sokat kell csoszogj kényszerből, akkor 15-20 perc után az olajadnak is melege lesz...
Kölcsönkinyír visszajár,avagy a vérszívás magasiskolája.
Apropo nincs valami lom 600 as extraolcson?Cbr,gsxr hasonlo.
Nem most azonnal ősz-telre osszejohet 3 kilo korul ha nem krepal be ujra az angolbeteg es kene valami amit vidam szivvel tornek agyon egy kisebb palyan.
Csunya-hianyos lehet de azert induljon.
Tegnap észrevételeztem, folyamatos állandó gáznál főleg 1-2 sebességfokozatban érezhető, a motor rágat, nem szépen, egyenletesen halad.
Gyertyára vagy esetleg karbira tippelek.
Üdv!
Én is hallottam már olyat,aki azt mondta,hogy azt hallotta,hogy az SV-k nagyon melegednek,meg hogy forralják a vizet.Ez egy nagy f@szság!
Ezt meg tudom cáfolni,nekem még a legnagyobb melegben sem megy 90fok felettire a vízhőfok,a ventilátor még egyszer sem kapcsolt be rajta,túlmelegedés miatt.Az olaj és a vízhűtő radiátort tisztán kell tartani,és akkor semmi gond nincs vele.Az első teló gyárilag tényleg egy kicsit lágy,de azt is lehet orvosolni.
Igen, így szoktam. Csak néha kenem fel a hátamra ha vészfékezni kell. Amúgy sem szereti a hirtelen gyorsításokat és nagy tempót, szóval vele nagymotoros mértékkel nagyon komótosan megyek.
Nekem is szokni kellett az SV-t utassal. Teljesen más mint a régi gép. Azt tudom tanácsolni nagyon finoman menj, kis gáz, kis motorfék kis fék. Akkor az utas is előbb utóbb megszokja, aztán lehet jobban adagolni neki a dolgokat
Nagyon ismerős szitu, nálunk is pont ugyanez volt. Pedig már okítgattam, hogy inkább a lábával kapaszkodjon a derekamba, ne a hátamat nyomja előre, így sokkal jobb, de még nem tökéletes.
Egy barátommal szoktam még néha gurulni, ő nagyobb darab, de ő a tankra támaszkodik, úgy sokkal jobb, bár a szabad mozgásban így is eléggé korlátoz.
HanGab!
Nekem teló feszesítés igazából egy liter olajamba került meg egy kis munkámba!
Mikor meg vettem a gépet adta hozzá a srác a rugókat is!Meg van a gyári lineáris rugóm is,próbáltam ,hogy érezzem a különbséget.... de most Hyperpro progresszív feszül a szárakban!És a gyári 10w-s olaj helyett 15w-s raktam bele!
Egyébként olyan 45000 körül van aszt hiszem egy szett rugó!
Motor csere után az első úton utassal 20 km-em megtétele után fájt mindenem. Annyira rám feküdt asszony hogy fékezéskor az összes súlyt nekem kellett megtartani
Hozzáteszem hogy régóta motorozik utasként, és nagyon jól, előző mocin szinte észre sem vettem hogy fent ül mögöttem. Most azért kellett neki is pár ezer km hogy megszokja az SV-t
Köszi! Ez teljesen jó tanács! Egyedül remekül megy, utassal viszont ahogy nyom előre nem vagyok olyan rugalmas. Akkor sem a kormányon támaszkodom, de nem kellemes olyankor a rossz út. No, meg utassal nem mindig tudom felvenni az ideális kicsit görbe hátú motororozós pózt.
Lehet érdemes lenne elnéznem majd egy tandemes vezetéstechnikai képzésre, egyedül végigtoltam egyet, de utassal még nem került rá sor anyagi okokból.
Aztán kiderül majd hogy a fluxuskondenzátor nem passzol az ionhajtóműhöz.
És a második téridőugrásnál a gravimeghajtó rakoncátlankodik.
Apropo nincs valami lom 600 as extraolcson?Cbr,gsxr hasonlo.
Nem most azonnal ősz-telre osszejohet 3 kilo korul ha nem krepal be ujra az angolbeteg es kene valami amit vidam szivvel tornek agyon egy kisebb palyan.
Csunya-hianyos lehet de azert induljon.
Gyertyára vagy esetleg karbira tippelek.
Minta kellene.
Plusz egy liter 15 os olaj es egy kis melo.
Én is hallottam már olyat,aki azt mondta,hogy azt hallotta,hogy az SV-k nagyon melegednek,meg hogy forralják a vizet.Ez egy nagy f@szság!
Ezt meg tudom cáfolni,nekem még a legnagyobb melegben sem megy 90fok felettire a vízhőfok,a ventilátor még egyszer sem kapcsolt be rajta,túlmelegedés miatt.Az olaj és a vízhűtő radiátort tisztán kell tartani,és akkor semmi gond nincs vele.Az első teló gyárilag tényleg egy kicsit lágy,de azt is lehet orvosolni.
Te aljas népi tároló edény
Lehet, hogy nagy dumás vagyok de aki volt nálam motort venni az mindig azt kapta ami a leírásban volt, vagy jobbat
Egy barátommal szoktam még néha gurulni, ő nagyobb darab, de ő a tankra támaszkodik, úgy sokkal jobb, bár a szabad mozgásban így is eléggé korlátoz.
Nekem teló feszesítés igazából egy liter olajamba került meg egy kis munkámba!
Mikor meg vettem a gépet adta hozzá a srác a rugókat is!Meg van a gyári lineáris rugóm is,próbáltam ,hogy érezzem a különbséget.... de most Hyperpro progresszív feszül a szárakban!És a gyári 10w-s olaj helyett 15w-s raktam bele!
Egyébként olyan 45000 körül van aszt hiszem egy szett rugó!
Hozzáteszem hogy régóta motorozik utasként, és nagyon jól, előző mocin szinte észre sem vettem hogy fent ül mögöttem. Most azért kellett neki is pár ezer km hogy megszokja az SV-t
Lehet érdemes lenne elnéznem majd egy tandemes vezetéstechnikai képzésre, egyedül végigtoltam egyet, de utassal még nem került rá sor anyagi okokból.