Continental Road Attack vagy Sport Attack! Mio is most pakoltuk fel a Road Attackot hátra..... kurva jó!
Szinte mindenki akinek volt már fennt csak dícsérte nagyon kezes vele a gép! Ha csak utcán nyomod és ritkán jársz pályázni akkor jó lesz a Road Attack is mert ez is jól ragad még így 15 fokban is! Ha sok a versenypálya akkor a sportot inkább
Üdv mindenkinek. szerintetek ezt mennyiböl lehetne megcsináltatni. Eldöltek vele. Már nem az enyém csak néztem ezt is mert ugye ilyet szeretnék. és km nem sok van benne. szinte semmi.
Hat ha azon a gepen bevallt, lehet hogy nalam is jo lesz. Olyan szempont gumivalasztasban lehet hogy v2-re, vagy sor4-re megy? Gondolok arra hogy a v2 jobban eszi a gumit mint a sor4 ( persze fugg tobb dologtol is )?
Csakmert egyszer valaki azt mondta hogy a v2 "darabos" es jobban igenybe veszi a gumikat alacsony sebessegnel.
Nézd! Metzellerről nekem semmi tapasztalatom ,de az uncsibratyóm egy 1400-es GSX-en azt használja és nem panaszkodik! Pedig elég állat módra vezeti a kék elefántot!
Szerintem nem rossz! Illetve nem lehet rossz!
a full-gas ban adtak a castrolt hogy probaljam ki nagyon jo. Szerintem csak nem tudtak eladni es vegre beesett egy madar...
A Motul bevalt nalam is, nem is ertem miert hagytam magam rabeszelni masra...
Apropo lancaapolas!
A castrol lanc spray jo valasztas? Nekem gyanus mert frocskoli a lanc szana-szet. Ugy nez ki a motor egy rovidebb tav utan mintha olajban mentem volna.
Hat igen. Kicsit peches voltam, mert gyakorlatilag 200 km utan megtalaltam azt a franya vasdarabot. Mondjuk rendes volt mert szepen lassan eresztette a levegot. Egyszer csak azt vettem eszre hogy a motor nem azt csinalja amit en akarok, raadasul autopalyan kicsit atlepve a sebesseghatart...
Mindegy majd felajanlom valakinek elfustoltni.
Akkor lanc meg marad egy darabig.
Amit elfelejtettem meg az annyi hogy a hutofolyadek most lesz 3 eves es allitolag 2 evente cserelni kell. Ez igaz? Azert kerdezek ennyit mert probalok vigyazni a gepre viszont van par dolog ami nem tiszta. Az oke hogy karbantartas de a gumicserek eleg nagy beruhazasok es amennyire lehet az egyebeket hanyagolnam. Persze csak bizonyos hatarokon belul, mert probalok vigyazni a kedvencemre.
a javított gumit dobd ki a francba! 1000-es gépen neh már oyannal menjél! a somsonra jó az a tanyán. erre életveszély. én a helyedben azonnal lecserélném!
Szerintem az olaj az túlzás! Állt egy telet és? Attól még tönkre nem ment! A Flakonban is áll!
A gumi a kép alapján szintén elmegy még! Mármint ha ez van még rajta! De et neked kell érezni,h mennyire csúszkál!
A lánc pedig ha kétszer állítottál az még nem gáz! Ha majd kihegyesedik a lánckerék és nem tudod hova állítani már akkor csere! De ápold rendszeresen!
Én ezt tudom hozzászólni,de ha vmit rosszul írtam bocsi!
Sziasztok,
rendelkezek egy sv1000s tipusu motorkerekparral, es most hogy az orat is visszaallitottuk elo kene kaparni a szerkezetet a garazsbol. Ez meg ugy menne, de lenne par aprosag amit le kell cserelni es ezugyben kernem a tanacsotokat.
Olajcsere volt nyar vegen, azota kb 1000 km ment bele, viszont azt mondjak a szakemberek hogy ennyi allas utan az olajat megint le kellene cserelni. Nekem ez egy kicsit soknak tunik a jobol.
Lancszetcsere: hogy tudom megallapitani mint laikus hogy a lanc milyen allapotban van? Szerintem cserelni kene mert a mult szezonban 2x allitottam mert lazanak tunt, de ez csak az en velemenyem.
Gumi: Orok kerdes, Hatul jelenleg Dunlop van elol viszont az eredeti ami erossen cserere szorul. Az jo megoldas lehet hogy cserelek elol-hatul, ami meg rajta van elteszem tartalekba. Nalam egy szezonban eddig elment 2 hatsogumi, de ami host rajta van abba meg fer szerintem boven. Mondjuk javitott gumirol van szo mert egy szeget bekapott szerencsetlen.
Szinte mindenki akinek volt már fennt csak dícsérte nagyon kezes vele a gép! Ha csak utcán nyomod és ritkán jársz pályázni akkor jó lesz a Road Attack is mert ez is jól ragad még így 15 fokban is! Ha sok a versenypálya akkor a sportot inkább