Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keresnék valami tatyót erre mit találtam
link

Amúgy ez a hétvége alkalmas lenne kimenni Louisba
ja zzr-még nem volt

majd egyszer

régi busám volt egyszer,aztán megint vettem egy xx-et..
jó ez a technikai matuzsálem
De az csak egy xx,a busa jobb turamotor,vagy az a masik benga......valami szaki.
na én pont a fordítottja vagyok...

full idom, sor 4 ... erő(diagrammok nélkül)... a hagyományos telóval együtt tudok élni,a fék jó..
nem dadog nem rángat,fingom sincs az olajhőfokról. Húzom és megy utassal dobozokkal mindegy...
Szerpentines reszen a kiswarburg olya szepen meg 3- ban hogy nem kell semmi mas.
Van ott 2000-12000 ig mindenfele de csak az izgi waresz horges,szorcsoges amire emlekszem.
Minimális tapasztalattal egy srác,R1-el,Magyaregregy felé bevágta a susnyásba,összelapátojuk,a komplett elejét műszerfalastól bevágom a dobozomba,mondja,hogy ennyivel meg annyival ment itt meg ott.....magyarázom neki,hogy ez a hiba,rávettem,hogy hazafelé ne kapcsoljon 4.-nél feljebb és csak az utat nézze messze maga előtt,öröm volt nézni,hogy milyen kisimult lett a mozgása....
Ketmarek sosmogyi meg egy pizzastaska eleg.
Ma 8-18 ig rabszolgamelo volt.
Nem allok neki sutogetni.
Túl vagyok a vacsorán,a végén lezárva 2 lángossal,lekvárosan,az ér?
Most sütöttem egy rakat palacsintát, gyorsan megvan ajánlom figyelmedbe
Én ezt máshogy gondolom... Ha kicsúszik a motor segge, épp a kuplunggal tapasztod meg hirtelen a hátulját és nyomsz akkora highside-ot, hogy öröm nézni.... Esetleg pici hátsófék fix gázállással, szigorúan kuplung nélkül. Persze, lehet tévedek, de én így csinálnám.

Amúgy nem tudom, miből gondolod, hogy normális útviszonyok mellett nem tudnék normális tempóban menni. Attól, hogy botrányosan rossz minőségű utakon, vagy rossz útviszonyok és városi körülmények között néha szükségem van 20km/h-s tempóra is, szerintem semmi nem derül ki ebből.
En jol szorakozom.
Kuldhetnel ket dios ket fahejjas kurtost.
Miért? Miben rossz a jelenlegi gondolatmenetem?
Na en mara teljesen kiegtem. Az ido is szar, motorozni sem lehrt, dolgozni sem es a forumon is megint ertelmetlen vita megy
Én már ott elkövettem a hibát hogy rá se merek nézni kanyarban a fordulatszámmérőre.
Szal velem nem kéne jönni.
Próbáltam, nem jó. Egyesben 2885RPM-en menne a szokásos kb. 22km/h tempómban, és baromi ideges a nagyon pici áttétel miatt, ahogy rázza a kezem az úthiba, és nem teljesen fix a gázállás, nem valami stabil.
Kettesben 2100rpm ugyanezzel a sebességgel, és teljesen jó, nem ideges a motor, nem erőlködik, de nem is ugrik ki alólam az első úthibánál, és még lassíthatok is íven, mert 1800rpm felett teljesen szépen egyenletesen jár már.
Ez így már teljesen jó, baráti. Viszont korábban kettesben 2500rpm alatt már csak a láncot rángatta, az 30km/h, nekem az a durvább kanyarokhoz már sok volt, főleg esős időben.

Az 5100-as Motul 10W40, ami nekem sem vált be. A 7100 10W40 sokkal-sokkal jobb, ha gondolod próbáld ki.
A Vanyekkal ne foglalkozz, olyan amilyen
A jól motorozó banda a haját fogja tépni, vagy jól otthagyja a francba a második kanyargós rész után..
Szerintem még mindig nem érted.
Levi kanyarodik, relatív magas fordulaton, hogy ugorjon a motor.. csúszik az út, jár a segge a gépnek (de csak picit, ami forszírozott kanyarvételnél tökre belefér), azonban ha tényleg! megcsúszik akkor ott a keze a kuplungon és behúzza, mentve a helyzetet. Na ettől semmi baja nem lesz a kuplungnak.
Ajánlom menj el motorozni egy jól motorozó, összeszokott bandával külföldre, és garantálom, hogy alapjaiban fog megváltozni a motorozásról a gondolatmeneted.
Ápropó nem kanyar,nem olaj nem letép a szél.

Bakker nem hittem de tényleg egy A5-ös méretűre összehajtható 167x90-es törölköző.
No igen, nekem közlekedési eszköz is. De azért be lehet lőni a kettő közé, hogy a közlekedési eszköz és az élmény is meglegyen, mikor melyiknek van az ideje.

Mondjuk nekem az is az élmény része, hogy mikor beindítom, csak ráülök és pöccre minden megy, de ehhez azért nem árt törődni a technikával, és érzéssel bánni vele. Persze, nem azt mondom, hogy nagypapa üzemmód, sőt, csak érzéssel.

Mellesleg azt is mérlegelni érdemes, mennyit lehet tankolni egy megspórolt kuplungjavítás árából, és mennyit von le az élményből, ha inkább megfelelően választjuk ki a sebességet, és nem kanyar közben mentjük a helyzetet a kuplunggal.
5100 10w-40
Abban a kanyarban 1.-ben 5000-es fodulaton sokkal stabilabban,biztonságosabban fordulnál el,próbálgasd lendülettel,használj hátsóféket,ilyesmi.
Amúgy melyik Motul ment bele pontosan?