Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan , Naked nakedre kell
Toltes rendben.?
Tegnap nekem is nehezen indult délelőtt. Aztán délután már csak a relé kerregett. Egy éves az akku, mondom ez nem lehet...
végül kiderült hogy a sarut borìtotta be vastagon a só.
Lepucoltam és láss csodát, pöcc-röff!
A Fokozatkijelzős viszont nem bántja a fordulatot, ugyanúgy viselkedik mint elötte.
Neked bármit
Meg meg 3 masik ember

Majd te megirod nekem, gugli terkeppel
szarul csináltad, tuti!
Facebookon rakerdeztem a tapasztalatokra. "7500tol bruralis" na hat ez nem jott be de legalabb a mondar nagyon megragadt bennem. Nem erzem hogy erosebb lenne, cserebe uresben kiengedett kuplungnal megemeli a fordulatot. Nem tetszik, ma 2x le is fulladt ahogy betettem sebessegbe es visszadurrog a kipufogoba.


Na most akkor az e meg i meg nemtudom milyen tron megjegyzi akksi levetel utan ha atirjuk vagy nem? Lehet nullazni ha ossze erintem a sarukat?
Én voltam ma is miután bebikáztuk a vasat. Most vagy leszívja valami vagy döglődik az új akku.
En itt tartok.
igen:
melóból hazafelé láttam min 10 motort
sárgultam is rendesen
Azert valaki motorkazott ma?
Ahova kipostolod.
Nehomma ki kelljen postolni fizetosbe amit ha rakivansz nem tudod leszervezni.
Hol van ilyen kipostolva ?
És tényleg az... Csak éppen motoros legyen a talpán, aki kimotorozza... Szerintem nem közútra való már az a teljesítmény.
A K5gsxr1000 a brutalis.
Anno szórakoztunk ezzel TRE dologgal, de ahogy írod nem volt valami nagy hatása, más gépeknél érezhető volt, de az SV-nél hanyagolható.
7500-tól nekem minden nélkül brutális
Azert elgondolkoztato bar a 80nekem sok, szerintem nem lesz meg addig az sv hogy megerje nekem.

Tre, a 7500tol brutalis lesz akkor neked sem jott be
Erre is szamitottam, kicsit placebo szerintem.
Igen, ezen múlik a dolog. Ha meg akarod sokáig tartani, akkor megéri, amúgy meg nem, mert a használtpiacon nem sokan fizetik meg az ilyen igényes "apróságokat".
Én is így vagyok vele, sokáig meg szeretném tartani a kis 650-em, így nem vág földhöz, hogy majd vizesítsem az olajhűtést, meg jobb telókat tegyek rá.
Valami különbség volt azért a fokozatkijelzővel, de egetverő változás nem történt.
Fogyasztás várhatóan csökkenni fog, hangtompítós módban még többet, mert ott többet vett le. A Martin kipufogókkal felment 6,1Literre, most úgy mértem 5,8Litert hogy Budapesten kacskaringóztam, meg benne volt a beállítás is ahol elég sokáig forgatták(ez nem tudom mennyi üzemanyagot vihetett).
Alacsony fordulaton a rángatás annyira eltünt, hogy simán elindultam 2-esben vele lámpánál , véletlen.
Alacsonyfordulaton a rangatas sokat javult? Fogyasztast gondolom meg nem tudtal merni.

Tre-modos (fokozatkijelzo) dolognal ereztel te nagy különbséget?

Amugy szerintem az agoval jobban jartal
Meg is akarom tartani.
Mondtam, hogy van aki drágállja.
Jövő héten megyek Grossglocknerre, meg Szlovéniába majd ott le is tesztelem.
Azert megiscsak egy horvat tura ara az a 80ezer.

Tomi neked ezt a motort sokaig meg kell tartani :D amennyit rakoltottel