Majdnem megvettem az ixil dobok es a turakormany nagyon csabito volt Itt volt a kozelben, ugy voltunk vele hogy még egy darabig biztos meg lesz. De nem
A trükk a meghajtás/váltó áttételezése és a nyomaték, na, nem a csúcsnyomaték a katalógusból, hanem a teljes görbe a fordulatszámtartományban. Valamint a motor menetkész súlya. Ebben nagyon nagy az SV, (remek nyomatékgörbe és váltó van kis súlyhoz) és ezért nem mész a katalógusadattal önmagában semmire. Ezért kellett egy bazinagy komplex Excel tábla, ami végigszámolja a dolgokat.
Nézd meg, mire jutottam, és ha valami ellentétes a tapasztalataiddal, ne tartsd magadban: link.
És ugye, ahogy írtam, ebben a súly nincs beleszámolva, csak a valós nyomaték, és egy elszámolt konstans miatt a valós nyomatékok a meghajtás végén 15%-al magasabbak minden motornál.
Persze, ez csak teljesítmény szempontjából ideális váltásokkal elérhető értékek, ha egyből felkattogtatod a váltót 60km/h-ig 6.-ba, ahogy a kézikönyv írja, akkor ott egészen más lehet a motorkák viszonya.
Egészen pontosan ilyen, jól láthatóan rosszabbul szerepel az SV a többiekhez képest, mint a nyomatékmaximumra törekedő váltásokkal: (kép lent)
Kicsit zsúfolt a diagram, sorry érte, itt már javítva van a konstans.
Az is szépen látszik, hogy az ember közel elfelezi a motor hajtóerejét, ha idejekorán 6.-ig kapcsolgat.
Sajnos igen, kicsit zavar a zörgés, de tudok együtt élni vele. Csak attól félek, hogy hosszabb távon valami tönkremegy és nagyobb lesz a kár...
Bár külföldi fórumokon sokan állítják, hogy zörgéstől se lesz semmi baja a motornak. És igazából egy képet, videót sem láttam arról, hogy mit tett tönkre a zörgés...
A múltkor 120 ezerről beszéltünk, most már itt BP-n 55 ezer...
Viszont nekem van egy nagyon komoly esztergályos mester ismerősöm, aki bármit meg tudna csinálni, csak kéne valakinek a felújított kuplungja, hogy meg lehessen nézni mit kell megcsinálni. Mert bármit meg tudunk csinálni, csak a 0-ról kezdeni nem buli...
2 éve Brembo organikust vettem, hogy kíméljem a tárcsákat. Most hátul új tárcsa lett -szóval hadd kopjon -, ezért EBC HH-t raktam hozzá. Hááát van különbség! Előbb-utóbb elöl is cserélni kéne
Látom nagyon a táblázatokra hagyatkozol, akkor a táblázat alján nézd meg ami szerint a gyengébb motor jobban teljesít.Hogy lehet ez, gyengébb de mégis jobban megy?Valami akkor itt nem stimmel.......
De felesleges a LE/NM adatokat nézned, semmi nem lehet róla a valós helyzetben leszűrni.
Teszt vezettem motorokat ahol a papíron/mért erősebb adatokkal rendelkező motor mégis rugalmatlanabb volt.
Tényleg hagyjuk ezt a témát mint ahogy előttem is írtál már, felesleges vele foglalkozni, úgy jó az SV konstrukció ahogy van.
Egy vidám, pörgős, nyomatékos V2, amit a V2 1000 után sem érzek lomhának.
Természetesen nem megy úgy de nem is lassú gép.
Én arra az acél lemezre gondoltam ami az alu kosáron van rajta, ebben vannak a rugók. ha ezzel nem csináltatok semmit, akkor ezért lehet más ez az átalakítás. A perselyezés nem elég teljesen. Legalábbis mindenhol ezt írták.
haccáz.