Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Másik topik.
haccáz.
Melyik Olivér, milyen gixxer?
Ja.
Sőt még nem hiszem el az olivér koma gixxerét mekkora jóvétel volt.
Köcsög szemétláda lennék.
De nemmindegy mit mondok én?
Azt látom
Komoly vagyok mint az ebola.
Megutott a hidegfront?
Majdnem megvettem az ixil dobok es a turakormany nagyon csabito volt Itt volt a kozelben, ugy voltunk vele hogy még egy darabig biztos meg lesz. De nem
Ülj rá a két kezedre míg el nem zsibbad.
honnan ismered a motoromat? ismered az előző tulajt?
A rángatásra nem hat a füldugó
A füldugó olcsóbb.
Pedig szép hangja volt nagyon annak a motornak

Nekem is fel kell újíttatni, de én szépen meglapulok míg valaki kitapossa az utat
A trükk a meghajtás/váltó áttételezése és a nyomaték, na, nem a csúcsnyomaték a katalógusból, hanem a teljes görbe a fordulatszámtartományban. Valamint a motor menetkész súlya. Ebben nagyon nagy az SV, (remek nyomatékgörbe és váltó van kis súlyhoz) és ezért nem mész a katalógusadattal önmagában semmire. Ezért kellett egy bazinagy komplex Excel tábla, ami végigszámolja a dolgokat.
Nézd meg, mire jutottam, és ha valami ellentétes a tapasztalataiddal, ne tartsd magadban: link.
És ugye, ahogy írtam, ebben a súly nincs beleszámolva, csak a valós nyomaték, és egy elszámolt konstans miatt a valós nyomatékok a meghajtás végén 15%-al magasabbak minden motornál.
Persze, ez csak teljesítmény szempontjából ideális váltásokkal elérhető értékek, ha egyből felkattogtatod a váltót 60km/h-ig 6.-ba, ahogy a kézikönyv írja, akkor ott egészen más lehet a motorkák viszonya.
Egészen pontosan ilyen, jól láthatóan rosszabbul szerepel az SV a többiekhez képest, mint a nyomatékmaximumra törekedő váltásokkal: (kép lent)
Kicsit zsúfolt a diagram, sorry érte, itt már javítva van a konstans.
Az is szépen látszik, hogy az ember közel elfelezi a motor hajtóerejét, ha idejekorán 6.-ig kapcsolgat.
Sajnos igen, kicsit zavar a zörgés, de tudok együtt élni vele. Csak attól félek, hogy hosszabb távon valami tönkremegy és nagyobb lesz a kár...

Bár külföldi fórumokon sokan állítják, hogy zörgéstől se lesz semmi baja a motornak. És igazából egy képet, videót sem láttam arról, hogy mit tett tönkre a zörgés...

A múltkor 120 ezerről beszéltünk, most már itt BP-n 55 ezer...

Viszont nekem van egy nagyon komoly esztergályos mester ismerősöm, aki bármit meg tudna csinálni, csak kéne valakinek a felújított kuplungja, hogy meg lehessen nézni mit kell megcsinálni. Mert bármit meg tudunk csinálni, csak a 0-ról kezdeni nem buli...
Megzorgosodott?
Szia,

Engem is érdekelne ez a kuplung kosár felújítás. Meg tudnád adni a műhely nevét aki csinálta? Köszönöm!
Megnéztem pécset is,oda is heavy rain-t ír. Szombatra tuti.
Sajnos, pedig én is szombatra szerettem volna tervezni egy jó gurulást.
Ráadásul pont szombatra mondja a legrosszabb időt.
Még nincs hétvége jo ido lesz, Tolnaban tuti. Rendezvény lesz, muszáj jo idő legyen
Esik.
Megint hétvégén.
2 éve Brembo organikust vettem, hogy kíméljem a tárcsákat. Most hátul új tárcsa lett -szóval hadd kopjon -, ezért EBC HH-t raktam hozzá. Hááát van különbség! Előbb-utóbb elöl is cserélni kéne
Látom nagyon a táblázatokra hagyatkozol, akkor a táblázat alján nézd meg ami szerint a gyengébb motor jobban teljesít.Hogy lehet ez, gyengébb de mégis jobban megy?Valami akkor itt nem stimmel.......
De felesleges a LE/NM adatokat nézned, semmi nem lehet róla a valós helyzetben leszűrni.
Teszt vezettem motorokat ahol a papíron/mért erősebb adatokkal rendelkező motor mégis rugalmatlanabb volt.
Tényleg hagyjuk ezt a témát mint ahogy előttem is írtál már, felesleges vele foglalkozni, úgy jó az SV konstrukció ahogy van.
Egy vidám, pörgős, nyomatékos V2, amit a V2 1000 után sem érzek lomhának.
Természetesen nem megy úgy de nem is lassú gép.
Én arra az acél lemezre gondoltam ami az alu kosáron van rajta, ebben vannak a rugók. ha ezzel nem csináltatok semmit, akkor ezért lehet más ez az átalakítás. A perselyezés nem elég teljesen. Legalábbis mindenhol ezt írták.
EBC hh.
A Brembo SA utcai szinter nekem bevált, bár fingom sincs mennyibe kerül most.