Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy centivel sem gyorsabb akarok lenni. Elsősorban nagyobb kényelemre vágyok.
Valamint biztosabb úttartásra a jelenlegi sebességemen, és jobb fékezhetőségre. Nem búvárkodni szeretek fékezés közben, hanem megállni.
Az F800 is cartridge, csak egy gagyibb, állíthatatlan konstrukcióban.
Egy ilyennel én is kibékülnék a kisSV-be...

Gumibogyószörpöt igyal.
A jobb futomutol meg nem leszel gyorsabb, az ezres futomuve jonak szamit, de tobbet tud mint en, sokkal. Beszari vagyok es ezen a futomu nem segit
Így van. Az SV-n nagyon kilóg a többi komponenstől a futómű, lénygesen gyengébb, mint a többi rész.
Nekem sem az állíthatóság hiányzik, hanem hogy egy erősebb fékezéskor ne koppanjon fel egy közepes úthibán, vagy amikor rossz úton vagy gyorsabban megyek, ne rázza ki a lelkem is az úthibákon, amiket az állíthatatlan fix nyomócsillapítás miatt nem tud rendesen kimozogni.
Mentek.?
netmotorozás vérszivással pakolás helyett
faszkivan ezzel az idővel
Na végre valaki megragadta a lényeget
f800 bömösben csak előfeszitést lehetett állitani,és tökéletes volt mindenhova (jó ut,rossz ut,nyugiban,csapatva)
Ironia.
Az Oszinak nem csak, hanem A motor.
De te mit eszel így rajta mikor pucéran 3hengerezel
Nem az állíthatóság a lényeg,sokkal inkább a futómű,váz,gumi,fékhatás,motorkarakter összhangja adja meg az adott gép alaphangulatát,ez lehet jól eltalált gyárilag.
A finomhangolás pályán,köridőket hajkurászva nyeri értelmét,utcán nem sok jelentőséggel bír számomra.(mondjuk ha nagyon szar az azért feltűnik)
Ja.
Bar csak egy motor.
Totál megigézett a k5 1000, pedig a k egyértelmuen jelzi, hogy kisgyerekeknek való. Az 1000 pedig az alkatrészek száma
Az etalon a gsxr 1000 k5 sargafekete.
Meg az s1000 rr is arrol lett koppintva.
Nem az állíthatóság a lényeg, hanem hogy az állítható telókban szelepek vannak, és a szelepes telók, ha tisztességesen meg vannak építve, sokkal jobban működnek, mint az állíthatatlanok, amikben van egy lyuk, amin a csillapító olaj átfolyik, és szevasz tavasz.

A szelepes telók sokkal jobban követik a durva úthibákat, és kevésbé búvárkodnak fékezésnél, ha jól vannak beállítva.
A hagyományos pedig lassan vezetve túl puha, gyorsan vezetve viszont túl kemény.

Ilyen szempontból a Busa az etalon. Ott van nyomaték és futómű is. Bár asszem a ZX14-ben is.
fazeremben(fzs 1000) is mindenhová állítható volt, azt egyszer gyári beállításokra beállítottam .. így fakezűként azt úgy volt.. a nyomatékot viszont hiányoltam

ez meg jó így.. ez az első olyan motorom ami évelő
Erő van a kis-SV-n is, csak használni kell hozzá a váltót.
Dadogás, rángatás sincs már. Az olajhőfok meg 50K-s történet, talán elvárható egy 2-3X drágább motortól, hogy ott már ilyesmivel ne kelljen foglalkozni.

A telóval sem az a gond, hogy "hagyományos", hanem hogy a technika, ami benne van, ősrégi olcsó sz@r. Nem tudom mi a magyar megfelelője, de ez nem "cartridge fork", mint az összes sportgép teleszkópja. De ahogy nézem, ugyanez az egyszerű állíthatatlan retek van az 1100XX-ben is a bivalyerős motorja mellé, az azért kemény...
Még a CBR600F3-F4-ekbe is igen komoly állítható elsőtelókat szereltek...
Akkor hajra.Hozz egy fustszinu plexit nekem.
Kettonel tobbet nemhiszem hogy megtud enni
Nekem jó a szombat
Csődbe ne menjen a vállalkozás a felelőtlen igérgetés miatt
Nem.
Szombaton vannak csak nyitva.
Ha legurulsz erte akkor amennyit meg tudsz enni a tiede
hozzá adják