Szúrok be képeket, az első nem saját, netről kerestem, pont olyan színe volt nálam az 5100-nak és a 7100-nak is a betöltés pillanatában, mint a képen.
A második pedig a jelenlegi színe a 7100-asnak, 700km futás után. Nem sikerült fél kézzel a motort döntve másik kézzel fotózva esőben oktalankodva tökéletesen de a szín látszik.
Bárdiban vettem mindkettőt, 4L-es kiszerelésben, bontatlan csomagolásban. A doboz is tökugyanolyan, mint a gyári képeken.
Meglepő amit írsz az 5100-ról.
Eddig akivel beszéltem csak dicsérte milyen jó az SV650be.
Tőled hallom először hogy gond volt vele.
tsanyi:
"de nekem a motul nem kéne, nézd majd meg az olajleeresztődet mennyi fémreszelék lesz rajta 6000 után, amit én használok azok tiszták általában."
én biza észrevettem az olajcserét mert utána 500km-ig jó volt a fokozatjeladó, azután elkezdett hülyeségeket mutatni. gondolom szét kellett volna kitakarítani, de az SV-n nem olyan egyszerű mint a banditon ha jól olvasom a szomszédban.
abból a fémreszelékből mire lehet következtetni,nem jó a kenés eszik egymást a fogaskerekek,vagy a csapágy kezd rágni?,jobb olajjal megszünik a jelenség?
Lassan be kell vegyek egy nyugtatót, h csak olvasgassam ezt a fórumot Egy fontos kérdésem van csak. Ki az a hülye aki egy SV-vel 1800-2000-es fordulaton motorozik? Én, hogy élvezzem a motorozást 4-5E felett kell tartanom a fordulatszámmérőt, ha nem így van akkor megyek inkább az 50-es robogómmal. 2000-es fordulatnál még a dízel kocsijaimat is jobban pörgetem
Ezt nem értem. Abban mit lehet szeretni, hogy 22-23 fok alatti hőfokon hideg marad az olaj, és azért vált nehézkesen a váltó, vagy meleg időben dugóban elmelegszik, és akkor meg azért? Számomra 100X élvezetesebb a megfelelő olajhőfokos állapot, amikor csak szépen behuppannak a sebességek "olajozottan" a fokozatokba.
Azt sem értem, mit lehet szeretni a gagyi futóműben, ami a 650-esben van, erős fékezésnél akkorát merül az eleje, hogy besírok, de a legkisebb úthiba kimozgása is túlzott kihívás számára....
Vagy esetleg félreértettelek és nem erre gondoltál? Mert én ezeket gondolom csak a motorka hibáinak, így 2 szezon és 6800km megtétele után. Mondjuk a futóművel tisztában voltam vásárláskor is, bele is kalkuláltam pár év után egy GSXR-esítést....
Olajból a Motul 5100 után meg sem néztem a leeresztő csavart, okádékul nézett ki az a cucc, ami kijött, a kenés is szar volt érzésre, nem is járt olyan szépen a motor, mint az első olajával, vagy a mostani Motul 7100-al, szóval már a leeresztés előtt 100%-ig biztos voltam benne, hogy ilyen olajat soha többé nem fogok tenni bele. A 7100 viszont az eddigi 700km alatt nagyon szépen teljesített, "normális" olajhőfokokkal gyönyörűen jár a váltó és a motor is.
A Motul 7100 után is sok reszelék szokott visszamaradni a mágnesen? Milyen olajjal vannak jó tapasztalataid, ha esetleg kipróbálnék mást is?
Én pont azt kedvelem benne amiket hibának leírtál, de nekem a motul nem kéne, nézd majd meg az olajleeresztődet mennyi fémreszelék lesz rajta 6000 után, amit én használok azok tiszták általában.
A félidomos kisSV nekem teljesen tökéletes. Jó olaj kell bele, meg majd az olajhűtős dolgot helyretenni a japó mérnökök helyett. Nem egy nagy beruházás. Majd a későbbiekben egy jobb futómű, és kész is van a tökéletes moci nekem.
A s4 gépeket amúgy nem igazán csípem, és a full-idomot sem.
Nem véletlen vettem ezt, ez pont az, amit szeretek. Virgonc, vidám motor, pontos finom szerkezetekkel, kis súllyal, kis fogyasztással, élménydús és jó mindenre.
Hát, hogy lespórolták róla a normális olajhűtést, meg normális teleszkópot nagy ügy, kicsit rákölt az ember és meg is van oldva. Más hasonló árú motorkán sincs jobb.
Hidegen és melegen is tökéletes.
A második pedig a jelenlegi színe a 7100-asnak, 700km futás után. Nem sikerült fél kézzel a motort döntve másik kézzel fotózva esőben oktalankodva tökéletesen de a szín látszik.
Bárdiban vettem mindkettőt, 4L-es kiszerelésben, bontatlan csomagolásban. A doboz is tökugyanolyan, mint a gyári képeken.
Bar vizpumpa,generator barmikor kinyiffanhat.
Eddig akivel beszéltem csak dicsérte milyen jó az SV650be.
Tőled hallom először hogy gond volt vele.
tsanyi:
"de nekem a motul nem kéne, nézd majd meg az olajleeresztődet mennyi fémreszelék lesz rajta 6000 után, amit én használok azok tiszták általában."
És ez az olaj végett?
Érdekes felvetés.
Vasárnap talán.
Hétfő meglátjuk milyen lessz az esőhelyzet.
Mostanról,ablakból nézve.............
Vagy én vagyok boltábú vagy szerencsém volt de egy redvás olajcserétől én biz semmit nem tudtam különbséget észrevenni ami az olaj számlájára írható.
Max hogy kvesebb lettem 10 rugóval.
Azt sem értem, mit lehet szeretni a gagyi futóműben, ami a 650-esben van, erős fékezésnél akkorát merül az eleje, hogy besírok, de a legkisebb úthiba kimozgása is túlzott kihívás számára....
Vagy esetleg félreértettelek és nem erre gondoltál? Mert én ezeket gondolom csak a motorka hibáinak, így 2 szezon és 6800km megtétele után. Mondjuk a futóművel tisztában voltam vásárláskor is, bele is kalkuláltam pár év után egy GSXR-esítést....
Olajból a Motul 5100 után meg sem néztem a leeresztő csavart, okádékul nézett ki az a cucc, ami kijött, a kenés is szar volt érzésre, nem is járt olyan szépen a motor, mint az első olajával, vagy a mostani Motul 7100-al, szóval már a leeresztés előtt 100%-ig biztos voltam benne, hogy ilyen olajat soha többé nem fogok tenni bele. A 7100 viszont az eddigi 700km alatt nagyon szépen teljesített, "normális" olajhőfokokkal gyönyörűen jár a váltó és a motor is.
A Motul 7100 után is sok reszelék szokott visszamaradni a mágnesen? Milyen olajjal vannak jó tapasztalataid, ha esetleg kipróbálnék mást is?
X időponi gyártásig szürke Y-tól meg fekete nem?
Mi a különbség SV1000 nél a szürke ill fekete vázas között?
köszi a választ
A s4 gépeket amúgy nem igazán csípem, és a full-idomot sem.
Nem véletlen vettem ezt, ez pont az, amit szeretek. Virgonc, vidám motor, pontos finom szerkezetekkel, kis súllyal, kis fogyasztással, élménydús és jó mindenre.
Hát, hogy lespórolták róla a normális olajhűtést, meg normális teleszkópot nagy ügy, kicsit rákölt az ember és meg is van oldva. Más hasonló árú motorkán sincs jobb.