Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali vállfa!
Végül is én pesten a Red Baron-ba vittem be a motort!A piaci ár alatt vásárolnak fel, és jó sok haszonnal adnak túl a motoron !Amennyiben nagyon kell a "zsé " csak akkor keresd őket ! A neten fent vannak! Sok sikert!
Erre csak annyit mondanék hogy Budapest-Esztergom 30km. Nekem megérne egy jobb ajánlatot, esetleg súlyos tízezreket.
De te tudod ;)
Amúgy nincsmit :)
Köszi frpeter , de nekem Esztergom messze van. Amúgy az svmedia-ra köszi hogy kitetted a képeket a mocimról!
Én szombaton vitetem be debrecenbe a mikepércsi úton lévő használtmotor kereskedésbe, nem márkaképviselet, azt hiszem "bikeman" a becsületes neve a kereskedésnek. Ha pestre kell vinni kihez érdemes beadni, van -e valami díja?
Ajánlom az esztergomi Jó-Dobronyát. Új SV 1000: 1,750,000 és hasonló árak. Van beszámítás is.
Hali vállfa!
A motor még megvan! Még nem vittem be kereskedőhöz,volt egy komolynak látszó jelölt aki tegnapig hitegetett aztán mégsem jött neki össze valami !Úgyhogy most várom az érdeklődőket!Amennyiben péntekig nem lessz ,változás felviszem pestre!
szia harpi,

megtudhatnám hogy sikerült -e eladni amotorodat? hova vitted be debrecenbe, melyik kereskedőhöz?
köszi a válaszokat.
Minden kezdet nehéz ugye.probáld meg hogy gáz visszaengeded és megint rárántasz mármint a gázra nem másra igy amikor elször huzod neki a telo kicsit összemegy és amikor másodszora huzod neki már ágaskodni fog a paripa fö a fokozatoság aprolákosan nehog aztán egy gyertya legyen az eredmény utána meg egy hátra bukfenc
Jó oké,de gázra nem veszi fel? Mit csinálhatok rosszul? 2-esben kellene felvennie? Meddig kellene pörgetni? Akkor semmi ördöngősség?

üdv Bogie
Szia a kuplung hazavágás nem tudom hogy jönn ide de ha kuplungal akkarod felvenni azt felejtsd el gázra simánn felveszi az elejét utána meg már meglehet tartani inkább az olajozásra figylej oda mert hamar ki lehet vele nyirni egy v2-es blokkot
Sziasztok!

Kicsit felelőtlennek,elhamarkodottnak tűnhet a kérdés,de mivel lassan 10000-et lemotoroztam az SV1000S-emmel,így inkább megkérdezem itt,minthogy hazavágjam a kuplungot,és/vagy mást.
Aki szokott egykerekezni SV1000-el,az hogyan csinálja? Nekem nem kezdi el emelni az elejét 2-esben, de lehet hogy csak én vagyok a béna. Egyenlőre ennyi,várom a tanácsokat, hogy hanyasban, mekkora fordulaton,hova helyezzem a súlypontom,játszak-e az első teleszkóppal,stb...

üdv Bogie
Itt találsz pár összehasonlítótesztet, igaz ER6 pont nincs.
Azért SV, mert nem sokkal gyengébb a Kawa, de valszleg váltani fogsz úgyis. SV-vel is lehet kezdeni, így nem buksz rajta egy rakás pénzt.
Szia!

Nekem tavaly Er-6n-em volt, viszont tavasszal SV650S-re ülök fel - baleset miatt lenulláztam a Kawát. Ha kezdő vagy, akkor mindenképpen a Kawa a nyerő választás, ha nem akkor az SV! A Kawa nagyon jól kezelhető gép, soros mocival, az SV V2-ese viszont szívósabb, magasabb fordulaton erősebb. Igaz, mind a két gép nagyjából ugyan azt tudja. Haverom SV-jével prógálgattuk és egyedül a 170-190 körüli tempóban nyert az SV, miután az egy fejidomos, szélvédett gép volt! Ha érdekelnek részletek, írj a kicsikrisz@chello.hu címre, szavesen válaszolok minden kérdésedre részletesebben is!
Sziasztok!

Tavasszal szeretnék motort venni! A kérdésem az lenne Sv vagy Kawa er6?
Légyszi lássatok el tanácsokkal ,tapasztalatokkal.
Köszönöm!
segítség!

most hívott telefonon zoohayabusa, hogy spanyolban kicsúszott az autópályán és nagyon csúnyán összetörte magát. korházban van a lába miatt.
s.o.s segítség kellene, hogy a megmaradt motort haza kellene juttatni spanyol országból.
saját lábán nem jön mert váz törött és nincs eleje sem minden megoldás érdekli normál határokon belül. ha tudtok segíteni tegyétek meg érte.
a motor spanyol ország , la hoya-ban található.
most tolmácsolom, amit írt, hogy olyan érdekelné aki arra jár és fel venné. ( kamionos, stb)
köszönöm és ő is örök hálás lenne!
magyarországi száma 13.-tól: 06-70-532-21-89
kinti száma: +353851406755
FrPetinek igaza van!
Akkor azt jól elba***ák
A félreértések elkerülése végett!2005-ös modell!Sárga lámpa kigyúlad:4 liter. Sárga lámpa folyamatosan világit:1.5 liter! Ezek az adatok a motorom szervízkönyvében találhatóak,de a tapasztalatom is alátámasztja az adatokat!
A villogásos történet függ az évjárattól, de semmiképpen sem 1,5l, legalább 3l van még benne.
Hali spityu!
A helyzet az,hogy az "új" motoromat,szept 30.ig tartják, addig tudom én is ilyen nyomott áron adni Amennyiben addig nem kel el valószinű megmarad!Holnap beviszem Debrecenbe egy kereskedésbe, állítólag ott kerestik ezt a típust!
Hali harpi!
Hidd el én sajnálom a legjobban, hogy eddig még nem tudtalak hívni!Nem úgy alakulnak a dolgok ahogy szeretném,vagyis elterveztem! Az a helyzet,hogy Ausztriában vagyok és a hazautazás csúszik sajnos!Pedig nagy valószinűséggel ő lenne az enyém! De megvan a szám és amint hazamegyek az első dolgom lessz felhívni!
Bocs!spityu!
Hali!svpityu
Mi újság nem hívtál!
Amikor a villogás átvált állandóra még1.5 liter van benne!Durván 15-20km!