full idom, sor 4 ... erő(diagrammok nélkül)... a hagyományos telóval együtt tudok élni,a fék jó..
nem dadog nem rángat,fingom sincs az olajhőfokról. Húzom és megy utassal dobozokkal mindegy...
Szerpentines reszen a kiswarburg olya szepen meg 3- ban hogy nem kell semmi mas.
Van ott 2000-12000 ig mindenfele de csak az izgi waresz horges,szorcsoges amire emlekszem.
Minimális tapasztalattal egy srác,R1-el,Magyaregregy felé bevágta a susnyásba,összelapátojuk,a komplett elejét műszerfalastól bevágom a dobozomba,mondja,hogy ennyivel meg annyival ment itt meg ott.....magyarázom neki,hogy ez a hiba,rávettem,hogy hazafelé ne kapcsoljon 4.-nél feljebb és csak az utat nézze messze maga előtt,öröm volt nézni,hogy milyen kisimult lett a mozgása....
Én ezt máshogy gondolom... Ha kicsúszik a motor segge, épp a kuplunggal tapasztod meg hirtelen a hátulját és nyomsz akkora highside-ot, hogy öröm nézni.... Esetleg pici hátsófék fix gázállással, szigorúan kuplung nélkül. Persze, lehet tévedek, de én így csinálnám.
Amúgy nem tudom, miből gondolod, hogy normális útviszonyok mellett nem tudnék normális tempóban menni. Attól, hogy botrányosan rossz minőségű utakon, vagy rossz útviszonyok és városi körülmények között néha szükségem van 20km/h-s tempóra is, szerintem semmi nem derül ki ebből.
Próbáltam, nem jó. Egyesben 2885RPM-en menne a szokásos kb. 22km/h tempómban, és baromi ideges a nagyon pici áttétel miatt, ahogy rázza a kezem az úthiba, és nem teljesen fix a gázállás, nem valami stabil.
Kettesben 2100rpm ugyanezzel a sebességgel, és teljesen jó, nem ideges a motor, nem erőlködik, de nem is ugrik ki alólam az első úthibánál, és még lassíthatok is íven, mert 1800rpm felett teljesen szépen egyenletesen jár már.
Ez így már teljesen jó, baráti. Viszont korábban kettesben 2500rpm alatt már csak a láncot rángatta, az 30km/h, nekem az a durvább kanyarokhoz már sok volt, főleg esős időben.
Az 5100-as Motul 10W40, ami nekem sem vált be. A 7100 10W40 sokkal-sokkal jobb, ha gondolod próbáld ki.
Szerintem még mindig nem érted.
Levi kanyarodik, relatív magas fordulaton, hogy ugorjon a motor.. csúszik az út, jár a segge a gépnek (de csak picit, ami forszírozott kanyarvételnél tökre belefér), azonban ha tényleg! megcsúszik akkor ott a keze a kuplungon és behúzza, mentve a helyzetet. Na ettől semmi baja nem lesz a kuplungnak.
Ajánlom menj el motorozni egy jól motorozó, összeszokott bandával külföldre, és garantálom, hogy alapjaiban fog megváltozni a motorozásról a gondolatmeneted.
No igen, nekem közlekedési eszköz is. De azért be lehet lőni a kettő közé, hogy a közlekedési eszköz és az élmény is meglegyen, mikor melyiknek van az ideje.
Mondjuk nekem az is az élmény része, hogy mikor beindítom, csak ráülök és pöccre minden megy, de ehhez azért nem árt törődni a technikával, és érzéssel bánni vele. Persze, nem azt mondom, hogy nagypapa üzemmód, sőt, csak érzéssel.
Mellesleg azt is mérlegelni érdemes, mennyit lehet tankolni egy megspórolt kuplungjavítás árából, és mennyit von le az élményből, ha inkább megfelelően választjuk ki a sebességet, és nem kanyar közben mentjük a helyzetet a kuplunggal.
link
Amúgy ez a hétvége alkalmas lenne kimenni Louisba