Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,

Tudnátok segíteni hogy a motoralkatresz.eu-ról SV1000-re melyik fékbetét a legjobb ár/érték arányban? Nem pályára kell, de azért a jobbat akarom nem a gagyit. Kinek mi vált be?

Köszi
Ami szegecselve volt, az csavarozva ragasztva lett. Viszont rugók nem lettek cserélve. Egyébként masszívnak tűnt az egész, semmi lötyögés. Csak a rugók mozoghatnak egy picit, az angol azt mondta, hogy az rendben van, ő is így javítja. A perselyezés ami fontos.
Te is jöhetsz,pláne ha a hozod azt a kis barátnődet aki végig nézte ahogy ebmész az árokba
ez most VÉG volt...
Most szombat hring.igerem felszivom magam a nagy tavra.
Valamit nagyon elccsesztek az en k5 ommel vagy ti masik gyaregysegbeli 650 esekkel mentek.
Szerintem hagyjuk ezt az sv mennyire alaz le mit nyomatekbol

Beszelgessunk arrol hogy hol es mikor legyen egy sv talalkozo. Igy mar rengetegszer hozom fel a temat. Olyan biztos nem lesz mint az svmedia idejeben de jo lenne megis egy talalkozo (nehany robogos es par fehernemumotorosnak is ott lenne a helye)
Làttam; vàlaszoltam !
Ugyanaz a karbison minden, csak kb. 10%-al gyengébb. link link
Szerintem is igencsak üdítő színfolt az SV650 karaktere, nagyon vehemes, virgonc, ahogy írod is.
Ugyanakkor amit írsz, hogy 6.-ban 80-100-as tempó, és hogy "tol a masina", ott asszem van köztünk némi fogalmi eltérés, én mit nevezek "tolásnak" és aközött, amit Te említesz tolásnak.
Próbáld ki a következőt! Mész 70km/h-val, 2.-ban. Olyan 6500-at fog ilyenkor forogni. Húzz rá finoman egy masszív gázt, de azért ne repüljön ki alólad. Na, én azt tolásnak nevezem. Utána lassíts vissza, és próbáld meg ugyanezt 5.-ben vagy 6.-ban. Akkor is el fog mozdulni a mutató, de én azt motoros mértékkel már leginkább csak öreguras sebességgyűjtésnek nevezem, "tolásnak" már semmiképpen.
Azért mert az 1000-es erősebb, még nem a 650 lesz gyenge...
Az a lap amiben a rugók vannak, hogyan lett lerögzítve?
ja amúgy éni is ígyvagyok vele! azért a kawasaki az kawasaki.. ktm.. pfííí.. főleg az lc4.. vicc h a hülye osztrák miket csinál..
egyébként érdekes, mert kipróbáltam 1 SV 650 N et EXC elsőkerékkel a hátulján és 2-3 ba kicsit fulladt, de miután rátettük a 690 travis PASTRANA térképet az SV re még 6. ba is jött fel gázra kerékre.. na jó kicsit azért húzni kellett neki de feljött! viszont állítólag, de ezt télleg csak úgy hallottam valahonnan h a karbon.. a karbon vmennyit dob, a nyomatékon ha légmentesen van felragasztva!
Hát az EXC-nek ezek lepkefingok!
Oda már H2R kellene!
így van! pont ugyan ezt akartam írni én is.. na de az exc.. az mindent!
FIXEN
SV érzésre felső tartományban kicsikét jobban szeret lenni, a VTR meg alul és középső fordulaton virgoncabb.
lóerőben 10 ló a különbség, egyszer mentem egy vtr után, kigyorsításokon és az egyenesekben mentem rá
Hát ezt nem mondanám, fej fej melletti kategória a kettő.
az ezres sv erősebb mint a vtr
V2 alul mindig nyomatekosabb mint az azonos cm3-s sor4 ez nem vitas,de....
Laci!
kűttem mélt
Én hulye.......de ilyen a szerelem.
Kellett neked eladni a nyomatekgyarat,most szenvedhetsz a barkassal!