Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ezen már nem a krómozott körműszerek vannak, és a váza is modernebb formájú.
Képek lemaradtak


Szerintem azért nem mutat azért olyan rosszul :)

Mondjuk ez egy mart alu darab, előző tulaj rendelte Ebayről.
Jó lehet még a Gladiusé is, illetve Yamahákon van gyakran ilyen cseppalakú szerű, aszimmetrikusan ovális
2007tol a horneteken ami van gyari muanyagtukor. Ugyanaz a tukor van az svn is, de suzukiban nem tudom melyik nakeden van olyan.
`` Túl modern, agyondizájnolt tükör nem illik a töklámpa mellé``
Hmm.. Ebben igazad lehet, akkor ezt még atgondolom..
Másnak valami ötlet esetleg?
Nem tudom, ezt a saját táblázatomból írtam...
De innen is lehet puskázni: link
svmedián asszem volt vmi lánckerék táblázat,vagy számitó izé
Na rendeltem egyet 600 ért, majd meglátjuk tényleg öntapadós e

link
N-s órája körül kicsit megfakult már a gyári, kéne egy ilyet újítani helyette.
ragasztós mindegyik szerintem
Igen, jóval hosszabbak.
3000RPM-nél az 3.-ban 55km/h-val megy, a 650 csak 42km/h-val. A 650-es 5-ben megy 60km/h-val 3000rpm-nél.
Mondjuk 5.-ben araszolgatni 55-60-al a kicsivel se lehet nagy élvezet... Nem is nagyon élvezi szerintem motorikusan.
Én 60-nál szoktam váltani a negyediket.... Esetleg sík úton "araszolva" már 50-nél is.
Szerintetek a carbon fóliában, matricában létezik öntapadós? vagy ez mind olyan mint a kocsi fólia hogy vízzel-vákummal tapad?

link
Lehet, de lehet hogy a sima hetes lesz
Pardon. Akkor Fehérváron mész rá a 8-asról az M7-re.
Elvileg belefér. Írj majd emailt, aztán megbeszéljük
Ha Fehérváron szánsz rám egy kis időt, és lejönnél a pályáról, akkor ott összefuthatnánk. Megoldható lenne?
Skacok!
Az SV1000N áttételezése is ugyan olyan mint az S-nek?
Csak azért kérdem mert S-el már mentem és városon belül nem igazán szeret 3.fokozatnál nagyobba lenni.
Igazából semelyik fokozatban nem szereti a 3000 fordulat alatti életet.
Nem olyan mint a 650 amivel 5.ben is elaraszolgatok 50-60 tempóval.
Körmend, veszprém, székesfehérvár, M7
Szia!

Megkérdezhetem honnan mész Pestre? Ha úgy jönne ki a lépés, odagurulnék, ha esetleg Tatabánya felé mész. Kíváncsi vagyok, van -e különbség a két motor közt. Beszéltem Csabával, mint írtam a 3.db szegecs helyett lett az enyémen 6.db csavarral megerősítve a rugókat magába foglaló lemez. Miszerint elméletileg, megegyezik az Angol megoldással.
Helló!
Én is megyek szombaton, csak épp nem Esztergomba, hanem Budapestre, Ago-hoz
Koszonom szepen!
Szia!

Múlt héten érdeklődtél, a kuplungkosár javítás felől. Beszéltem vele, nincs akadálya. Az árát már írtam, + természetesen a szerelés. De az a Te dolgod, hol, kivel esetleg magad szeded ki. kb. 2-3 hét, ez szezonban nem túl szerencsés, szerintem. Az úriember címe: raboczki.csaba@advertisz.com A többit meg tudod vele beszélni. Sok sikert.
Utana buszkelkedhetnel hogy egy hugyozas utan fogytal 5kilot
fokhagymapudinggal